بازدید 13613
۵

پاداش نخست‌وزیر عراق به تیم عراق پیش از دیدار با ایران

نخست وزیر عراق قبل از رویارویی تیم ملی فوتبال این کشور با ایران به حمایت از آنها پرداخت و پاداش مالی را هم برای آنها در نظر گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳ 15 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپورت عراق، تیم ملی فوتبال عراق خود را برای دیدار حساس برابر ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می‌کند.

عراق درحالی پای به این دیدار میگ ذارد که صعودش را به دور بعد قطعی کرده است با این حال آنها به دنبال پیروزی دراین دیدار هستند.

عدنان درجال، وزیر ورزش عراق که برای حمایت از تیم ملی فوتبال کشور راهی بحرین شده، پیام مصطفی الکاظمی نخست وزیر را به بازیکنان و کادر فنی انتقال داد.

طبق اعلام رسانه‌های عراقی نخست وزیر عراق قبل از رویارویی با ایران پیام حمایت خود را از طریق عدنان درجال به بازیکنان انتقال داده است و پاداش مالی را هم برای بازیکنان به خاطر صعود آنها به دور بعد اختصاص داده است تا آنها با روحیه خوبی به مصاف ایران بروند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
امیوارم موفق شوند
عراق به همت مسئولین کلی بدهی به ایران دارد

از غرامت 8 سال جنایت و جنگ گرفته تا بهامروز بابت صادرات گاز و برق و .....

کاش بجای پاداش دادن برای یک بازی تشریفاتی به فکر پرداخت ابر بدهکاری کشورش به ایران بود

البته آقای نخست وزیر مقصر نیست چون در ایران مقام و مسئولی وجدان و غیرتی ندارد برای گرفتن میلیارد ها دلار طلب ایران از عراق

گاهی آدم از درد و قصه واجب است که بمیرد
خدایا چی می شه این تیم عراق را لت و پار کنیم
الکاظمی مزدور امریکاست. این کار برای ایجاد اختلاف بین مردم ایران و عراق انجام می شود. باید قبل از بازی پرچم اتحاد دو ملت را بازیکنان در دست داشته باشند و زیارت عتبات را هم به پاداش اضافه کنند. حتی به عراقی ها زیارت مشهد را بدهند. این هزینه ی کمی دارد ولی باعث اتحاد دو ملت می شود.
چی می شد بی معرفت این نخست وزیر عراق چند تایی واکسن کرونا هم به بازیکنان ایرانی اهدإ می نمود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل