بازدید 4861

مرکل: باید انتظار ویروس‌های جهش یافته بیشتری باشیم

آنگلا مرکل با خواستار احتیاط در مورد بازگشایی‌ها و رفع محدودیت‌ها گفت: پیش از واکسیناسیون جهان، ویروس‌های جهش یافته کرونا بیشتری ظهور می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ 23 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از اسپوتنیک، مرکل صدراعظم آلمان روز چهارشنبه در پاسخ به سوال نمایندگان مجلس در مورد زمان احتمالی لغو محدودیت‌ها گفت: انواع مختلف ویروس جهش یافته ممکن است ظاهر شود و تا زمانی که بقیه دنیا واکسینه نشوند باید انتظار این را داشته باشیم.

مرکل افزود که وضعیت اپیدمی در آلمان نوید یک تابستان خوب را می‌دهد، زیرا تعداد مبتلایان به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در هفت روز در سراسر کشور به عدد تک رقمی کاهش یافته است.

صدراعظم آلمان تاکید کرد که وضعیت اپیدمی دلگرم کننده است و امکان بازگشایی را فراهم می‌کند، اما تأکید می‌کنم که باید با احتیاط پیش برویم حتی اگر موج سوم قاطعانه شکسته شود، همه گیری تمام نشده است، ما هنوز روی یخ نازک قرار داریم.

مرکل گفت که واکسیناسیون در سراسر کشور همچنان در از بین بردن ویروس مهم است که در مواردی به نوع ویروس دلتا کرونا منتقل می‌شود. وی گفت: همه احتمالاً تا ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) فرصتی برای دریافت واکسن دریافت می‌کنند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آلمان تا کنون سه ملیون و ۷۳۱ هزار و ۲۸۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۹۱ هزار و ۸۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبودیافتگان نیز بیش از سه ملیون و ۶۰۸ هزار و ۱۰۰ نفر گزارش شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر