بازدید 9319
۱

برتری قلعه‌نویی بر علی منصور با پنالتی دقیقه ۹۴

در حالی که بازی رو به پایان بود، گل‌گهر در دقیقه ۴+۹۰ صاحب ضربه پنالتی شد که گادوین منشا توانست توپ را به تور دروازه آلومینیوم برساند.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ 06 July 2021

نوار طولانی شکست‌ناپذیری آلومینیوم اراک با حضور منصوریان در سیرجان پاره شد و گل‌گهر با برتری دقیقه 94 خود را به جایگاه چهارم جدول رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۲۰ امشب (سه‌شنبه)، با دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان پیگیری شد که این مسابقه با پیروزی ۲ بر یک گل‌گهر به پایان رسید.

یونس شاکری در دقیقه ۲۹ برای گل‌گهر گلزنی کرد و حامد پاکدل در دقیقه ۶۰، دروازه شاگردان امیر قلعه‌نویی را از روی نقطه پنالتی گشود. در حالی که بازی رو به پایان بود، گل‌گهر در دقیقه ۴+۹۰ صاحب ضربه پنالتی شد که گادوین منشا توانست توپ را به تور دروازه آلومینیوم برساند.

برتری قلعه‌نویی بر منصوریان با گل دقیقه ۹۴ منشا

با این نتیجه، گل‌گهرِ ۳۸ امتیازی به نخستین بُرد خود در چهار هفته اخیر دست یافت و به رتبه چهارم جدول صعود کرد. همچنین روند شکست‌ناپذیری آلومینیوم اراک با علیرضا منصوریان متوقف شد و سفیدپوشان اراکی با ۳۷ امتیاز، به رده پنجم جدول سقوط کردند.

کوپال ناظمی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و احمدرضا زنده‌روح و علی دشتی از گل‌گهر و امید سینگ از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازی قبل سه امتیاز شیرین ازش برای پرسپولیس گرفتند حالا جبران کردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان