بازدید 6418

دژپاد ؛ طراح، تولیدکننده و مجری قفسه بندی در ایران

صنایع و کارخانه ها برای نظم بخشیدن به انبارهای خود نیاز به سیستم های انبارش یا همان قفسه بندی دارند. در واقع، قفسه بندی مهم ترین عاملی است که برای استفاده از فضا، نظم دهی و مدیریت موجودی انبارها و دیگر مکان ها، باید استفاده شوند.
کد خبر: ۱۰۵۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 16 June 2021

قفسه بندی انبار، انواع و مدل های گوناگونی دارند که باید با توجه به نوع محصولات، بارهاي واحد و تجهيزات جابجايي و جريان عمليات در انبار و الزامات تعريف شده مشتری، انتخاب شوند.

دژپاد ؛ طراح، تولیدکننده و مجری قفسه بندی در ایران

بهتر است پیش از خرید این سیستم ها مطالعه ای در مورد آنها داشته باشید یا از مشاوران لجستیک کمک بگیرید. به همین منظور، انتخاب سيستم انبارش یا قفسه بندی بهینه می تواند منجر به ايمني در انبار، جابجایی بهتر، سهل تر و سریع تراقلام با صرف حداقل هزینه و نظم دادن به انبار شود.

انواع قفسه بندی های صنعتی

  • قفسه بندی ثابت
  • قفسه بندی متحرک
  • قفسه بندی دفتر یا خانگی
  • قفسه بندی تمام اتوماتیک (انبار خودسوله)
  • قفسه بندی فروشگاهی
  • نیم طبقه فولادي (مزنین)

برای کسب اطلاعات بیشتر و توضیحات جزیی تر در مورد انواع قفسه بندی و تجهیزات انبار به سایت دژپاد dozhpad.com مراجعه نمایید و پروژه‌های مختلف  قفسه بندی انبار و قفسه بندی صنعتی را مشاهده کنید.

مزایای راه اندازی و نصب سیستم های قفسه بندی

بسیاری از مشاغل و کسب و کارها که به شیوه های قدیمی انبارداری می کردند، در حال حاضر به استفاده از انواع قفسه بندی و متناسب با فضای انبار یا فروشگاه های خود متمایل شده اند. زیرا استفاده از این نوع سيستم ها علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، به استفاده بهینه از فضا، نظم، دسترسی آسان به کالاها و محصولات، سرعت بالای جابجایی انواع محصولات و پیدا کردن ساده تر کالاها در دسته بندي های مختلف، کمک شایانی کرده است.

مراحل ساخت و نصب قفسه بندی انبار

ابتدا باید با سيستم هاي انبارش صنعتی یا سیستم های قفسه فلزی آشنايي داشته باشید تا متناسب ترين سيستم براي فضای انبار و یا فروشگاه خود را انتخاب کنید. در صورتي كه احساس می کنید که نیاز به مشاوره در این زمینه دارید، می توانید از مشاورين لجستیک و یا خدمات مشاوره ای شرکت دژپاد بهره مند شوید. درادامه در مورد شرکت دژپاد بیشتر توضیح داده خواهد شد. برای شروع کار، کارشناسان فروش و نصب محل مورد نظر را بررسی کرده و اندازه برداری های لازم و مساحی محل اجرای قفسه بندی را انجام می دهند و اطلاعات ضروری در مورد واحد بار، نحوه جابجایی آن و الزامات محیطی را از مشتری اخذ می کنند. براین اساس، نوع سیستم یا سیستم های انبارش متناسب تعیین و با مشتری نتیجه گیری می شود .

دژپاد ؛ طراح، تولیدکننده و مجری قفسه بندی در ایران

در انتخاب پوشش اجزاء قفسه بندی، دقت کنید تا با شرایط آب و هوایی و نحوه تهویه هوا در انبار متناسب باشد. ابعاد و تحمل بار قفسه های فلزی تعیین شده، با اطلاعات ارائه شده از سوی مشتری وکارشناس فروش، توسط واحد مهندسی شرکت دژپاد تعیین می شود. پس از انجام این مراحل و عقد قرارداد، تولید اجزاء سیستم انبارش در زمان بندی توافق شده با دستگاه های اتوماتیک و تحت نظارت کنترل کیفیت دژپاد انجام و سیستم درمحل مشتری سرهم و برپا و در پی آن با تایید مشتری، سیستم انبارش همراه با راهنمای نحوه استفاده تحویل می شود.

مشخصات قفسه بندی پیچ و مهره ای

بزرگترین مزیت ها استفاده از قفسه بندی فلزی با اتصالات پیچ و مهره ای این است که اتصالت از نظر ایمنی کاملا قابل کنترل و بازرسی هستند و در صورت نیاز با مشاورت و نظارت سازنده سیستم، قابلیت تغییر پیکر بندی آن وجود دارد.

قیمت سیستم های قفسه بندی فلزی

قیمت سیستم های انبارش فولادی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل، قیمت مواد اولیه (فولاد و رنگ مصرف شده در تولید) است. وسعت مکان اجرای قفسه بندی فلزی، نوع سیستم، نوع و ویژگی های پوشش اجزاء ومراحل و شرایط نصب همگی در قیمت قفسه بندی تاثیرگذارند. با توجه به قیمت زمین و صرفه جویی که سیستم های انبارش با استفاده از فضا در این زمینه ایجاد می کنند، در کنار ارتقاء ایمنی و ایجاد نظم و امکان مدیریت موجودی ها، این سرمایه گذاری در جهان عقلانی و مقرون به صرفه محسوب می شود.

قفسه های دست دوم در بازار موجود است، اما توصیه ما این است که از آنها استفاده نکنید. زیرا ایمنی و کارکرد این سیستم ها به دلیل استهلاک و باز و بسته شدن قابل تضمین نیست وهزینه های نگهداری و تعمیر آنها بسیار بالاست و با توجه به نیاز آتی به توسعه، قابل ارتقاء یا افزایش نمی باشند.

شرکت قفسه بندی دژپاد

شرکت دژپاد با بیش از 60 سال سابقه درخشان درزمینه طراحی، تولید، فروش و نصب انواع قفسه بندی فلزی، در کنار صنایع عمده کشور فعالیت و همکاری می کند، دژپاد بنیانگذار صنعت تولید سیستم های انبارش (قفسه بندی های فلزی)، بزرگترین طراح، سازنده و مجری سیستم های انبارش مواد وکالا در خاورمیانه و ایران است.

دژپاد ؛ طراح، تولیدکننده و مجری قفسه بندی در ایران

این شرکت با برخورداری ازکادر کارشناسی مجرب و ماهر و به کار گیری دانش و تجهیزات فنی و مهندسی روزآمد دنیا ، توانمندي مشاوره، طراحی تولید، تامین، نصب و ارائه راه حل های تمام عیار در طیفی وسیع از یک دستگاه قفسه ساده مشبک تا بزرگترین و پیچیده ترین انبارهای تمام اتوماتیک (AS/RS) و قفسه بندی ارتفاع بلند را دارا مي باشد. شرکت دژپاد دارای توانایی ارائه راه حل های لجستیکی است که نه تنها حل مشکلات امروز، بلکه برآورده ساختن نیازهای آتی مشتريان به صورتي اقتصادي را تضمین می نمایند، تا در راستای شعار خود "ما می خواهیم سازمانی یادگیرنده، نوآور و جهان تراز، در طراحی، تولید و عرضه زیرساخت های لجستیک درون بنگاهی؛ مشتریان باشیم" گام بردارد.

خدمات شرکت دژپاد در زمینه سیستم های قفسه بندی و لجستیک درون بنگاهی عبارتند از:

  1. خدمات مشاوره لجستیک
  2. خدمات ممیزی لجستیک
  3. خدمات مهندسی و تحلیل سازه
  4. خدمات نصب پروژه
  5. خدمات پس از فروش
  6. خدمات ممیزی ایمنی
  7. خدمات آموزشی

لازم به ذکر است که کارخانه قفسه بندی دژپاد در طول سال ها فعالیت خود توانسته است استانداردها، گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی و تندیس های بیشماری را کسب نماید، که در سایت دژپاد قابل مشاهده می‌باشد.

شرکت دژپاد در نظر دارد به منظور توسعه کارآفرینی لجستیکی، توزیع عادلانه و ارایه قیمت یکسان محصولات خود در سرتاسر کشور، از میان دانشجویان و دانش آموختگان رشته های مختلف مهندسی، تحت عنوان «سفیر فروش» نیرو جذب نماید. به همین منظور، شرکت دژپاد اقدام به طراحی و استقرار سامانه شبکه فروش غیرمتمرکز خود کرده است تا به واسطه آن هر فرد توانمند و مستعد (دانشی، مهارتی، انگیزشی) بتواند به عنوان بازاریاب و فروشنده محلی دژپاد برای معرفی محصولات و فروش آن اقدام کند و از محل فروش محصولات، درآمد قابل توجهی کسب کند.

جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سایت قفسه بندی دژپاد (dozhpad.com) بخش سفیران فروش، مراجعه کنید و یا از طرق زیر اقدام کنید:

پست الکترونیک: marketing@dozhpad.com

شماره تلفن:۰۲۱۷۴۴۳۵۰۰

شماره همراه: 09123393486

آدرس: تهران خیابان آزادی نبش اسکندری شمالی پلاک ۱۵۱

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار