بازدید 5675

پژوسوار مسلح دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۵۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ 16 June 2021

پژوسوار مسلحی که قصد فرار از چنگ قانون را داشت با تیراندازی هوایی پلیس مشهد و پس از تصادف با یک کامیون دستگیر شد.

به گزارش خراسان، ماجرای دستگیری پژوسوار مسلح روز گذشته از آن جا آغاز شد که نیروهای کلانتری شهید باهنر مشهد از طریق منابع و مخبران محلی به اطلاعاتی رسیدند که بیانگر حمل و نگهداری سلاح های غیرمجاز و جنگی توسط یک جوان پژوسوار بود.

دریافت این اطلاعات مهم، موجب شد تا گروه ورزیده ای از نیروهای کلانتری به فرماندهی سرگرد مهدی کرامتی وارد عمل شوند چرا که اهمیت خبر نشان می داد، احتمال ارتکاب جرایمی وحشتناک یا امنیتی وجود دارد. بنابراین با توجه به حساسیت موضوع، گروه تخصصی کلانتری با راهنمایی های معاون دادستان مرکز خراسان رضوی و با پوشش های پلیسی به تعقیب متهمی پرداختند که هویت وی در رصدهای اطلاعاتی مشخص شده بود.

عوامل انتظامی پس از آن که در مسیر عبور خودروی پژو 405 قرار گرفتند و از وجود سلاح درون خودرو اطمینان یافتند بی درنگ شیوه عملیات را تغییر دادند چرا که احتمال درگیری مسلحانه وجود داشت به همین دلیل گروه عملیاتی به سرپرستی رئیس کلانتری و با رعایت موارد امنیتی به تعقیب خودرو پرداختند اما راننده که متوجه حضور نیروهای انتظامی شده بود ناگهان پدال گاز را فشرد و با سرعت سرسام آوری از بولوار حر شهرک شهید باهنر گریخت.

بنابراین گزارش، نیروهای عملیاتی نیز با تدابیر امنیتی به تعقیب خود ادامه دادند تا این که پس از چندین کیلومتر تعقیب و گریز در نهایت خودروی پژو با یک دستگاه کامیون برخورد کرد ولی باز هم با وضعیتی که خودرو خسارت زیادی دیده بود همچنان برای گریز از چنگ قانون تلاش می‌کرد.

در این هنگام ماموران انتظامی به ناچار دست به سلاح بردند و با شلیک تیرهای هوایی، راننده پژو را مجبور به توقف کردند. وقتی راننده جوان به محاصره پلیس درآمد و حلقه های قانون بر دستانش گره خورد، ماموران کلانتری شهید باهنر مشهد به بازرسی خودرو پرداختند که در نتیجه یک قبضه سلاح کلت جنگی و یک قبضه سلاح شکاری تک لول کمرشکن کشف و ضبط شد.

 با انتقال سلاح های کشف شده و خودروی پژو به کلانتری تحقیقات پلیس با دستورات قاضی عندلیب برای بررسی زوایای پنهان این ماجرا آغاز شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر