بازدید 10549

قیمت دلار در بازار امروز دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰/ رشد نسبی نرخ ارز

بازار ارز در آخرین روز بهار شاهد رشد نسبی دلار و افت یورور در صرافی های بانکی و مجاز بود. این در حالی است که در هفته های اخیر، شاهد نوسان محدود دلار در کانال بیست و سه هزار تومانی هستیم.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ 21 June 2021

بازار ارز در آخرین روز بهار شاهد رشد نسبی دلار و افت یورور در صرافی های بانکی و مجاز بود. این در حالی است که در هفته های اخیر، شاهد نوسان محدود دلار در کانال بیست و سه هزار تومانی هستیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (دوشنبه سی و یکم خردادماه 1400) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 23187 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 23656 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 125 تومان گران تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت 27333 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 27886 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز یکشنبه، 40 تومان ارزان تر شده است.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۹ ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ ۱۴ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۳ ارز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه سی و یکم خردادماه ۱۴۰۰) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین پوند انگلیس ۵۷ هزار و ۹۹۷ ریال و یورو ۴۹ هزار و ۸۳۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

برپایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۵۴۹ ریال، کرون سوئد  ۴‌هزار و ۸۷۹ ریال، کرون نروژ ۴‌هزار و ۸۴۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۷۰۱ ریال، روپیه هند ۵۶۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۱۲۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۸۰۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۱۶ ریال، دلار هنگ‌کنگ ۵‌ هزار و ۴۱۱ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۷۰۰ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۱۲۲ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲‌هزار و ۹۲۶ریال، لیر ترکیه ۴ هزار و ۸۰۶ ریال، روبل روسیه ۵۷۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲‌هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۴۱۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۳۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۰۲ ریال، ۱۰روپیه سریلانکا  ۲‌هزار و ۱۱۹ ریال، کیات میانمار ۲۶ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۲۵۰ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸هزار و ۱۷۶ و دینار لیبی ۹ هزار و ۳۷۴ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۰۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۳۱۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۴۷ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۷ هزار و ۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۲۰ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۹۷ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲‌هزار و ۹۱۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۷۰۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۵۵۸ ریال، سامانی تاجیکستان ۳ ‌هزار و ۷۱۰ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۸ ریال قیمت خورد.  

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان