بازدید 11281

فدراسیون طلب اسکوچیچ را ریالی داد!

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: از ابتدا هم گفتیم اسکوچیچ مربی توانمندی است و فدراسیون فوتبال غرامت 70 هزار دلاری وی به ما را پرداخت کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 18 June 2021

به گزارش تابناک، حسن نصر اصفهانی درباره پرداخت غرامت باشگاه صنعت نفت آبادان در پرونده دراگان اسکوچیچ توسط فدراسیون فوتبال اظهار داشت: طبق حکم فیفا ما باید 70 هزار دلار از اسکوچیچ می‌گرفتیم که فدراسیون این مبلغ را تقبل و فکر می کنم به صورت ریالی پرداخت شد. دنبال پول‌مان بودیم و برای باشگاه صنعت نفت تفاوتی نداشت چه کسی این پول را می‌پردازد. با این مبلغ می‌توان بخشی از مشکلات باشگاه را حل کرد.

وی درباره صعود تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت سرمربی سابق نفت آبادان به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 عنوان کرد: از ابتدا هم گفتیم اسکوچیچ مربی توانمندی است. اکنون وی به عنوان مربی تیم ملی قضاوت می شود اما من در کار فنی دخالت نمی‌کنم. خیلی خوشحالیم تیم ما به مرحله بعدی جام جهانی صعود کرد، برای اولین بار بحرین را در منامه شکست داد و پس از چندین سال عراق را در یک بازی رسمی شکست داد. خوشحالیم تیم ملی کشورمان رو به رشد است.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: تیم ما شرایط خوبی دارد. یک اردوی خوب در تهران داشت اما به دلیل مشکلات مالی در زمانی که تیم نیاز به تقویت داشت این کار را انجام بدهیم. اکنون هم بازیکنان و مربیان صنعت نفت زحمت می‌کشند و برای دیدارهای بعدی آماده می شوند.

نصراصفهانی درباره مباحث مطرح شده درباره احتمال تغییر در کادرفنی صنعت نفت در صورت تداوم نتایج ضعیف این تیم تصریح کرد: از رسانه‌ها می خواهم برای تیم ما حاشیه درست نکنند.

وی درباره اینکه آیا مسعود شجاعی برای فصل آینده گزینه سرمربیگری نفت آبادان است، توضیح داد: افتخار می‌کنیم که شجاعی به عنوان بچه آبادان و بازیکن سابق ما به چنین جایگاهی در فوتبال کشورمان رسید. بچه خیلی خوب و توانمندی است که در اروپا و اسپانیا بازی کرده است اما برای اولین بار است که چنین خبری می‌شنوم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار