بازدید 4735

کنکور مبتلایان به کرونا، کجا برگزار می‌شود؟

کد خبر: ۱۰۵۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 23 June 2021

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مبتلا به کرونا در بیمارستان های شهر محل سکونتشان آزمون می‌دهند.

به گزارش میزان، فاطمه زرین آمیزی مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا دیروز سه شنبه اول تیر ماه پایان یافت، ما اطلاعات افرادی که در قسمت خود اظهاری ثبت نام و خود را معرفی کردند را به وزارت بهداشت اعلام خواهیم کرد بعد از تایید وزارت بهداشت آمار این افراد طی امروز و فردا اعلام خواهد شد.

وی افزود:از این میان دواطلبانی که مدارک و اطلاعات آن ها از طرف وزارت بهداشت تایید شده و در واقع دواطلبانی که مبتلا به بیماری هستند آزمونشان در شهر محل سکونتشان در بیماستان‌هایی که وزارت بهداشت اعلام می‌کند برگزار می‌شود.

زرین آمیزی در مورد این سوال که با توجه به قطعی مکرر برق در کشور چه تمهیدای برای این مشکل در روز‌های کنکور اندیشیده شده است، گفت:با هماهنگی‌هایی که با وزارت نیرو صورت گرفته است این مشکل را در روز‌های کنکور نخواهیم داشت، اگرچه با همه ارگان‌ها و وزارت خانه‌ها که در امر برگزاری آزمون با ما در ارتباط هستند همچون وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش، آتش نشانی ،دانشگاه‌ها، اورژانس کشور، بیمارستان‌ها و پلیس راهنمایی و رانندگی هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ از روز ۶ تیر ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود.همچنین بر این اساس کنکور گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۹ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه ۱۱ تیرماه و کنکور گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر