بازدید 27243
مجمع باشگاه بحران زده آبی فردا برگزار می‌شود

شخم هیات‌مدیره استقلال ۴۰روز مانده به پایان دولت! / وداع با کارخانه‌دار و برج‌ساز و عضو ناکام شورای‌شهر

دولت روحانی که در تغییرات مداوم و تعداد مدیران منصوب در دو باشگاه استقلال و پرسپولیسT رکورد عجیبی خلق کرده، حالا ۴۰ روز مانده به پایان ماموریتشT قصد دارد بار دیگر مدیران منصوب خودش را عزل کند و عده دیگری را به این صندلی جذاب برساند.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 22 June 2021

تغییرات وسیع در هیات مدیره باشگاه دولتی استقلال ۴۰روز مانده به پایان دولت حسن روحانی قطعی به نظر می‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، در جلسه مجمع فردای باشگاه استقلال که مسعود سلطانی فر در آن حضور خواهد داشتT تغییرات گسترده‌ای در بین اعضای هیات مدیره این باشگاه شکل خواهد گرفت.

هیات مدیره استقلال که از رفع مشکلات مالی این تیم عاجز بوده، اخیرا مشکلاتی را در اداره این باشگاه پدیده آورده و حتی گفته شده که برخی اعضای هیات مدیره اصل پولی که به باشگاه قرض داده اند را به همراه سود مربوطه آن طلب کرده اند.

برای چندمین بار در دو ماه اخیر، هیات مدیره استقلال، دسته جمعی استعفا کرده اند و به نظر می‌رسد، این بار کاسه وزارتخانه لبریز شده و شخص وزیر ترجیح داده که در مدت کم باقی مانده هم تغییرات را انجام دهد.

 

شخم هیات‌مدیره استقلال ۴۰روز مانده به پایان دولت! / وداع با کارخانه‌دار و برج‌ساز و عضو ناکام شورای‌شهر

به این ترتیب، تعداد مدیرانی که در دوره تصدی مسعود سلطانی فر در باشگاه استقلال به صندلی هیات مدیره رسیده‌اند، به یک رکورد دست نیافتنی نزدیک شده است و با احتساب مدیران منصوب در تیم رقیب، جمعا به عددی سه رقمی تبدیل شد.

مهدی عبدیان کارخانه دار و تاجر، حجت نظری عضو شورای شهر تهران که در دوره پیش روی دیگر هیچ سمتی در شورا نخواهد داشت و حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق و بازنشسته وزارت خارجه سه عضوی هستند که همین دو هفته پیش در ماجرای برکناری فریادشیران از آکادمی باشگاه به مدیرعامل فشار وارد کردند و سرانجام وزیر ورزش برای ختم اختلافات به مددی دستور داد، مسئول رده‌های پایه باشگاه را با وجود نتایج درخشان در فصل جاری و نظم دهی به آکادمی آبی‌ها، کنار بگذارد؛ اما با رفتن فریادشیران هم دردی دوا نشد و اختلافات ادامه یافت.

ظاهرا وزیر ورزش و جوانان تصمیمات خود را برای تغییرات در استقلال گرفته و به احتمال فراوان، شاهد جدایی یکجای تمامی اعضای هیات مدیره این باشگاه خواهیم بود.

پیش از این خلیل زاده کلنگستانی، رئیس هیات مدیره استقلال به دلیل درگیری در یک پرونده اقتصادی بزرگ در استان گیلان بازداشت شد و چندی بعد از این سمت استعفا داد تا مشکلاتی بر سر امضای اسناد باشگاه به وجود آید.

از سوی دیگر، شایعاتی که پیرامون حضور علی نامداری برج ساز استقلالی در بین اعضای هیات مدیره شنیده می‌شد هم چندان به واقعیت نزدیک نشده است. ابتدا بحث استعلام‌های او از نهاد‌های ذیربط مطرح شد، اما کم کم مشخص گشت، وزارت ورزش روی این گزینه هنوز به جمع بندی نرسیده و احتمالا وی هم در میان گزینه‌های جدید هیات مدیره این باشگاه حضور نخواهد داشت!

استقلال به فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شود و به نظر می‌رسد، با شرایط مالی موجود و عدم فعالیت اقتصادی هیات مدیره باشگاه و مخالفت پشت پرده آن‌ها با کارگزاری که حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به استقلال تزریق کرده است، نگرانی بابت بحران مالی جدید در آستانه واگذاری امتیاز باشگاه در بورس را افزایش داده و سلطانی فر را ناچار به تصمیم گیری کرده است.

شخم هیات‌مدیره استقلال ۴۰روز مانده به پایان دولت! / وداع با کارخانه‌دار و برج‌ساز و عضو ناکام شورای‌شهر

در این میان شنیده‌ها و گمانی‌زنی‌ها حکایت از ابقای مدیرعامل استقلال در مجمع فردا دارد و احمد مددی که اخیرا با حملات شدید فرهاد مجیدی، سرمربی نزدیک به هیات‌مدیره، مواجه شده، همچنان اداره امور باشگاه را در دست خواهد داشت. تغییر اعضای هیات مدیره می‌تواند به سست شدن جای فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال هم بینجامد، چون او اخیرا بیش از مدیرعامل، با برخی اعضای هیات مدیره ارتباط گرمی ایجاد کرده بود و خواسته‌هایش را با آنها در میان می‌گذاشت‌.

نویسنده: صادق لودریچه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۰
با سلام باید به عرض برسانم که بیشتر مشکلات تیم استقلال و دیگر تیم های شهرستانی از طرفداری وزیر و برخی وزرا از تیم پرسپولیس می باشد و اینان مقصر اصلی مشکلات استقلال و دیگر تیم های شهرستانی می باشند.بعید است الان هم بخواهند تصمیم خوبی برای استقلال و تیم های شهرستانی بگیرند چون به شدت پرسپولیسی هستند و متاسفانه باعث افت تیم پرسپولیس هم شده اند امید وارم پس از حمایت های همه جانبه و با تقدیم 100 بار قهرمانی به تیم پرسپولیس و از بین بردن لذت تماشای فوتبال داخلی و سرخورده شدن دوستداران واقعی فوتبال یاد دیگر تیم ها هم بیافتند هر چند بعید است.بهترین کار سپردن سکان وزارت به وزیر جدید می باشد تا مشکلات پیش رو را با تدبیر حل نمایند.به امید روزی که وزرا جهت انجام وظیفه و بدون ایجاد فساد در فوتبال باعث رشد فوتبال شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
حتی گزارش شده وزیر ورزش در بازی تراکتور با پرسپولیس
روی صورت اخباری لیرز مینداخته
ناشناس
| Philippines |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
آخرین ضربه وزیر و هیات مدیره مورد حمایت ایشون به پیکر پر افتخارترین تیم ایران در اسیا امیدوارم در دولت اقای رییسی از این اقایون حسابرسی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
لیزر خیلی باحال بود....دمت گرم
ایراندوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
حتما وزیر پای قردادهای چندمیلیاردی بازیکنان بی کیفیت را امضا کرده و همچنین ماشاالله هر روز یک عدد جدیدی به تعدادهای استقلال اضافه میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
یحیی با رسول پناه مشکل داشت یه ماهه کله پا شد ولی تو استقلال الان یکساله که جنگ بین مدیرعامل دست نشانده وزیر و هیئت مدیره و بازیکنان باعث حتی یک تصمیم از جانب وزیر نشده . احتمالا با موندن مددی و اخراج هیئت مدیره تیم کلا به فنا میره . این آخرین تیر وزیر به استقلاله
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
اینایی که مییان توجیه میکنند انتقاد از وزارت رو .می خوان بگم دوست پرسپولیس من.ببین عزیزم صاحب تیم وزارت هست و میدیریت خوب یا بد رو هم وزارت تعیین می کنند.من یه بخشی دستمه برای اینکه کلیه اون زیر مجموعه خوب کار کنه میان بهترین نفرات رو می چینم براش.حالا اگه شما رونالدو رو هم در اختیار داشته باشن بیاد یه مجموعه ای که نه علمشو داره نه با هم هماهنگ هستند بزار .به خدا هیچ کردم نمیتونند با ارامش کار کنند.چرا سرتونو کردید زیر برف و فقط دنبال توجیه هستید.واقعیت رو بپذیرید دوستان عزیز.یه مجموعه -بازیکن-کادر فنی- مهمترین چیز براش ارامش هست.حالا نقش وزیر چیه میاد اون کسایی رو که میدونه برای استقلال مشکل ایجاد می کنند میزاره راس کار
اصن هیئت مدیره ای که هیچ اختیاری ندارد و بسادگی عزل و نصب می شود یعنی چی؟ یه عده فقط پرداختی داشته باشند؟
اقایان وزرا پرسپولیسی بودنتون کنار اما این استقلال عربستان نیست که ۸ ساله تیشه بریشش میزنید استقلال ایرانه اخه چرا با اعصاب ۴۰ میلیون هوادار ایقد راحت بازی میکنید؟چرا ایقد ظلم؟ خدایا من از دضع اقتصادی که این دولت برام رقم زده بنالم از افتضاحی که تو تیم ملی رقم زده بنالم یا ظلمی که در حق تیم محبوبم میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
اتفاقا این تیم الاستقلال است و دکل نورد سعودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
جالبه یک سری معلوم الحال پرسپولیسی هم منفی دادند
ایراندوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
حالا اگر فرهاد مجیدی ارنج کردن بلد نیست و کمالوند هم گذاشت رفت حتما باید یک نفر کاربلد ایتالیایی بیاد که نق و نوق مربی در نیاد؟
علت مشکلات وزیر پرسپولیسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
شما هم مثل مربیتون فقط بهانه می آورید
ایراندوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
مخصوصا تو اون صحنه که پنالتی پدیده رو داور ندید. وزیر پرسپولیسی بود
من مانده ام این آقایان با این bmi چطور کار مدیریت ورزشی انجام می دهند؟ حداقل ظاهر را حفظ کنید. روزی نیم ساعت ورزش به جایی بر نمی خورد.
من با تیتر شما کار ندارم. ولی کاش زمانی که پرسپولیس مدیر عاملش تو زندان بود یا زمانی که چندین پنجره از نقل و انتقالات محروم شد یا چندین بار کسر امتیاز شد و ... تیتر میزدیت. اون موقع وزیر پرسپولیسی نبود؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
شما بسته شدن پنجره تون رو از طارمی بپرسید چرا؟
مدیرعامل و عابر بانک پرسپولیس رو هم به خاطر فساد و ابنجور چیزا گرفتن ....
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
محروم شدن شما هیچگاه به دلیل بی پولی نبوده همواره تخلف انضباطی داشتید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
به جاش حسابی براتون جبران کردند و 4 قهرمانی الکی پشت سر هم اوردن براتون دیگه دوست عزیز
آقایان. محترم تمام گرفتاری‌های ایران ریشه فساد رانت اختلاس وغیره میباشد نااهلان شدن همه کاره باید ریشه را سوزاند
من مانده ام چرا به بخش خصوصی واگذار نمیشه این باشگاه؟!!
چرا به صورت سهام به هواداران و مردم واگذار نمیشه؟
تا کی چوب اقتصاد دولتی و عدم کفاین و بی تدبیری مدیران نالایق را بخوریم تو همه حوزه ها؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
اگه یه پرسپولیسی به اسم طرفداراستقلال اومد و این تیمونابودکردچی؟
کاملا مشخص است که دستانی پشت پرده چندین سال است نگذاشتند یک آب خوش از گلوی استقلال و هواداران آن پایین برود و تمام تلاش خود را کرده اند این تیم ذلیل شود! حالا چرا... خدا داند...
خدا ازتون نگذره که به همه چیز گند زدید. این نشد که
وزیر خودشو کشت استقلال وتمام تیمهای شهرستانی رو تحت انواع فشار قرارداد تا سوگلی عددی بشه اسم نمیارم چون همه میدونن ولی هیچی نشد 2تا ستاره استقلال درآسمان آسیا میدرخشه وکسی نمیتونه ازش بگیره ستاره ها مال ما اسنپ کاپها مال تو بریز توترازو تابفهمی تیمت هیچی افتخار نداره تیم وزیر با10تا تیم دیگه برای مقام 17 م آسیا مبارزه میکنه
تاریخ فراموش نخواهد کرد که سلطانی فر قصد داشت تیم استقلال را نابود کند.
واقعاً هیچ راهی نداره تا باشگاه استقلال و تیم های شهرستانی از سلطانی فر شکایت کنن ؟ مدارک فراوانی بر عزم جدی ایشون برای ضربه زدن به استقلال و تیم های شهرستانی وجود داره .
تنها گناه پرسپولیس این است که مربی با دانشی مثل برانکو اومد و این تیم رو متحول کرد وگرنه تو جند سال گذشته نگاه کنید استقلال هم مثل پرسپولیس دو مربی خارجی گرفته بیشتراز پرسپولیس بازیکن با کیفیت تر و گرانتر خارجی خریده پرسپولیس هم تو این 3 سال 31 بازیکن خروجی داشته و 5 مدیر عامل عوض شده اگر بازیهایی برای پرسپولیس به تعویق افتاده برای استقلال بیشتر بوده همین فصل گذشته در چند بازی آخر اگر اشتباهات داوری نبود استقلال سهمیه هم نمیگرفت تا زمانی که باخت رو به گردن وزیر و وکیل بیندازید به هیچ جایی نخواهید رسید
چرا دست از سر این تیم بر نمیدارین تو این چند سال چقدر گند زدین به این فوتبال
هنوز کثافت کاریتون در ماجرای ویلموتس پاک نشده
چرا اجازه نمیدین نتیجه رقابت در میدان مشخص بشه
اون از داوریهاتون
اون از از سوپرجامتون که اینقدر نگهداشتین تا ستاره های تراکتور برن تا بعد ....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر