بازدید 5563

کاتانچ: ایران نمایشی معادل تیم‌های قدرتمند داشت

کد خبر: ۱۰۵۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 16 June 2021

سرچکو کاتانتس پس از شکست یک بر صفر تیم ملی عراق مقابل ایران اظهار داشت: به بازیکنانم بابت صعود تبریک می‌گویم. به تیم ایران هم بابت این پیروزی و صعود تبریک می‌گویم. آنها در نیمه اول یک موقعیت داشتند و به گل رسیدند. این نشان‌دهنده کیفیت تیم‌های قدرتمند است و متأسفانه ما همیشه روی اشتباهات خودمان گل می‌خوریم. در نیمه دوم می‌دانستیم صعود کردیم و عملکرد بهتری داشتیم، اما حریف با ضدحملات به دروازه ما می‌رسید و این طبیعی است. باید از این شکست درس بگیریم.

وی با انتقاد از شرایط شاگردانش بیان کرد: صفا هادی یک سال، علی عدنان هفت ماه و مهند علی و بشار رسن به مدت یک ماه بازی نکرده بودند. بازیکنان داخلی هم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده بودند، خسته بودند. ما با این بازیکنان صعود کردیم و به همین دلیل خوشحالم که شش امتیاز گرفتیم. ما با این شرایط مقابل دومین تیم برتر آسیا بازی کردیم، اما این وضعیت برای مراحل پایانی کافی نیست و کار سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی عراق با انتقاد از رفتار باشگاه الشرطه این کشور تصریح کرد: در عراق همه می‌خواهند قدرت خود را نشان بدهند. آنچه میان باشگاه‌ها و اتحادیه فوتبال رخ داد، بی‌نظیر بود. یکی از باشگاه‌ها در حرکتی بی‌سابقه، 9 بازیکن خود را از اردوی تیم ملی بازگرداند. داستان من با تیم ملی عراق زیبا و خنده‌دار است و کتابی در این باره می‌نویسم. باور کنید!

«آمادگی تیم ملی عراق برای مرحله بعدی به من بستگی ندارد.»، کاتانتس ضمن بیان این جمله گفت: تاریخ‌ها و فیفادی‌های محدودی وجود دارد و اگر بازیکنان را به مدت یک ماه در اختیار من بگذارند، به خوبی آماده خواهیم شد. در غیر این صورت من نیز همان شرایط و برنامه‌ها را دنبال می‌کنم و نمی‌توانم فراتر از آن کار کنم. اگر برخی بازیکنان برای باشگاه‌های خود بازی نکنند، من به دنبال گزینه‌های دیگری خواهم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار