بازدید 5101
۱

کشف سرقت ۷۰ میلیاردی منازل در جنوب پایتخت

کد خبر: ۱۰۵۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 16 June 2021

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۴ عضو باند سارقان منزل خبر داد و گفت: متهمان به ۹ فقره سرقت منزل در جنوب تهران معترف و کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۷۰ میلیارد ریال براورد کردند.

به گزارش میزان، علی کنجوریان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشابه منازل در جنوب شرق تهران، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد، ۴ سارق حرفه‌ای با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس سرقتی در صحنه سرقت حاضر و با مشارکت یکدیگر سرقت‌های سریالی منازل را مرتکب شده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: مخفیگاه اعضای این باند در تهران و کرج شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی هر ۴ متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل: ساعت مچی مردانه و زنانه، البسه، کیف و کفش مردانه و زنانه، اسکوتر برقی، دوربین شکاری، دوربین عکاسی، دستگاه آلات موسیقی، تلفن همراه کشف و خودرویی که متهمان با آن به محل سرقت‌ها مراجعه می‌کردند، توقیف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به ۹ فقره سرقت منزل معترف شدند، بیان داشت: با اعتراف متهم و بازسازی صحنه‌های سرقت در حوالی خیابان‌های پیروزی، مسیل جاجرود، قیام، بلوار ابوذر و علامه، کلیه مال باختگان به این پایگاه دعوت و اموال مکشوفه طی صورتجلسه‌ای به آنان تحویل شد.

کنجوریان گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را ۷۰ میلیارد ریال برآورد و هر ۴ متهم پس از تحقیقات تکمیلی روانه دادسرا شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجره ها که نه تنها ورود سارقین را وقتی منزل نیستید غیر ممکن کنید بلکه از شر سارقین خشن وقتی استراحت میکنید، تلویزیون میبینید یا حتی حمام هستید هم در امان بمانید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر