بازدید 7047

آیت‌الله رمضانی: حضور در انتخابات سفارش شهدا است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخابات یک حق اجتماعی شهروندی است که باید از این حق استفاده شود، تصریح کرد: حضور در انتخابات به ما این حق را می‌دهد تا در مقابل فرد برگزیده، مطالبه‌گر باشیم.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰ 11 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت‌الله «رضا رمضانی» امروز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ملت ایران در طول بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی همواره در عرصه‌ای مختلف از جان، مال و فرزندان خود در راه میهن اسلامی گذشتند، اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا حقوق ملت ایران حفظ شده و فشاری به آن‌ها وارد نشود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) یکی از آسیب‌های کاهش مشارکت در انتخابات را پایین آمدن ضریب امنیت دانست و افزود: کاهش سطح اقتدار و تضعیف دیپلماسی عمومی نظام اسلامی از دیگر پیامد‌های کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی با اشاره به اینکه حفظ رکن مردمی بودن و تقویت ظرفیت ملت در انتخابات، وظیفه همه ارکان نظام از جمله قوای مققنه، قضائیه و مجریه است، تاکید کرد: همین مردم بودند که ضمن حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، مرز‌ها را حفظ کرده و در صحنه‌های مختلف اقتدار نظام اسلامی از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات‌های ریاست جمهوری، مجلس، خبرنگان رهبری و شورا‌های اسلامی حضور پیدا می‌کنند.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه انتخابات یک حق اجتماعی شهروندی است که باید از این حق استفاده شود، تصریح کرد: حضور در انتخابات به ما این حق را می‌دهد تا در مقابل فرد برگزیده، مطالبه‌گر باشیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور یک طیف و گروه خاص نیست بلکه رئیس جمهور همه ملت ایران است.

وی شرکت در انتخابات را از تاکیدات بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری برشمرد و تصریح کرد: همه به عنوان یک ایرانی در انتخابات شرکت می‌کنیم تا ایران قوی داشته باشیم و بر قدرت و اقتدار نظام افزوده شود.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه حضور در انتخابات سفارش شهدای سرافراز میهن اسلامی از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، خاطرنشان کرد: ما با شرکت در انتخابات فردی را که اصلح است انتخاب کرده و سرنوشت خود و جامعه را رقم می‌زنیم.

وی خاطرنشان کرد: تنها کسی می‌تواند از برنده انتخابات مطالبه‌گر باشد که در انتخابات شرکت کند؛ اگر کسی شرکت نکند حق مطالبه‌گری از او گرفته می‌شود.

آیت‌الله رمضانی به تایید صلاحیت هفت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان اشاره و خاطرنشان کرد: مردم باید از میان این گزینه‌ها، فردی که اصلح تشخیص می‌دهند را انتخاب کرده و به ایشان رأی دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رئیس جمهور در دوره آینده با شرایط سختی روبرو است، افزود: رئیس جمهور باید بداند مدیریت کشور که پرمشغله‌ترین مسئولیت اجرایی است، به او سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده امکانات کشور شامل سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها در اختیار رئیس جمهور است، افزود: رئیس جمهور باید یک تیم بسیار قوی را انتخاب کند که نشاط و روحیه جوانی داشته باشند.

آیت‌الله رمضانی افزود: رئیس جمهور می‌تواند با مدیریت جهادی و بکارگیری جوان‌های مدیر، توانمند، مؤمن و مقتدر، بسیاری از مشکلات مردم و جامعه را حل کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه هر مسئولیتی در نظام اسلامی، فرصت طلایی است، تاکید کرد: هر مسئولیت یک امانت است که باید به درستی حفظ شود و امانت‌دار آن باشیم.

وی در پایان اذعان کرد: کاندیدا‌های ریاست جمهوری باید خود را برای یک دوره مسئولیت چهار ساله با فضای جدید، رویکرد جدید و برنامه جدید آماده کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
شهدا خیلی چیزها را دیگه هم سفارش کردند که ۱۸۰درجه عکسش را عمل شده من جمله تقوی و پرهیزگاری مبارزه با ظلم و فساد رعایت حق الناس و جلوگیری از رانت و دزدی ....
از خون شهدا دیگه چه سو استفادهایی مونده که بکنین!؟!
رای بی رای
از شهدا برای مقاصد خودتون خرج نکنین
رای دادن به احمدی نژاد هم توصیه ائمه بود
شهدا درباره مسئولان دزد و اختلاسگر سفارشی ندارن؟!
اگر فرد برگزیده صرفا یک تدارکاتچی بی اختیار نباشد
ما که فرزندانشون بودیم نشنیدیم اما شما حتما روابطتون از ما صمیمی تر بود
شرم کنید! فقط شرکت در انتخابات سفارش شهداست؟
عجب...
شهدا سفارش نکردن دزدی نکنید، دروغ نگید، سر مردم رو کلاه نذارید؟
فقط سفارش داشتن برای رای؟
وی با بیان اینکه عمده امکانات کشور شامل سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها در اختیار رئیس جمهور است، افزود: رئیس جمهور باید یک تیم بسیار قوی را انتخاب کند که نشاط و روحیه جوانی داشته باشند.!!!!!!!!!!!!!!
ببخشیدا طبق قانون وزرای رئیس جمهور باید از مجلس تاییدیه بگیرن یا همون رای اعتماد و هر وقت هم که مجلس اراده کنه میتونه وزرا رو عزل کنه. پس انتخاب تیم قوی به مجلس و به جاهای دیگه بستگی داره نه رئیس جمهور.
شهدا حضور درپای صندوق عای رایی را خواستار بودن که به مردم خدمت کنن نه اینکه خونشونو توی شیشه کنن
انتخابات کلمه الحق یراد به الباطل
شهدا زمانی سفارش به شرکت در انتخابات کردند که هنوز ماهیت رانت خواری و فساد پروری آشکار نبود
مطمئنید سفارششون فقط به مردم بوده برای شرکت در انتخابات
برای مسئولین و امثال شما هیچ سفارشی نداشتن
بعدش هم مگر شما مشارکت ۴ و اندی ندارید از چی مترسید؟
احیانا شهدا سفارشات دیگه ای نداشتن؟ مثلا سفارش نداشتن کمتر بخور بخور داشته باشین؟ فقط گفتن تو انتخابات شرکت کنین؟
آیا دریافت حقوقهای نجومی واختلاس وتبعیض هم جز سفارشات شهداست
شهدا 35 سال قبل چنین وصیتی کردند ! مسئولین کاری کرده اند که صدای خانواده شهدا هم درآمده ! قطع به یقین اگر شهدا از خاک برخیزند و وضعیت اسفناک و خیانت هایی که به خون شهدا شد را ببینند توصیه خود مبنی بر شرکت در انتخابات را پس می گیرند !
تا کی سوئ استفاده از شهدا
جناب ایت الله. ایا رسیدگی بهکار مردم سفارش شهدا نبست
یک ملک خریدیم ۳۰ نفر هستیم. دوسال است داگاه می رویگ دادگاه جواب نمی دهد.
شهدا سفارش دیگه ای نداشتند
واقعا عجب
جنابعالی به توصیه ی شهدا عمل کن.
ماکه باهاشون هم رزم بودیم چنین سفارشی نشنیدیم،شماازکدومشون شنیدی؟فقط ازشون استفاده ابزاری میکنین
حضرت آقا!از سفارشات مهم همین شهدای گرانقدر خدمت به مردم و دوری از تجمل و دنیا پرستی است.کاش بزرگوارانی چون شما و دیگر علما از هر چند توصه به مردم برای عمل به قوانین و احکام یکی را هم به این مسئولین داشتید که اینگونه ملت را دلسرد و نا امید نمی کردند.
چه دوره و زمانه یی شده است
شما و امثال شما صدای زنده ها را نمی شنوید ،چطور صدای شهدا را شنیده اید جناب آیت الللللللللللللللللللللله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان