بازدید 30899
دو هزار و پانصد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

درخواست از رئیسی برای چاپ عکس سردار سلیمانی روی اسکناس ها/زاکانی در واکنش به انتقادات: فقط دو نفر را به مرکز پژوهش‌های مجلس اضافه کردم/محمد هاشمی: پیکره سرمایه اجتماعی کشور اکنون زخم خورده است

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش "روازاده" به حکم سازمان نظام پزشکی/نقوی حسینی: رئیسی مستقل است / طرح‌های جدید در مجلس: ممنوعیت مذاکره مقامات ایرانی با آمریکایی‌ها /روحانی: اگر به عراقچی اختیار بدهیم، همین امروز می‌رود و توافق را نهایی می‌کند، رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸ 23 June 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

 

درخواست از رئیسی برای چاپ عکس سردار سلیمانی روی اسکناس ها
«علیرضا قزوه» از شاعران کشورمان همزمان با انتخاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان هشتمین رئیس‌جمهور کشور، نامه‌ای صمیمانه حاوی چند پیشنهاد برای منتخب مردم نوشت. در بخشی از این نامه سرگشاده آمده است: انقلاب اسلامی ایران، چهره‌های بزرگی را به جهان معرفی کرده است. دو شخصیت بزرگ ایرانی که به‌راستی از قهرمانان راستین و اسطوره‌ها و اسوه‌های این ملت‌اند دو شهید عالی مقام شهید مصطفی چمران و شهید قاسم سلیمانی هستند. استدعای من آن است که در همین یکی دو سال آینده اسکناس‌های ایران عزیزمان منقش به تصویر این دو بزرگمردی باشد که دیناری به دنیا دلبستگی نداشتند. شاید به برکت این دو نام عزیز و مرام آنها پول ملی ما از شر شروران اقتصادی و پولشویان و رانت‌خواران به دور بماند و به برکت این نفس‌های برحق و تلاش یکایک ما به ارزش و اعتبار والاتر و بالاتری برسد.

زاکانی در واکنش به انتقادات: فقط ۲ نفر را به مرکز پژوهش‌های مجلس اضافه کردم
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درباره افزایش تعداد افراد در این مرکز با بیان اینکه تنها دو نفر را به این ساختار اضافه کرده است، تاکید کرد، غیر از آنچه در بودجه سالانه می‌آید و هزینه‌های متدوال، هزینه‌ای انجام نمی‌شود. علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درباره تراکم جمعیت و افزایش ورود افراد به بهانه پست‌های مختلف در مرکز پژوهش‌ها و مغایرت آن با چابک‌سازی و صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین محل تامین هزینه‌ها آنها، اظهار داشت: این‌ هزینه‌ها دولتی است؛ یعنی سالانه مرکز پژوهش‌ها برنامه‌ای را مصوب می‌کند و در بودجه سالانه می‌آید و غیر از آن هزینه‌های متدوال، هزینه‌ای انجام نمی‌شود. وی تصریح کرد: قبلا نیز توضیخ داده‌ام، اینکه این مسئله را بیان می‌کنند، اشتباه می‌کنند و حرف نادرست می‌زنند؛ چراکه در مرکز پژوهش‌ها کلا ۲۵۰ پست داریم، قبل از بنده ۲۲۳ نفر در این پست‌ها حضور داشته‌اند و زمان بنده ۲۲۵ نفر شده اند، یعنی دو نفر اضافه شده‌ است.

محمد هاشمی: پیکره سرمایه اجتماعی کشور اکنون زخم خورده است
محمد هاشمی در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: آقای رئیسی اکنون بـه‌ عنوان رئیـس جمهوری منتخب در آستانه شروع دوره‌ای بسیار حیاتی برای کشور قرار گرفته؛ چه در دوره انتقال قدرت و چه پس از آن در موقعیت آغاز ریاست جمهوری. در یادداشت محمد هاشمی آمده است: اساساً این ماه‌های ابتدایی ریاست جمهوری به لحاظ اینکه می‌تواند به مثابه شالوده‌سازی برای یک دوره چهار یا هشت‌ساله مدیریت کشور باشد دارای اهمیت بسیاری است. از همین روی، می‌طلبد که رئیس جمهوری منتخب و تیم او با حداکثر دقت و ظرافت مسائل را در این دوره دنبال کنند. از یک منظر مهم‌ترین مسأله کشور در شرایط فعلی بحث سرمایه اجتماعی است. در انتخابات اخیر هر چند به مانند ادوار گذشته تلاش دشمنان نظام برای تحریم انتخابات ناکام ماند در عین حال شکی نیست که انتظار دوستداران کشور رسیدن به مشارکتی بیش از این بود. این مسأله از آن روی مهم است که وضعیت مشارکت در انتخابات قبل‌تر برای مجلس یازدهم در اسفند ۹۸ هم سطح مطلوب و قابل قبولی نداشت. پیکره سرمایه اجتماعی کشور اکنون زخم خورده است. چنانکه آقای رئیسی هم در مواضع خود و در نشست خبری به موضوع سرمایه اجتماعی و اینکه می‌خواهند رئیس‌جمهوری همه باشند تأکید داشتند.

واکنش "روازاده" به حکم سازمان نظام پزشکی
در پی انتشار خبری از سوی روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مبنی بر محکومیت" حسین روازاده موسوم به حکیم روازاده "، وی جوابیه‌ای دراین باره به رسانه ها ارسال کرد. روازاده در بخشی از این جوابیه، اعضای سازمان نظام پزشکی را غربگرا و دشمن با خود و طب ایرانی اسلامی و اطبای انقلابی خوانده و حکم صادره را خلاف قانون دانسته و عنوان کرده:« سازمان نظام پزشکی حق تعطیل کردن مطبی را ندارد و با انتشار حکم خلاف، خطای قانونی انجام داده است. این سازمان به دروغ درباره موضوعی که قوه قضاییه هیچ دستوری پیرامون آن صادر نکرده، اقدام غیرقانونی کرده و حتی اگر قوه قضاییه حکم داده باشد که نداده، نباید آن را به جای حفظ آبروی هم صنفان سازمانی خود رسانه ای کند. در اینجا این سازمان هم خلاف قانونی انجام داده و همچنین کار غیراخلاقی کرده است.» او این حکم را درون صنفی و انتشار آن را خلاف توصیف کرده است اما در عین حال گفته "چرا احکام سایر پزشکان که در سازمان پزشکی حکم محرومیت می گیرند منتشر نمی شود." او گفته، سیستمی که کپی غربی است و دستور سازمان بهداشت جهانی را اجرا می کند قبول ندارد. بهتر است بدانند که ما کار خود را در ترویج و تثبیت گفتمان طب ایرانی – اسلامی و اصلاح سبک زندگی انجام داده ایم و نمی گذاریم نفوذی ها، سبک زندگی غربی را بر مردم تحمیل کنند.»

طرح های جدید در مجلس: ممنوعیت مذاکره مقامات ایرانی با آمریکایی‌ها
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ۲۶ طرح و ۳ لایحه به شرح زیر اعلام وصول شد: طرح قلمرو استقلال شرکت های تجاری در حدود مسئولیت مدیران آنها،طرح سامانه ثبت زراعت،طرح ممنوعیت مذاکره مسئولان و مقامات جمهوری اسلامی ایران با مقامات آمریکایی،طرح الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به حمایت از تولید آثار فرهنگی و هنری ضداستکباری از جمله طرح های اعلام وصول شده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی است.

روحانی: اگر به عراقچی اختیار بدهیم، همین امروز می‌رود و توافق را نهایی می‌کند
رییس جمهور: اگر بخواهند همین امروز می‌توانیم تحریم را تمام کنیم. همین امروز -دوم تیر- می‌توانیم تحریم را تمام کنیم. برویم و همین الان اختیارات را به دکتر عراقچی بدهیم، او هم به وین برود در عرض چند روز توافق را نهایی کند، اعلام شود، تحریم هم برداشته شود. روحانی بیان کرد: ما کارمان را انجام دادیم. یکسری پیچ و خم و گرفتاری‌های سیاسی دارد که نمی‌خواهم الان وارد آن شوم. این مردم الان روحیه‌ای دارند و نشاطی پیدا کرده‌اند و نمی‌خواهم نشاط مردم را از آنها گرفته شود. وی خطاب به مردم گفت: مردم عهد ما با شما این بود ما برابر آمریکا تسلیم و خم نشویم و با سه سال و نیم جنگ بتوانیم کشور را اداره کنیم و مواد لازم را وارد کشور کنیم.

تحریم‌های بیت رهبری رفع می‌شود
محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهوری در رابطه با نهایی شدن متن توافق گفت: همه موارد از بیمه، نفت و کشتیرانی توافق شد و حدود یک هزار و ۴۰ تحریم دوران ترامپ طبق این توافق برداشته می‌شود. همچنین توافق شد برخی تحریم‌های مربوط به افراد و بیت رهبری برداشته شود. اما از آنجا که اساس مذاکره برجام در ارتباط با مسائل هسته ای بود، لذا همه تحریم های مرتبط با اینها برداشته می شود. وی با بیان اینکه تحریم‌های قبل از۹۴ به این نشست مربوط نمی‌شود، گفت: در ارتباط با مساله برجام رییس جمهور در نشست هیات دولت به وزرا دستور دادند هر تصمیمی که می‌گیریم و این تصمیم به دولت آینده تسری پیدا می‌کند با آن مشورت کنیم. شاید دولت بعد راضی و موافق نباشد. واعظی اظهار کرد: در رابطه با برجام که موضوع مهمی است رییس جمهور دستور داد عراقچی به محض رسیدن به تهران با وزیر امور خارجه خدمت آقای رییسی برسد و گزارش پیشرفت‌ها و محدودیت ها را اعلام کند. این گزارش یک ساعت و نیم طول کشید و همه موارد اعلام شد. رییس دفتر رییس جمهوری با ییان اینکه رییس جمهوری بعد از اعلام انتخابات برای تبریک خدمت آقای رییسی رفتند گفت: این جلسه محدود به تبریک نبود و مطالب مهمی مطرح شد. واعظی همچنین درباره یک‌سوم بودن قیمت تمام شده واکسن‌های خارجی نسبت به واکسن داخلی گفت: این موضوع یک بار مطرح شد. قرار بر این شد که ابعاد مختلف آن بررسی شود من هیچ سندی ندیدم. بنابراین روز گذشته وقتی این موضوع مطرح شد دفتر ما پیگیری کرد دیشب به من خبر دادند که روابط عمومی وزارت بهداشت دکتر جهانپور پور این خبر را تکذیب کرده است.

 

توصیه معنادار سیدحسن خمینی به رئیس‌جمهور منتخب
سیدحسن خمینی صبح امروز در مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان های امام خمینی(س) با تبریک میلاد امام رضا(ع) و هفته قوه قضائیه، گفت: به برادر بزرگوارمان جناب آقای دکتر رئیسی به مناسبت انتخاب شدن به ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم و از خدای متعال مسالت می کنیم روح امام را موفِّق و مویِّد این مجموعه قرار بدهد.  یادگار امام افزود: در قرآن بسیار به این مضمون اشاره شده آیا کسانی که هدایت به حق می کنند سزاوارتر برای امامت جامعه هستند یا کسانی که ابتدا خودشان هدایت شده باشند؟! همه هویت امر «هدایت» که مفهومی اعمّ از «ریاست» است، و همه هویت یک «هادی»؛ «دعوت به حق» است. هرگاه دعوت به حق کردیم این لیاقت و سزاواری را داریم که در مسند هدایت بنشینیم، و الّا «عِرض خود می بری و زحمت ما می داری».

وی یادآور شد: امام این تعبیر را دارند که «این ما و منی جمله ز عقل است و عقال است/ در حلقه رندان نه منی هست و نه مایی». جایی که «منیّت» پیدا شود، حقّ ناپدید می شود. امام در مباحث اخلاقی خودشان به این موضوع اشاره کرده اند که اگر می خواهید فقط خودتان خوبی کنید و نمی خواهید دیگران با خوبی کردن شهرت یابند نشانه منیّت است؛ اگر احساس کردید که من هستم که می خواهم طاووس علیّین شوم، این خود خروج از حق است. منیّت ها انسان را از حق جدا می کند. سیدحسن خمینی با اشاره به آستانه آغاز دولت جدید، اظهار داشت: جامعه به امید رفع مشکلات خودش به فرد خاصی اعتماد کرده است. در این راه، حق و حقیقت نقطه ای است که می تواند راهگشا و گره گشا باشد و مسیر را به سمت تعالی باز و هموار کند. وی با بیان اینکه همه پیامبران آمده اند برای اینکه خود مردم قسط و عدل را اقامه کنند، ادامه داد: از خدای سبحان و ارواح طیبه اولیا و روح امام استدعا می کنیم همت را بدرقه کاروانی کنند که در آغاز راه خودش قرار دارد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۶۹
چاپ عکس بر روی پول، برای کسی که بدنبال مال دنیا نبود، کار اشتباهیه
الان خدایی مشکل ما طرح اسکناسه!؟ به جای این کار از آیت الله رئیسی بالا بردن ارزش پول ملی رو مطالبه کنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
آیت الله؟!!!!!!
باتوجه به بی ارزش شدن پول ملی کشور بهتر است که با قداست شهدا بازی نشود لطفا بافکر کارکنید.
آقا به فرض محال،ایران با آمریکا رابطه‌ی سیاسی و...برقرارکنه، این امامان جمعه و نظامیان و دلواپسان و... به کی میخوان فحش بدن و مشکلات را گردن آمریکا بندازن؟؟؟!!!
هرچه بیشتر برای محبوبیت کسی تلاش میکنن نتیجه برعکس میشه. کاش با سلیمانی اینکارو نکنن.
احسنت با این پیشنهاد اقای قزوه یکی از مشکلات اساسی کشور حل شد.
احسنت با این پیشنهاد اقای قزوه یکی از مشکلات اساسی کشور حل شد.
مردم را فراموش کرده اید و خبر از درد آنها ندارید و فقط ‌شعار می دهید که این نان و کار برای آنها نمی شود
اغراق در حق هر کسی آسیب زننده است / دو گروه در باب مولی علی " ع " بظلالت افتادند گروه نخست آنانی که حق اورا نگاه نداشتند وگروه دوم افرادیکه در حق ایشان مبالغه کردند . درباب سردار سلیمانی ویا هر بزرگوار دیگری ضمن رعایت شان ومنزلت او از مبالغه پرهیز کنیم
جناب قزوه! شما لطفا همون شعرت رو بگو.شخصیت بزرگواری که تاکید دارد روی سنگ قبرم بنویسید سرباز قطعا با این چیزها مخالف است.خواهشا شما برای رییس جمهور تعیین تکلیف نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
خوب الانم شعر گفته.خجالتم خوب چیزیه لااقل سردار را بذارید برای مردم بماند
چاپ عکس چه مشکلی از مردم رو حل می کنه؟ واقعا اینا کی هستند که چنین پیشنهادهایی می دن؟
رستم قاسمی وزیر نفت دولت رئیسی خواهد بود

دیگر بخوان تا آخر کار را
کارهای پوپولیستی نیومده شروع شد.
چاپ عکس سردار سلیمانی روی اسکناس
دولت های هاشمی رفسنجانی ، احمدی نژاد و روحانی مجموعا ۲۴ سال از عمر ما را هدر دادند . ضمن اینکه کشور را یکصد سال عقب انداختند

مشارکت پایین در این انتخابات نتیجه فضاحت های همین ۲۴ سال بود

دنبال قاتل بروسلی و نخودسیاه نباشید
یه نگاه به ارزش پول ملی بنداز بعد اورد بده
برادر بزرگوارمان جناب آقای دکتر رئیسی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
؛))
درود بر سردار سليماني
الحمدلله! راه حل مشکلات پیدا شد. چاپ چهره حاج قاسم بر اسکناسها. با این کار ارزش پول ملی افزایش پیدا نمی کنه، اما چهره ایشان تضعیف میشه.
درود بر سردا. سليماني
تحربم دفتر حالا به چه درد میخوره
یه شاعر باید پیشنهاد احساسی در امور اقتصادی بدهد ؟!! مملکتو ببین تروخدا !!
یه شاعر باید پیشنهاد احساسی در امور اقتصادی بدهد ؟!! مملکتو ببین تروخدا !!
چاپ عکس .... چه مشکلی را حل میکنه ارزش پول ملی رو بالا میبره
روحانی تو تو کشور حداکثر ۲میلیون طرفدار داشتی ، رحم اجاره ای اصلاحات بودی ولی اصلاحات رو نابود کردی علی برکت الله فقط برو
این ۴ سال ریسی هم به نامگذاری هدر خواهد رفت
آقایون ارزش پول بیشتر از عکسش مهمه. عوض پیشنهاد برای عکس روی پول، هم بکشید برای اوضاع داغون اقتصادی طرح بدید. وقتی ارزش پول کم میشه کسی به فکر عکس روی پول نیست.
آقای شاعر تو بهتره بری شعرتو بگی.داداش با چاپ عکس و اسطوره و رنگی کردن اسکناس اعتبارش بیشتر نمیشه.نقاشی نیست که.اعتبار پول پشتوانه سیاسی و امنیتی و مالی میخواد.بابا برو شعرتو بخون تو چی میفهمی اعتبار پول چیه.
آقای روحانی خودت بهتر میدونی که برجام یک لاشه متعفن است که شما میخای به هر ترفندی اذهان ملت و منحرف کنی و بی کفایتی دولت رو به برجام نسبت بدی ، تفکر شما به زباله دان تاریخ رفت ،، حیف ۸ سالی که اقتصاد ای مملکت رو به مذاکره پیوند زدی ؟ ۴ سال اول با حراج منابع ارزی میخواستی که در دور دوم رای بیاری و ۴ سال دوم تحریم ها رو بهانه قرار دادید برای برذاشت از جیب مردم ،اقتصاد دستوری همیشه محکوم به شکست بوده ، کاری که دقیقا انجام میدهید فقط منابع ارزی کشور راج
آقای روحانی حداقل دو سال از برجام در دوره اوباما بود واقعا کدوم گشایش انجام شد و کدوم تحریم لغو ؟؟
در مناقشه بین سازمان نظام پزشکی وآقای روازاده وارد نمیشوم چون تخصصی ندارم ولی به این بهانه به آنانی که می گویند سبک زندگی غربی هم آش دهن سوزی نیست میگویم که ؛ قبول سبک زندگی غربی هم چیزی نیست ولی ایمان ویقین صد در صد دارم که بدیل اش شما وآنچه می گویید هم نیست.
خداوکیلی چثدر به فکر شو آف ونماد بازی هستین
شما اول یه کاری کن ارزش پولمون برگرده بهش
بعد عکس هر کسی رو میخوای بزن روش
دیگه وقتی شاعر اقتصاد دان بشه تزی بهتر از این نمیتونه بده
شما اسم خدا رو روی پول چاپ کن اگه ارزش اقتصادی اش بالا رفت
کی میخایم یاد بگیریم هر چی سر جاش و توسط متخصصش
آقای روازاده به بهانه طب اسلامی عنبر نسارا را در بسته ای زیبا با کد و بدون دکر محتوا با قیمت کلان به بیماران ساده لوح میفروشد . گویا آن الاغی که برای دارو خانه ایشان پهن تولید میکند با سایر الا؛ های کشور تفاوت دارد و همینطور دانه به یا سیاه تخمه یا معز هسته آلبالو و ......
.
متاسفانه در فضای کشور بموقع با اینها برخورد نمیشود و اینگونه گستاخ شده اند .
دیگه وقتی شاعر اقتصاد دان بشه تزی بهتر از این نمیتونه بده
شما اسم خدا رو روی پول چاپ کن اگه ارزش اقتصادی اش بالا رفت
کی میخایم یاد بگیریم هر چی سر جاش و توسط متخصصش
اقای قزوه اینو به تنهایی فکر کردی یا کمک گرفتی؟
باید ابتدا تحریم های که مردم ایران را به فلاکت رسانده برداشته شود بعد تحریم‌های افراد و تشکیلات دیگر.
یه طرح درست حسابی این مجلس تصویب نکرده ؟ خوب اراده کنین مذاکره نکنین ،
این که مقامات ایرانی نباید با آمریکایی ها گفتگو ودیدار کنند یک طرح کاملا روسی است .نمایندگان روسگرا باید مورد پرسش قرار بگیرند . اصلا مجلس رای حداقلی اجازه تصمیم گیری برای مردم را ندارد .
مرکز پژوهش های مجلس تا الان چه کار وپژوهش به درد بخور ومثبتی انجام داده که ۲۵۰ پست سازمانی دارد کارهائی که تا الان انجام داده اند با یک بیستم این تعداد هم قابل انجام است مجلس در این اوضاع و جنگ اقتصادی باید صرفه جویی راازخودش شروع کند
مکر تصاویری که الان روی اسکناسها هست چه عیبی دارد که میبایست با تصویر افرادی که خودرا در بالاترین مراتب وجود هم ، به شاگردی شاگردهای امام راحل هم قبول نداشتند مزین نمود تا به قول شما :
برکت از دست رفته ، به پول ملی مملکتمان برگردد!!!
اگر منظور شما صرفا ، دریافت نوعی برکت از تصاویر مختلف باشد ،، تصاویر فعلی امام راحل ، طوری در اذهان مردم ، جای خود را باز کرده اند که حتی مقام معظم رهبری هم ، به رغم اصرار دست انر کارانذیربط ، حاضر نشدند تا تصاویر پر برکت خودرا جایگزین برکتهای تصاویر موجود بنمایند
انوقت :
شما با چه مجوزی، چه دیدگاهی و با توسل به چه مصلحت اندیشی ، چنین جایگزینی را ، حتی پیشنهاد مینمائید؟؟؟
برگشت ارزش و قدرت لازم به پول ملی هر مملکتی ،،راههای علمی ، اقتصادی ، سیاسی و راهبردی خاص خودش را دارد که میبایست به انهاو در شرایط مناسب ،بهای لازم داده شود و انوقت است:
که خواوند هم به چنینن فعالیت های درست ، علمی و مثبتی در مسی اعتلای پول ملی :
برکت لازم را اعطا خواهد فرمود .
این را هم برای اطلاعتان اضافه کنم که توسل به خرافات صرف ،، احتمالا میتواند ، تا خدای نکرده ، نوعی شرک هم تلقی شود
چاپ عکس روی اسکناس دغدغه شماست و مردم دغدغه نان شب زن و فرزند دارند و شفای بیماران.
شما کجا و مردم کجا.
کسی که به مردم خدمت میکند در دل مینشیند نه در اسکناس.
فکر نمی کنید دولت آقای رییسی کارهای واجبتری همچون حل معزلاتی مثل بیکاری تورم رفع تحریم ووووو را دارد ؟ چاپ عکس دو شهید بزرگوار نه تنها تجلیلی از مقام شون بحساب نمی اید بلکه چاپ شدن عکس بر روی بی ارزش ترین پول جهان توهین به آنها محسوب می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
اشتباهی مثبت زدم
مجلسی ها به فکر مردم کم درآمد و قشر کارگر باشید ما مثل شما ها حقوق و درآمد نداریم
اول به فکر ارزش پول ملی باشید !!
آره تنها مشکل پول مملکت ما همین چاپ عکس قاسم سلیمانی رو اسکناسهاست و اگه این کار انجام بشه ریال ما میشه پول اول دنیا وجای پوند و دلار رو میگیره و این مساله هیچ ربطی به اقتصاد قوی و ورود سرمایه خارجی و .... نداره و فقط با چاپ عکس قاسم سلیمانی همه مشکلات حل میشه
زاکانی:در مرکز پژوهش‌ها کلا ۲۵۰ پست داریم، قبل از بنده ۲۲۳ نفر در این پست‌ها حضور داشته‌اند و زمان بنده ۲۲۵ نفر شده اند، یعنی دو نفر اضافه شده‌ است
البته بدون احتساب دفتر تاسیسی مرکز پژوهشها در قم!؟
درخواست از رئیسی برای چاپ عکس سردار سلیمانی روی اسکناس ها
تصاویر مشاهیر و بزرگان کشور روس اسکناسها روحیه برانگیز است دید تصاویر حافظ و سعدی و خیام و فردوسی و نیز مهمتر شجاعان کشور از قدیم تاکنون تصویر آریو برزن و.... تصاویر فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس .. و گل سرسبد شهیدان سردار شهید سلیمانی ....... وحتی چاپ کلکسیونی آنها در ابعاد جفت و 3 و 4 و پنج عددی چسبیده به هم . بیایید این درخواست زیبا را اجرا کنید روحیه مردم هم قدری تغییر خواهد کرد . بسم الله
رانت خوارا اگر میخواستن از عکس روی پول خجالت بکشن از روی امام خجالت میکشیدن
در ضمن رانت خوار نمیره اسکناس از بانک بگیره که بخواد به عکسش نگاه کنه حیا کنه
یهو با چند تا امضا قلمبه میاد بحسابش
ایشون رو بذارید رئیس بانک مرکزی مشخصه راهکار دارن برا اقتصاد
درود بر شرفت
شرف بر درودت
ممد هاشمی زیاد شکر می خورند این موضوع طبیعی است .
جناب قروه
تقویت ارزش پایه پول ملی در هر کشور ، تابع قوانین و فرمول های جدی علمی و منطقی و عقلانی ثابت شده است


لذا باید از مسولان کشور خواست تا با قبول و اجرای دقیق
رفتار سیاسی و اقتصادی و اجتماعی منطقی و علمی

و بدون دادن شعار و تنش آفرینی خطرناک با دنیا نسبت به اصلاح اقتصاد و تقویت ارزش پول ملی اقدام کنند
با احترام به همه شهیدان و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی. این دیگه چه پیشنهادیه؟! امام ره بنیانگذار این نظام و انقلاب اسلامیه و همیشه تصاویر ابداع کنندگان و بنیانگذاران بر روی اسکناس ها چاپ می شه... امیدوارم این قدر احساسی برخورد نکنید.
با سلام واحترام
مگر مشکل کشور، عکس رو اسکناس است، در مجلس هم بجای رفع مشکلات مردم، به فکر اسم خیابان بودند. انسان سیاستمدار هرگز درعالم سیاست پاسخ نه وبله نمی دهد، بلکه انرا موکول به شرایط روز می کند.
خواهشاً یک نفر از آقای روازاده بپرسد طب ایرانی یا سنتی تقریباً مشخص است که چه می گوید ولی منظور از طب اسلامی چیست ؟
سید حسن خمینی چی گفت؟
انشاالله اسکناس ها حدید ۱۰۰ هزار تومانی و ۲۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومان با عکس سردار دل ها سلیمانی وارد بازار توسط رئیس حدید بانک مرکزی و امضاء ایشان وارد بازار ایران گردد
از شاعر جماعت بیش از این انتطاری نیست.
أره چاپ کنین چون الان تنها مشکل مملکت ما عکس روی اسکناس هاست !!
کشور شعر و گل و بلبل
چاپ عکس حاح قاسم رو اسکناس !!!!!!!!!!!!
افتخار ایران و جهان مریم میرزاخانی است که باید بر روی پر ارزش ترین اسکناس چاپ شود،
این مردم الان روحیه‌ای دارند و نشاطی پیدا کرده‌اند و نمی‌خواهم نشاط مردم را از آنها گرفته شود!!!!!!!!!!!!!!!!!
عکس شهید حججی باشد دنیا هم نمی تواند مدعی باشد چون به دست داعش شهید شد
سردار سلیمانی نزد اکثریت محبوب بود چون دنبال معروف شدن و کیسه دوزی از ذخائر مادی نبود . مطمئن باشید سردار به اینکار راضی نیست . نکنید اینکار هارو .
باید عکس رزمند گانی که داخل کشور شهید شده اند بر روی اسکناس باشد شهید سلیمانی جهانی است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان