بازدید 10422

۸ مصدوم در درگیری مسلحانه دو روستا در خراسان‌شمالی

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خراسان شمالی گفت: براثر درگیری با سلاح گرم بین ۲ روستای شهرستان شیروان در شرق این استان هشت نفر از جمله یک سرباز نیروی انتظامی زخمی شدند.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹ 07 July 2021
عکس آرشیوی است
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ سجاد نامور سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا زمان این درگیری را عصر روز گذشته بین ۲ روستا در شهرستان شیروان به دلیل اختلاف بر سر زمین کشاورزی اعلام کرد و اظهارداشت: اختلاف از سال‌های گذشته بین تعدادی از این روستاییان وجود داشت که روز گذشته به درگیری فیزیکی با سلاح گرم کشیده شد.

وی اضافه کرد: در این درگیری هفت روستایی به همراه یک سرباز نیروی انتظامی زخمی شدند که مصدومان حادثه در بیمارستان تحت حفاظت نیروی انتظامی تحت مداوا قرار دارند و نیرو‌های یگان ویژه نیز همچنان در منطقه درگیری برای کنترل و امنیت حضور دارند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون هیچ گونه درگیری در این منطقه رخ نداد.

معاون نیروی انتظامی استان خراسان شمالی اظهارداشت: تعدادی از روستاییان ۲ روستا در این درگیری حضور داشتند که با احتساب مصدومان این حادثه در مجموع تاکنون ۱۰ نفر دستگیر و تحت بازداشت قرار دارند.

سرهنگ نامور افزود: از عوامل اصلی درگیری ۲ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد.

براساس گزارش رسمی نیروی انتظامی استان خراسان شمالی حدود ۱۵ درصد از پرونده‌هایی که در نیروی انتظامی تشکیل می‌شود، مربوط به نزاع و درگیری است به طوری که در سال گذشته از ۶۶ هزار پرونده‌ای که در نیروی انتظامی این استان تشکیل شد بیش از ۹ هزار فقره از پرونده‌ها مربوط به نزاع و درگیری بود.

طبق این گزارش آمار پرونده‌های نزاع ودرگیری در استان خراسان شمالی در سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۱۴ درصد افزایش داشت.

براساس گزارش پزشکی قانونی این استان نیز در ۲ ماهه بهار سال جاری آمار پرونده‌های نزاع ودرگیری در این خطه شمالشرق کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود چهار درصد افزایش است به طوری که در همین مدت یکهزار و ۵۴۸ نفر با موضوع نزاع و درگیری به این اداره کل مراجعه کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان