بازدید 27888
نگرانی از عادت کردن ملی‌پوشان به باختن در آستانه المپیک توکیو

ایران صفر - فرانسه ۳ ؛ تیم ملی با آلکنو زنگ تفریح لیگ ملت‌ها شد

والیبال ایران که در هفته های دوم و سوم لیگ ملت‌ها، همه را به کسب رتبه‌ای خوب در فصل جاری مسابقات امیدوار کرده بود، حالا به یک زنگ تفریح در این رقابت‌ها تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ 21 June 2021

والیبال ایران که در هفته های دوم و سوم لیگ ملت‌ها، همه را به کسب رتبه‌ای خوب در فصل جاری مسابقات امیدوار کرده بود، حالا به یک زنگ تفریح در این رقابت‌ها تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه نتایج ضعیف شاگردان ولادیمیر آلکنو، تیم ملی والیبال ایران در سیزدهمین بازی خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (دوشنبه - ۳۱ خرداد) به مصاف فرانسه رفت و با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد. شاگردان آلکنو ست‌های اول و دوم را با نتیجه مشابه (۲۵ بر ۲۱) واگذار کردند و در ست سوم ۲۵ بر ۱۹ شکست خوردند.

 

ایران صفر - فرانسه ۳ ؛ تیم ملی با آلکنو زنگ تفریح لیگ ملت‌ها شد

دو تیم پیش از این، در میادین مهم بین‌المللی شش بار با هم روبه‌رو شده بودند که پنج بازی به سود فرانسه تمام شده بود. تنها پیروزی ایران مقابل حریف اروپایی خود به سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد که فرانسه را با نتیجه ۳ بر ۲ در جام بزرگ قهرمانان شکست داد. ایران در ست نخست آن بازی ۳۸ بر ۳۶ برنده شده بود.

ترکیب تیم ایران برای شروع بازی شامل میلاد جواد کریمی، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، محمد موسوی، علی‌اصغر مجرد و آرمان صالحی (لیبرو) بود. بازیکنان دریافت‌کننده ایران در این بازی، عملکردی به مراتب بهتر از بازی‌های قبلی داشتند و توپ‌های مناسبی را برای بازی سازی جواد کریمی مهیا کردند. ضمن اینکه مدافعان روی تور ایران نیز در ست نخست، عملکرد خوبی داشتند. با این حال، حملات بازیکنان فرانسه و اشتباهات بازیکنان ایران، نتیجه این ست را ۲۵ بر ۲۱ به سود حریف اروپایی رقم زد.

تیم ایران در پایان ست نخست بازی، ۱۰ امتیاز از حمله، چهار امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و شش امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. بازیکنان فرانسه نیز ۱۲ امتیاز از اسپک، دو امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن مستقیم سرویس و ۱۰ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

قدرت و تأثیر اسپک‌های ایران در ست دوم به مراتب بیشتر از ست نخست بود، اما شاگردان آلکنو در مقابل، مرتکب اشتباهات به مراتب بیشتری نسبت به فرانسه شدند. علاوه بر این، توپ‌گیری بازیکنان فرانسه نیز بهتر از ایران بود. تیم ایران در ست دوم هم ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شد.

تیم ایران در پایان ست دوم، ۲۴ امتیاز از حمله، پنج امتیاز از دفاع روی تور، دو پوئن سرویس و ۱۱ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. بازیکنان فرانسه نیز ۲۷ امتیاز از اسپک، چهار امتیاز از دفاع روی تور، سه پوئن مستقیم سرویس و ۱۶ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

آلکنو در ست سوم، امیر غفور و سعید معروف را از همان ابتدا به زمین فرستاد. غفور که پس از مدت‌ها مصدومیت و غیبت، شرایط بازی را پیدا کرده بود، تلاش زیادی می‌کرد تا مجدداً توانایی‌های خود را به اثبات برساند، ولی سرمربی روس تیم ملی ایران در این بازی تصمیم داشت بیشتر از ترکیب کاظمی و کریمی استفاده کند. تیم ایران در ست سوم هم ۲۵ بر ۱۹ شکست خورد تا یک پیروزی آسان و کم دردسر برای فرانسه در آغاز هفته پنجم رقم بخورد.

 

ایران صفر - فرانسه ۳ ؛ تیم ملی با آلکنو زنگ تفریح لیگ ملت‌ها شد

تیم ایران در پایان این بازی، ۳۵ امتیاز از حمله، هشت امتیاز از دفاع روی تور، دو پوئن سرویس و ۱۶ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. بازیکنان فرانسه نیز ۴۱ امتیاز از اسپک، هشت امتیاز از دفاع روی تور، پنج پوئن مستقیم سرویس و ۲۱ امتیاز از اشتباهات ایران از آن خود کرد.

تیم ملی والیبال ایران در بازی بعدی خود از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (سه‌شنبه) به مصاف لهستان می‌رود که این بازی هم دیدار دشواری برای تیم افول کرده ایران محسوب می‌شود. تنها امیدواری علاقه مندان به تیم ملی والیبال ایران، جوان سازی نسل حاکم بر تیم ملی و ساختن پشتوانه‌ای جدید برای نسل طلایی، اما سالخورده والیبال ایران در این رقابت هاست. آیا ایران به این هدف خود با سرمربی بزرگ روس دست خواهد یافت و در المپیک پوست اندازی می‌کند؟

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۵
بی انصافی می کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
خود تابناک بعد از دو تا برد، تیتر زده بود موتور تیم ایران روشن شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
تیتر حرف بســـــــیار درستی است

همه اش تبلیـــــــــــــغات الکی صدا و ســـــــیمای میلی بود
تا وقتی میلاد عبادی پور هرچی توپه رو خراب میکنه و باز هم توو زمین بازیش میدن اوضاع همینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
این مربــی مربی بشو نیست که نیست
مربی بازنشسته با حمایت صدا و سیمای میلی
شاید بچه ها حرف گوش نکن دارند زنگ تفریح .برای اخراج بوجود میاورند نه الکنو
امکانات وتدارکاتی که تیم هایرقیب دارندبا ایران قابل مقایسه هست اصلا؟بیچاره هاباکمترین امکانات میرن ....
كلا مربي هاي بلوك شرق يك نوع كله شقي عجيب دارا هستند كه به هيچوجه در بربر انتقادات از عقايد خودشان كوتاه نمي آيند، نمونه آن برانكو در زمان مربي گري تيم ملي كه با پا فشاري بر استفاده از عده مشخصي بازيكن در تيم ملي باعث سوخته شدن چند نسل از فوتباليست هاي ايراني شد، حالا الكنو چون ميلاد عبادي پور چند كلمه روسي بلده بايد تحت هر شرايطي در تيم حضور داشته باشه
راحت جایگاه اولی در آسیا را به ژاپن دادیم
در وزارت ورزش را ببندید وزیر را محاکمه کنید.
ننگ ورزش
مشخصه که در این تورنمت طولانی و فرسایی حرف اول را قدرت بدنی و استقامت می زند. وقتی حمایت از مهاجم کمتر صورت می گیره و از پاس های سرعتی و کوتاه حریفان جا می مانیم و تمرکز کافی نداریم... یعنی والیبالست ها بریده و خسته شده اند، بعد از بازی با آمریکا آن شادابی و نشاط قبلی دیگه دیده نمی شه. بنطرم در این فرصت کوتاه تا المپیک روی بدن و فکر بازیکنان کار بشه.
اینهمه پول خرج مربی میکنن که این نتایج رو بگیرند اگه میخوان اینجوری بازی کنند که با مربیهای خودمون هم میتونیم انجامش بدیم
یک هفته مونده به مسابقات تیم جمع شده و مربی استخدام شده و بدون بازی تدارکاتی میخای چیکار کنند ؟ همینم از سر فدراسیون زیاده
الکنو فقط 40 روزه که تیم را تحویل گرفته،،،و هیچ شناختی هم از بازیکنان نداشته،،، بازیکنان دو سال در کنار هم هیچ بازی نداشتن و هیچ بازی تدارکاتی هم آنجام ندادن، این بازی‌ها حکم بازی تدارکاتی را براشون داره،
همه این دلایل باعت شده که در بازی‌های لیگ آنطوری که مردم انتطار داشتن ظاهر نشن
متاسفانه تو کشور ما به ورزش مثله بقیه کشورها اهمیت نمیدن ، وگرنه حق کشور ما سوم یا چهارم دنیاست.
تا وقتی مافیای معروف تو تیم باشه وضع همینه
موسوی، عبادی پور دو غده سرطانی تیم هستند، باید هر چه زودتر تیم جراحی بشه.
با این مربی روسی نه الان بلکه صد سال دیگه به نتیجه نمی رسیم مربی قبلی را بیاد بیارید و نتایج بدست آمده را این مربی را سریع باید اخراج کرد این بچه ها همون بچه های دوره گذشته هستن فرقی نکردن فقط مربی بی کفایت ودست چندم هدایت تیم را بعهده داره
تمام تمرکز سلطانی فر و تیمش در تمام این سالها روی موفقیت پرسپولیس بود تا شاید یه جام آسیایی به دست بیاره
تیم ملی رها، والیبال رها، کشتی رها
فقط تیم محبوب خودش و پسرش
هیچکس هم نیست که جلوی این همه خرابکاری رو بگیره
ایرانی ها از نظر بدنی کم آوردند و آن نشاط لازم را ندارند. باید بدنسازی کنند.
الان رئیسی آمده و دیگر بهانه ای به نام تحریم ها نیست.
تیم ملی والیبال و فوتبال و سایر تیم ها با بازیهای تدارکاتی با قدرت های بزرگ ورزش جهان خواهند داشت و پرداخت پول مربی و بازیکن خارجی نیز بدون مشکل انجام خواهد شد.
از 43 روز دیگر همه چیز عالی خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
شما كجا زندگي مي كني؟
افتضاح والیبال و دلالی مربیان کارنابلد خارجی
کجا رفتند ان جرایدی که بعدازشکست امریکا تیترزدند حریف میطلبیم ؟؟!!!!
چرا گیر داده عبادی پور حتما باید باشه ؟
با سلام
وقتی ایران به استرالیا باخت دیگه باید فاتحه آن را خواند. تیم اصلا معلوم نیست حرفه ای هستش یا آماتور. آمریکا را 3 بر 0 شکست میده بعدش امکان داره به به تیم والیبال افغانستان 3 بر 0 ببازه. نمی دونیم به حال این تیم باید گریست و یا خندید. بازی تیم ملی دیگه قابل تحمل نیست. نمیدوم این عبادی پور چه پارتی کلفتی داره که نه می تونه سرویس بزنه و نه توپ گیری کنه و نه دفاع, باز تو تیم ملی میمونه خیلی خنده داره.
دلیل این همه اصرار بر بازی بسیار ضعیف و ناامید کننده بازیکنانی مثل عبادی پور چیست؟ نه سرویس خوب، نه دفاع خوب و نه حمله خوب. آقای سر مربی بفرمایید چه نکته مهم و غیرقابل اجتنابی در جناب عبادی پور می بینید که حاضرید شکست بخورید ولی ایشان بصورت ثابت در تمامی بازیها این همه به تیم و کشور ضربه بزند؟؟؟!!!
اونهایی که دنبال اسم و رسم مربی هستند پاسخگو باشند
امید. احسنت ...
ما احتیاج به زدن سرویسهای پرشی داریم سئوال بنده این است چرا از شریفی که سرویسهای خوبی دارد در بازیهایی که احتیاج به این نوع سرویسها داریم استفاده نشد . در ضمن میلاد عبادی پور با این همه پوئن منفی چرا با فیاضی که هم توپ گیر و هم اسپک زن خوبی است استفاده نمی شود
قرار بود این تورنمنت برای والیبال یک تمرین جدی باشه قبل المپیک اما روح و روان این بازیکنا یک ماه قبل المپیک نابود شد.
بدبین نباشید . در حال محک زدن تمام بازیکنهای تیم هست و در المپیک نتیجه میگیره
با لهستان هم افتضاح بودند. به نظرم بهتر است یک سرمربی ایر المپیک بهتر از این سرمربی نتیجه میگیریمرانی جایگزین بشه د
این نتایج طبیعی است چراکه تیم ملی در حال پوست اندازی است. پس بزارید مربی کارش رو بکنه
لهسنان بود نه فرانسه تابناک عزیز.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان