بازدید 13778

پنج تغییر مهم در کنکور

کانال تلگرامی نور نیوز طرحی از پنج تغییر مهم در کنکور منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 24 June 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۴
نظام اموزشی باید اصلاح شود و تحصیل بر پایه کتاب تعریف شود نه چند برگ جزوه
اگر همه این تغییرات مهم انجام شود باز هم تا زمانی که رشته های پزشکی و پیراپزشکی از حالت انحصاری ( پذیرش بسیار کم نسبت به جمعیت در کنکور سراسری و نیز پذیرش بسیار کم در دوره های تخصص) در نیاید و فاصله درآمد های نجومی پزشکان با اعضای علمی ، مهندسان و .... همچنان زیاد باشد، مسلما رقابت شدید خواهد بود.
تا حالا هر ساله چندین هزار معدل 20 داشته ایم اگر سوابق تحصیلی 60 درصد شود از سال آینده افراد دارای معدل 20 و نزدیک به 20 به چندین برابر خواهد رسید( در علوم تجربی) باز هم کنکور با همین منوال و ...
واقعا چی فکر کردید. بچه های مردم موش آزمایشگاهی شما هستند.
این روش بهتر است چون اولا فشار و اضطراب را از روی دانش آموزان و خانواده تا حد زیادی برمی داردثانیا تاثیر مافیای کنکور را بشدت کاهش می دهد.ثالثا دانش آموزان به دروس تخصصی تسلط بیشتری پیدا می کنند که برای ادامه تحصیل در دانشگاه ضرورت دارد.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
مافیای کنکور اتفاقابیشتر خواهد شد. دیگه میرن سراغ کنکورهای دو مرحله ای و کلاسهای خاص مرحله اول و مرحله دوم و .... تا جوکار و قلمچی و ... هستند این کنکور لعنتی بساطش همینطوریه. . بخدا بچه هامون دارن روانی میشن . از الان که هنوز 2 سالمونده به کنکور از اضطراب خوابش نمیبره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
خیر استرس یکباره کنکور تبدیل به یک ماراتن دو ساله با چهار کنکور می شود که به تنهایی برای از پا درآوردن دانش آموزان کافی است.
من
| Canada |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
خدایی چجوری فک کردی و گفتی مافیا کمتر میشن .... اتفاقا پول بیشتری تو جیبشون میره ی بار ب خاطر معدل و دروس تشریحی جیب بچها را خالی میکنن ی بار بخاطر امتحان تستی کنکور .... بعدم تقلب سر جلسه امتحان نهایی زیاده و سوالا لو میرن ..... بعدم کنکور دو بار درسال ب معنی نصف شدن ظرفیت پذیرش نصف برا کنکور اولی نصفی برا کنکور دومی یعنی تو ای ک امسال با رتبه هزار پزشک میشی اون موقع باید حدود پونصد بیاری و طبق کنکور ۹۴ با تاثیر معدل ۲۵ درصد و کسی ک معدلش ۱۹ بود باید درصد رتبه ۸۰۰ سال ۹۳ ک معدل تاثیری را نداشت بزنه تا با تاثیر معدل در کنکور ۹۴ بشه ۱۵۰۰ حالا چون ظرفیت نصف تو باید حدود ۲۰۰ بزنی تا با تاثیر معدل رتبه ات بشه حدود ۵۰۰ اونم با معدل ۱۹ .... جدا از اینکه سالانه چیزی حدود ۱۷ هزار معدل ۲۰ داریم
کاری احمقانه است
این چه تغییراتیه ؛ ممکنه یه نفر باباش معلمش باشه بعد کیلویی بهش نمره بده
این تغییراته آخه
ما به همون کنکور راضی هستیم
چون عدالتش بالاتره
دو بار کنکور در سال باز منطقی تر هست اما تاثیر معدل 11و 12 ام معلوم نیست با این اوضاع چطور قراره اجرا بشه. به نظر من مافیای کنکور باقی خواهند ماند که هیچ، به دبیرستان و آموزش پرورش هم کشیده خواهد شد. خانواده ها و دانش آموزان رو دریابید. هر سال یه بساطی یه داستانی. بخدا که این کاظم قلمچی و .... رو باید دادگاهی کرد بااینهمه فشار و استرسی که برای منفعت و جیب خودشون برای بچه ها ایجاد کردن. از 1402 هم خدا میدونه چه نقشه جدیدی خواهند کشید برای جیب بچه ها. معلمهای خیییلی از مدارس کیفیت لازم رو برای کنکور ندارن و بچه ها مجبور خواهند شد به دام مافیا بیفتند
واقعا اگه این جوری بشه برای سال ۱۴۰۰ خیلی خوب میشه شانس قبولی بچه ها بیشتر خواهد شد
سهمیه نهادها و سازمانهای ... حذف گردد.
ببخشید پس برما که الان داریم کنکور میدم برنامه ندارید یعنی ما حروم شدیم رفت
ای کاش به جای این تصمیمات که واقعا فکری پشتشون نیس تصمیماتی میگرفتید که چطور بیکاری توجامعه کم بشه چطور هرکس میره دانشگاه براش کار باشه نه اینکه به مافیای کنکور کمک کنید که پول بیشتری تو جیباشون بره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل