ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۵ تیر ۱۴۰۰

امروز همزمان با رشد شاخص بورس، ارزش سهام عدالت نیز برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت. در حالی که شاخص کل بورس تهران ۲۰ هزار واحد معادل ۱.۷۱ درصد رشد را به ثبت رساند، قیمت سهام عدالت نیز ۱.۶ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 26 June 2021

به گزارش بورس تابناک، بازار سرمایه طبق روال روز‌های گذشته امروز هم سبزرنگ هفته را آغاز کرده و در ابتدای معاملات شاهد افزایش قیمت سهام اغلب نماد‌های شاخص‌ساز به خصوص در گروه فلزات اساسی، شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی و سرمایه‌گذاری‌ها بودیم و این روند تا پایان معاملات حفظ شد.
در پایان معاملات امروز شنبه ۵ تیرماه شاخص کل بورس در یک روند رو به رشد با افزایش ۲۰ هزار و ۷۲۹ واحد به رقم یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۸۳ واحد رسید. امروز شاخص کل ۱.۷۱ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۰۷ درصد رشد کرد. امروز نماد‌های شستا، فولاد، اخابر، تاپیکو، شپنا، وغدیر و جم به ترتیب بیشترین اثر تقویتی بر شاخص بورس را داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۸۱۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۶ درصد معادل ۱۲۷ هزار و ۷۱۵ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۴۸۷ تومان رسیده است.

رشد ارزش سهام عدالت در اولین روز معاملاتی هفته | ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۵ تیر ۱۴۰۰
 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

رشد ارزش سهام عدالت در اولین روز معاملاتی هفته | ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۵ تیر ۱۴۰۰
 
 


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۷۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۵۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۷۵ تومان معامله شد.

رشد ارزش سهام عدالت در اولین روز معاملاتی هفته | ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۵ تیر ۱۴۰۰
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل