ارزش سهام عدالت ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۳ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۲ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ 15 June 2021

به گزارش بورس تابناک، شاخص بورس صبح امروز ۲۵ خرداد کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و شاهد رشد پنج هزار واحدی بودیم، اما در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و بعد از رشد نیمه معاملات مسیر خود را تغییر داد و دوباره به جایگاه اولیه خود برگشت. شاخص کل با افت اندک ۴۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۱۵۹ واحد رسید.
کگل، فولاد و فارس اثرگذارترین نماد‌ها بر تاثیر مثبت بر شاخص بورس بودند و نماد‌های سصفها، فملی و وامید بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۳ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۲ درصد معادل ۱۷ هزار و ۷۳۰ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۴۳۱ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی چقدر شد؟
 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی چقدر شد؟
 
 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۹۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۵۶۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۸۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۳۲۱ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی چقدر شد؟

 

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام.من از شما ریاست محترم گله مندم.چرا ارزش سهام عدالت رو انقد پایین اوردین.یک زمان ارزش سهام نزدیک چهل ملیون بود حالا میگین ۴میلیون و....گله مندم.چرا ارزش سهام انقدر اوردین پایین.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل