بازدید 23705
۸
بازتاب جملات عجیب مرد اسلوونیایی علیه تیم اسکوچیچ

کاتانچ: ایران هم با گل‌های اتفاقی هنگ کنگ را برد!

ما باید سه بازی در این زمین نامناسب انجام دهیم و ۱۰ روز در اتاق‌های خود حبس باشیم. من بازیکنان را نمی‌بینم و حتی نمی‌دانم چه می‌خورند و فقط آن‌ها را در تمرین می‌بینم. شرایط سخت است
کد خبر: ۱۰۵۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 12 June 2021

سرمربی تیم ملی عراق که با یک گل بخودی هنگ کنگ از تساوی فرار کرد و تحت فشار شدید کارشناسان عراقی قرار گرفت، پیروزی برابر هنگ کنگ را سخت توصیف کرد اما به پیروزی قاطع ایران برابر این تیم درجه دو هم واکنش نشان داد و سعی کرد آن را زیر سوال ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسپورت، تیم ملی عراق در دیدار برابر هنگ کنگ توانست تنها با یک گل به پیروزی دست پیدا کند و البته همان یک گل نیز توسط بازیکن حریف به ثمر رسید.

سرچکو کاتانچ سرمربی عراق در نشست خبری بعد از بازی گفت: امشب توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و به هدف خود دست پیدا کنیم. بازی سختی بود، اما مهم کسب سه امتیاز بود. بازی کردن برابر تیمی که با ۱۰ بازیکن در یک فضای ۶۰ متری دفاع می‌کند ماموریت بسیار سختی است. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

کاتانچ: ایران هم با گل‌های اتفاقی هنگ کنگ را برد!

او ادامه داد: من بازی‌های بسیاری را دیده ام که در آن تیم‌های بزرگ برابر تیم‌های ضعیف تری که فقط به دفاع می‌پردازند به مشکل خورده اند. فوتبال بازی سختی است. بدون شکل می‌توانیم بهتر از این هم بشویم. بله ایران با نتیجه سه بر یک هنگ کنگ را شکست داد، اما آن‌ها هم فرصت‌های زیادی خلق نکردند و روی بعضی از اتفاقات فوتبالی و حالت‌های معین به گل رسیدند.

کاتانچ در پایان گفت: خوشبختانه در هر دو بازی خود در دور برگشت به پیروزی دست پیدا کرده ایم. به صراحت بگویم که شرایط به خوبی پیش نمی‌رود. مشکلات زیادی وجود دارد. ما باید سه بازی در این زمین نامناسب انجام دهیم و ۱۰ روز در اتاق‌های خود حبس باشیم. من بازیکنان را نمی‌بینم و حتی نمی‌دانم چه می‌خورند و فقط آن‌ها را در تمرین می‌بینم. شرایط سخت است. به صراحت بگویم سخت‌ترین دوران مربیگری خود را تجربه می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
اینقدر فوتبال دیدیم که بدونیم هر بازی با بقیه فرق داره. فقط یک چیز همیشه درسته: تیمی که تمرکز نداشته باشه موفق نمیشه
حالا ی چایی بخور حالت جا بیاد تا بعدش ببینیم چی میشه. اتفاقا این عراق بوده بر حسب ی اتفاق هنگ کنگو برد. وگر ن الان اخراج بودی.
میگن قمار باز نگه به فلانم دق می کند .
ان شاءالله با همین گلهای اتفاقی شما رو هم می بریم و شما هم خونه میری و بازی های ایران رو در جام جهانی از تلویزیون می بینی
عرب باش.... راحت باش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وقتی که عراق را 3شنبه باقدرت شکست دادیم هنوز بیشتر ازاین جفنگیات خواهی گفت چون مشخصه ازحالا ترسیدی برویکباردیگر متن انشا بعدازشکستت را درمقابل ایران مرورکن
انشاالله عراق رو با اختلاف ببریم تا پوزه این مربی به خاک مالیده شود
مربی عراق
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها