بازدید 7168
۵

جلسه فوق‌العاده کمیسیون انرژی در بررسی علل قطع برق

جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی علل خاموشی های اخیر و راهکارهای مدیریت صحیح آن، آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 07 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جلسه فوق العاده کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است. قرار است در این جلسه با حضور نایب رئیس مجلس، وزیر نیرو و مسئولان مربوطه علل خاموشی های اخیر و راهکارهای مدیریت آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

مالک شریعتی نیاسر، عضو کمیسیون در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دستور کار این جلسه بیان کرد: ان شاءالله در جلسه فوق العاده ‎کمیسیون که با حضور وزیر نیرو و نایب رییس مجلس برگزار می شود، مباحثی نظیر عدم افزایش ظرفیت نیروگاهی (حرارتی، ترکیبی وتجدیدپذیر) طبق قانون برنامه ششم، عدم پیگیری تهاتر گاز ایران با برق ارمنستان، عدم سرمایه گذاری برای کاهش تلفات و رفع فرسودگی شبکه، اجرای ناقص طرح فهام (هوشمندسازی)، جبران زیان مصرف کنندگان ناشی از ‎قطعی برق خارج از برنامه و ناهماهنگی وزارت نفت در نتیجه تاخیر در تعمیرات زمستانی و نیز تعجیل درتولید برق آبی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
نتیجه را رسماً به مردم اعلام فرمایید
بدتر از خاموشی اینه که بعد از این همه مشکل جلسه می گذارن برای پیدا کردن علت!!! یعنی واقعا نمی دونن مشکسل کجاست؟؟؟!!!! جلسات نمایشی مجلس
جلسه! میشینن دور هم میوه و شیرینی میخورن برای همدیگه توضیح واضحات میدن بعد هم میرن خونه هاشون
دیگه از حد گذشته و مردم رو بیچاره کرده است .
باید تانکر های اب در ویلاها و سایر جاها جمع آوری شود. فرد چند تا درخت کاشته و چند تا تانکر اب گذاشته بخصوص در اطراف قزوین و سایر جاها بیشتر است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل