بازدید 16707
۶

واکنش اسکوچیچ به زدن ۱۰گل به کامبوج

کد خبر: ۱۰۵۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ 11 June 2021

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پس از بازی با کامبوج پاسخگوی سوال خبرنگاران شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی پرگل تیمش در نشست خبری پس از بازی با کامبوج گفت: در ابتدا به تیم خودم تبریک می‌گویم و بازی خیلی خوبی بود. مشخص بود که تیم ما کیفیت بالاتری نسبت به حریفمان دارد و می‌تواند نتیجه را به نفع خودش تمام کند. از حرکاتی که تیمم انجام داد لذت بردم اما در چنین بازی‌هایی که تیم حریف ضعیف‌تر است احساس همدردی به وجود می‌آید. باز هم می‌گویم که با توجه به کیفیت تیم ما مشخص بود که نتیجه به نفع ما تمام می‌شود و بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که ارزیابی وی از بازیکنانی که امروز به کار گرفت و به طور کلی عملکرد تیم در این تورنمنت چیست، گفت: ما تصمیم گرفتیم تا ترکیب تیم را تا حدی عوض کنیم تا فشار این بازی روی بازیکنان تقسیم شود و بازیکنان دیگر نیز آماده بازی نهایی مقابل عراق شوند. ما وقتی تصور می‌کنیم تورنمنت تمام شده که بازی پایانی را هم پشت سر گذاشته باشیم. برای تیم عراق احترام زیادی قائل هستیم و می‌دانم بازی خوبی مقابل آنها خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنانم همین کیفیتی که در این چند بازی نشان دادند را در آن بازی هم ارائه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ضعیف کشی هم عالمی داره
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
ضعیف کشی نیست مسابقات اتخابی جام جهانی هست با تمام توان باید بازی کرد و نتیجه گرفت تازه تعدادی از بازکنان اصلی نبودنند اگه با ترکیب اصلی بازی می کردیم که 20 گل می زدیم حالا اگه گل کمتر می زدیم می گفتی نتونست به یک تیم ضعیف گل یزنید
انشا الله به خیر بگذرد بچه ها بعد از یک برد پرگل اشتهای گل زدن شان فروکش نکند
متاسفم كه يك مربي درپيت و بي برنامه رو آوردن بالاي تيم ملي .. اين تيم اينقدر پتانسيل داره كه الان ايشان داره با قابليت هاي آن پز سرمربي گيري ميده .
تفاوت بازي و بازي گرداني تيم در زمان ايشان و زمان كي روش مشهوده و كاملا ميبينيم كه هرچي هست از توان بالاي بازديكنان سرچشمه ميگيره .
حيف به اين تيم كه بايد يك مربي درجه يك و باكلاس بالاي سرش بود .
اميدمون فقط به كريم باقري هست .
بازی اصلی مقابل عراق است که همه رشته ها پنبه نشود
چرت نگو باید همه رقبارو از نام ایران ترسوند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان