بازدید 25989

سقوط قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۰ میلیون و ۴۳۱ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته ۳۷۵ هزار تومان کاهش قیمت داشت.
کد خبر: ۱۰۵۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 19 June 2021

 


به گزارش تابناک ، امروزشنبه ۲۹ (خرداد ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۳ و ۳۰ قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۰ میلیون و ۴۳۱ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته ۳۷۵ هزار تومان ارزان تر شد.

این درحالی است که قیمت دلار امروز در اولین روز بعد از انتخابات بالا رفت و در صرافی ملی با قیمت ۲۳ هزار و ۹۲۷ تومان رسید. دلار در بازار آزاد نیز در حدود قیمت ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. اما در بازار جهانی، قیمت طلا با تقویت ارزش دلار به شدت کاهش یافت. قیمت دلار در بازار داخلی و قیمت اونس جهانی طلا از عوامل تاثیرگذار بر قیمت طلا و سکه در ایران محسوب می‌شوند.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان معامله شد که نسبت به پنجشنبه گذشته ۳۰۲ هزار تومان ارزان شده است.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۵۰ هزار تومان کمتر شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۷۰۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به پنجشنبه گذشته ۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید که ۵۰ هزار تومان نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته کمتر شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۳۴ هزار تومان رسید که قیمت آن، نسبت به پنجشنبه گذشته ۳۴ هزارتومان کاهش داشت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۶۴ دلار اعلام شد که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ارزان‌تر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار