بازدید 11465
۶

آخرین آمار کرونا در ایران تا یکم تیر ۱۴۰۰/ ۱۱۶ جان باخته در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۵ میلیون و ۳۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۲۴۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 22 June 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۹۷۲ هزار و ۸۷۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۶۲۴ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۲۷۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۳۳۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۱۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۳ هزار و ۲۱۷ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۷۰ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۲۴۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۲ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۱۶۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۱ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
انتخابات تموم شد الحمدالله آمارها هم داره میره بالا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
فرقی نکرده همون امار قبله
این زدن دوز دوم واکسن شده مصیبت! اطلاع رسانی بسیار ضعیف است. میگن پیامک‌ میفرستیم مراجعه نکنید. ولی از پیامک خبری نیست. همه جا مردم نصف شب میروند اسم مینویسند! مثل مرکز واکسیناسیون مستقر در دانشگاه آزاد سوهانک تا ۱۰. -۱۱ صبح علاف کنار خیابان میایستند بعد بهشون میگن واکسن نیست بروید بعدا بیایید!!!! بعضی جاها مثل ایران‌مال منظم است بر اساس تاریخ دوز اول نوبت میده!
برای دوز اول هم‌ما منتظر پیامک‌ بودیم‌ ولی خبری نشد! رفتیم چهار ساعت ایستادیم تو صف تا موفق شدیم. مادر سالخورده ی من خیلی اذیت شد! به ۱۹۰ زنگ می‌زنی جواب که درست و حسابی نمیدن میگن پیامک‌ میاد! بعضی هاشون هم با آدم‌ دعوا دارن ! بدهکار هم شدیم ! امروز تازه ساعت ۱۰:۳۰ واکسن آوردن که به خیلی ها نرسید!
چرا بعضی از مراکز واکسن نداده اید هنوز؟ چرا بعضی جاها منظم شروع کرده اند و واکسن زیادی هم دارن؟ این بی نظمی و نابسامانی تا کی؟ ما چه‌گناهی کرده ایم گیر شماها افتاده ایم!!؟؟
خوبه والا مردم رو چی فرض کردن
کی میخواد این کرونا راحتمون بزاره
د ر مورد واکسیناسیون دور دوم چرا این قدر به مردم دروغ می گین؟ چرا هیچ بر نامه مدونی برای هیچ چیز ار جمله واکسیناسیون در این کشور وجود نداره؟ چرا همه چیز هر دم بیل هست؟
به ما گفتید توی خونه بنشینید بهتون اس ام اس می زنیم آن وقت امروز شنیدم خیلی ها رفتن واکسن زدن بدون این که براشون اس ام اس اومده باشه! چرا نمی تونید توی این کشور یک روال قانونی و طبق اصول دنبال کنید؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل