بازدید 11326
۸

۸ مدیر معروف فوتبال مرتبط با پرونده ویلموتس در دادسرا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در پرونده ویلموتس چند نفر به دادسرا معرفی شده‌اند، بیان کرد: ۸ نفر از سمت سازمان بازرسی معرفی شدند که در این میان افراد مشهور فدراسیون فوتبال هم دیده می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۶۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 26 June 2021

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران صداوسیما، در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: پرونده ویلموتس در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

۸ مدیر معروف فوتبال در پرونده ویلموتس در دادسرا

وی با اشاره به آخرین روند رسیدگی به این پرونده گفت: این پرونده به دادسرا ارجاع شده و دادسرا پس از رسیدگی به آن، پرونده را به دادگاه ارسال خواهد کرد. 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در این پرونده چند نفر به دادسرا معرفی شده‌اند بیان کرد: ۸ نفر از سمت سازمان بازرسی معرفی شدند که در این میان افراد مشهور فدراسیون فوتبال هم دیده می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
نباید مماشات کنن. حتی اگر منجر به تعلیق فوتبال ایران بشه یکبار برای همیشه باید با این فساد گسترده در فوتبال برخورد بشه
اگردرست برخورد شد باتوجه به حیف ومیل بیت المال میشودگفت اره درغیر اینصورت بازهم سیاست بازی کردن
میگه از نخورده بگیر بده به خورد. پول و بدهی کلاهبرداران بانکی را از حق مردم ایران دادند تا آنها گردن کلفت تر شوند حالا این بدهی را هم از پول کارگران سازمان تامین اجتماعی بدهند و قال قضیه رو بکنند و فضا را آماده کنند برای تقلب آینده.
باید اینها زندانی بشن تا مدیران آینده اگه می خوان برای اختلاس وارد فدراسیون بشند از عواقبش بترسند.
در راس همه این بی کفایتیها آقای تاج هست که باید به عنوان نفر اول محاکمه بشه.
احتمالا خودشونو به مریضی میزنن با پولی که از بیت المال دزدیدن ناچارا یک مقداریشو هزینه میکنن و میرن سفر فرنگ تا کمی دلسوزی و مماشات بخرن! مراقب باشید گول سکته و ... نخورید و قاطع پیگیر باشید مخصوصا خود شخص وزیر که مسقیما از سمتش و صندلیش برای تحمیل این هزینه به مردم استفاده کرد و بعدا هم به دروغ منکر اون نامه موسسه فرهنگی شد.
آفرین. به اینها نباید رحم کرد و رعایت پست و مقام و کت و شلوارشان را کرد. درود بر آقای رئیسی. دلیل حمایت و رای مردم به ایشان همین قاطعیت، عدالت و مبارزه واقعی ایشان با فساد است.
همشون رو اعدام کنید تا درس عبرت برای بقیه بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار