بازدید 12961
۱

تأمین آب شرب ۲۰ نقطه بحرانی حاشیه‌ای شهر کرمان

مدیرعامل بنیاد احسان با حضور در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار کرمان، از تأمین زیرساخت ثابت برای توزیع آب شرب دراین مناطق توسط ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ 03 July 2021

به گزارش «تابناک»، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در سفر به استان کرمان با بازدید از ۴ منطقه حاشیه‌ای شهر کرمان در جریان مسائل و مشکلات شبکه آبرسانی و تأمین آب شرب ساکنین مناطق کم‌برخوردار قرار گرفت.

وی در نشست گروه‌های نوآور و جهادی فعال در مسئله آبرسانی با شنیدن ایده‌های اجرایی آنان گفت: مسئله آب یکی از بحران‌های روز دنیا است، برای حل این مسئله پروژه‌های تحقیقاتی لازم توسط بنیاد احسان پشتیبانی و اجرایی خواهد شد.

سلیمانی افزود: برای راه حل کوتاه‌مدت منبع‌های آب و زیرساخت‌های ثابت توزیع محلی آب شرب را در ۲۰ نقطه در محلات حاشیه‌ای شهر کرمان ایجاد خواهیم کرد.

مدیرعامل بنیاد احسان با اشاره به اهمیت گروه‌های مردمی افزود: همانگونه که در تعالیم دینی ما مردم از اهمیت ویژه برخوردارند برای حل کردن مشکلات مردم هم از خود این پتانسیل باید بهره بگیریم و بهترین راه سپردن کار به گروه‌های مردمی و جهادی است. این اتفاق در مسئله آبرسانی در استان کرمان در حال رخ دادن است.

وی اضافه کرد: تاکنون در بنیاد احسان با ۲۷ هزار گروه مردمی ارتباط گرفته‌ایم و این ارتباط ادامه پیدا خواهد کرد، ورود گروه‌های مردمی و ایجاد جریانهای اجتماعی و گفتمان مواسات و کمک‌های مردمی توسط جوانان مؤمن در سال‌های اخیر باعث دستاوردهای بسیار خوبی شده است و باید این جریان را با سرعت بیشتری ادامه بدهیم.

در حاشیه این سفر تجهیز ۵ خانه ورزش توسط تجهیزات ورزشی طرح لیگ احسان در مناطق کم‌برخوردار شهر کرمان تصویب شد.

همچنین حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهر کرمان نیز در دیدار مدیرعامل بنیاد احسان ضمن تشکر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در محرومیت‌زدایی و حمایت از آسیب‌دیدگان گفت: از کمک‌های متنوع بنیاد احسان در زمینه‌های بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی تشکر می‌کنم.

وی افزود:ستاد اجرایی فرمان امام را مرد میدان فعالیت جهادی و یار روزهای سخت مردم می‌دانم.

امام جمعه کرمان با تأکید بر نقش گروه‌های مردمی افزود: بکارگیری مردم در کنار نهادهای اصلی فرصتی است که هرکه از آن استفاده کند برنده است و راه چاره بسیاری از معضلات حاشیه‌نشینی همین گروه‌های مردمی هستند و هر کدام از نهادهای دیگر هم باید با این جریان همراهی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
به جای این همه شعار مرد میدان. لطفا کار انجام دهید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر