بازدید 6729

دفاع بازیکن سپاهان از بازی ضعیف حاج‌صفی مقابل بحرین

کد خبر: ۱۰۵۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 10 June 2021

در پی نمایش ضعیف احسان حاج صفی کاپیتان سپاهان در بازی تیم ملی مقابل بحرین و انتقاد شدید از او در شبکه های اجتماعی از سوی هواداران تیم ملی، بازیکن این تیم اصفهانی به دفاع از او برخواست.

به گزارش تابناک ورزشی، هافبک سپاهان می‌گوید احسان حاج‌صفی می‌تواند در تیم ملی ایران مثل یک لیدر عمل کند.

 محمدرضا حسینی درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: اردوی خوبی در کردان داشتیم و دو بازی خوب دوستانه داشیتم. چند بازیکن مصدوم داشتیم اما با این نفراتی که داریم بازی‌های خوبی انجام دادیم. در بازی‌های دوستانه مهم این است که فشار خوبی به تیم بیاید. در مجموع اردوی خوبی داشتیم.

وی افزود: ما نباید به آخر لیگ فکر کنیم و باید بازی به بازی پیش برویم. باید فقط به بازی بعدی فکر کنیم. کسب هر سه امتیاز بسیار مهم است. کسب همه سه امتیازات بسیار سخت است. ما از این همه هیجان لذت می‌بریم و امیدوارم بازی‌های خوبی انجام بدهیم تا هواداران از ما راضی باشند و آخر فصل یک یا دو جام داشته باشیم.

او درباره اینکه سپاهان می‌توانست در تیم ملی نماینده بیشتری داشته باشد هم گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم اما درباره دعوت شدن و یا دعوت نشدن، صحتبی ندارم. بازی‌های تیم ملی هم خوب بود و بازیکنان باهوش بازی کردند. بازی با بحرین با وجود شرایط جوی تیم خوب بازی کرد و تاکتیک خوبی اتخاذ شد و برد لذت بخشی به دست آمد.

حسینی همچنین گفت: احسان حاج‌صفی نیاز به تعریف من ندارد. او کاپیتان تیم ملی و سپاهان است. او برای تیم ملی یک وزنه بزرگ است که می‌تواند در بازی‌های حساس گره بازی را باز و به عنوان یک لیدر کار کند. امیدوارم این هجمه‌های رنگی نباشد و امیدوارم تیم ملی موفق باشد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر