بازدید 6854

حزب الله عراق: وارد معادله قدس شده‌ایم

گردان‌های حزب الله عراق ورود خود را به معادله جدید در قدس که از سوی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان مطرح شده بود اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۹ 17 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، گردان‌های حزب الله در بیانیه‌ای افزود: اقدامات صهیونیست‌ها عراقی‌ها را در حالت دفاع از مقدساتشان به ویژه مسجدالأقصی قرار داده است.

گردان‌های حزب الله عراق در ادامه تاکید کرد: صهیونیست‌ها کسانی را ترور کردند که آن‌ها رهبران مبارزه با داعش بودند. صهیونیست‌ها را همانند اربابان آمریکاییشان خوار و حقیر می‌کنیم و آسایش و امنیت را از آن‌ها می‌گیریم.

در این بیانیه آمده است: ملت‌های منطقه یقین یافته اند که با وجود دشمن صهیونیست رنگ امنیت را نخواهند دید و نابودی این رژیم سرآغاز مرحله صلح واقعی است.

دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا طی سخنانی به مناسبت آزادسازی جنوب لبنان از معامله جدیدی در نبرد آینده با رژیم صهیونیستی سخن گفت و افزود: معادله‌ای که باید به آن برسیم این است: قدس در برابر جنگ منطقه‌ای و تجاوز به قدس به معنای جنگ منطقه‌ای است که یعنی نابودی اسرائیل. ‎ هنگامی که اسرائیل با این معادله مواجه شود می‌داند که هر اقدامی منجر به نابودی آن خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان