بازدید 8136

هشدار استاندار سمنان به نامزد‌ها و حامیان آنان

استاندار سمنان از نامزد‌ها و حامیان نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا خواست: دستورالعمل‌های بهداشتی برای مدیریت مقابله با کرونا ویروس را در تبلیغات انتخاباتی باجدیت دنبال کنند.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۱ 13 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا آشناگر در نشست مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: وضعیت رنگ بندی شیوع کرونا ویروس در استان سمنان همانند هفته‌های گذشته است، اما براساس گزارش ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، شیب سرایت این ویروس در استان قدری سرعت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نگران روند افزایش شیوع کرونا ویروس در استان هستیم و برای مدیریت، کاهش و تثبیت شیب شیوع این ویروس منحوس باید تلاش‌ها ادامه یابد.

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند، گفت: با آغاز تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جلسات تبلیغاتی با جدیت دنبال شود.

آشناگر تصریح کرد: در روز جمعه هفته جاری کار اخذ رای از مردم شریف ایران اسلامی آغاز خواهد شد و این روز‌ها با انجام تبلیغات نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، فرمانداران محترم توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مدیریت مقابله با کرونا را با جدیت دنبال کنند.

استاندار سمنان ادامه داد: فرایند برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد براساس چارچوب‌های تعیین شده از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: تیم‌های بازرسی و نظارت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش کنند و نباید رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه عادی انگاری شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: از آحاد جامعه و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان می‌خواهیم در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش کنند و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، همکاری مردم با کادر درمان ادامه یابد.

آشناگر خاطرنشان کرد: سمنان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همواره جزو استان‌های برتر کشور است و این رتبه خوب با ادامه جدیت مردم در رعایت نکات بهداشتی تا ریشه کنی کرونا ادامه یابد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی