بازدید 23811
فوتو نیوز

علی یونسی: همه مسئولین از نفوذ موساد در بخش‌های مختلف کشور نگران باشند / قالیباف در پاسخ به تذکر یک نماینده: حقوق کارگران سکوهای نفتی افزایش پیدا می‌کند

علی یونسی: ۱۰ سال اخیر متأسفانه نفوذ موساد در بخش‌های مختلف کشور به حدی است که جا دارد، همه مسئولین جمهوری اسلامی برای جان خودشان نگران باشند. متأسفانه سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی به جای اینکه آن‌ها را شناسایی کنند به جان خودی‌ها افتاده اند.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰ 29 June 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰
منظور آقای یونسی اینکه پاکسازی بزرگی در دستگاه های دولتی و ... به بهانه نفوذ، خواهیم داشت.
نه که مسئولین ما از نوابغ هستند موساد می خواد ما رو از وجودشان محروم کنه. عجب!
نفوذ موساد در ایران را تقریبا همه پذیرفته اند اما اینکه در زمان کدام مسئول امنیتی بی عرضه این نفوذ آغاز شده برای مردم هنوز سوال است .
علی یونسی، وزیر اطلاعات در دولت محمد خاتمی و دستیار کنونی حسن روحانی رئیس جمهور ایران در مورد نفوذ سازمان ملی اطلاعات اسرائیل - موساد - در ساختار جمهوری اسلامی ابراز نگرانی کرده و هشدار داده که "نفوذ موساد در جمهوری اسلامی" به حدی است که به گفته او " جا دارد همه مسئولین جمهوری اسلامی برای جان خودشان نگران باشند"
سوال این ماموران چگونه زبان فارسی یاد گرفتن که کسی نمیتواند آنها را شناسایی کند.
واقعا نفوذ موساد باید به طورجد پیگیری شوددچون بسیاررخطرناک‌است
اینقدر رقابت بی معنی در کشور بین اصولگرا و اصلاح طلب و اعتدال و ملی و ... انجام دادیم، که همش به جون هم افتادیم، نتیجه اش این حرف آقای یونسی شده!
بسه تو را به خدا، اگر موقع حمله مغول و حمله عرب و اسکندر متحد بودیم، کلی وضعمون امروز بهتر از این بود. دیگر کاری نکنیم بچه های ما بیش از این در آینده تاریخ می خوانند بگویند پدران و مادرانشان در حالی که دشمن پشت در کشورشان بود به جای جنگ و مقابله با دشمن سرگرم رقابت یا حتی لج بازی با هم بودند!
توپ همواره در زمین ایران است.
جناب یونسی فقط از خطرات بزرگ نفوذ دشمنان خارجی در شبکه نطامی امنیتی اطلاعاتی حکومتی گفتند

ولی خطر اصلی ، ناشی از سرخوردگی و نارضایتی و عصبانیت اکثریت مردم نسبت به مسولان است
موساد هر لحظه که اراده کند هر کسی در هر سطح از امنیت در داخل کشور را می تواند ترور کند همانطور که دیدیم علیرغم همه مطالب دروغی که در مورد ترور فخری زاده اعلام کردند از جمله مسلسل هوشمند و ماهواره ای و ... اما مشخص شد عامل ترور فخری زاده محافظش بوده است حالا حساب کنید به هیچ محافظی نمی توانند اطمینان کنند .....
ما نگران خود شماها هستیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل