بازدید 4867

هنیه: متعهد به آزادی وجب به وجب فلسطین هستیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش فلسطینی حماس اذعان کرد، به وجب به وجب خاک فلسطین تعهد داشته و اسکان در دیگر مناطق جهان را نمی‌پذیریم.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ 27 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در سفر دوره‌ای خود وارد لبنان شد و در فرودگاه بیروت به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

اسماعیل هنیه که سفر دوره‌ای خود را اوایل ماه میلادی جاری آغاز کرده است، در راس یک هیئت بلند پایه متشکل از رهبران این جنبش امروز وارد پایتخت لبنان شد.

وی هدف خود از این سفر را بهره برداری از پیروزی اخیر مقاومت در جنگ شمشیر قدس اعلام و تاکید کرد: سفر به لبنان همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چون فرصت مناسبی برای دیدار با مسؤولین این کشور از رئیس جمهوری گرفته تا رئیس پارلمان و نخست وزیر را فراهم کرده و علاوه بر آن می‌تواند زمینه دیدار با رهبران گروه‌های فلسطینی و نیرو‌های مقاومت و احزاب و تشکل‌های لبنانی را هم فراهم کند.

طبق گزارش اسپوتنیک، رئیس دفتر سیاسی حماس، ضمن بر شمردن دستور کار سفر تصریح کرد: اقدامات و تجاوزات مستمر اسرائیل که در قدس و دیگر اراضی اشغالی ادامه دارد در کنار تاکید بر اصول ملت فلسطین به ویژه حق بازگشت و مخالفت با اسکان دائمی در وطن جایگزین از جمله مهم‌ترین محور‌های گفت‌وگویش در بیروت خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر