بازدید 17582
۴

آخرین آمار کرونا تا بیستم خرداد/ مجموع بیماران شناسایی شده در ایران از ۳ میلیون تن گذشت/ کاهش اندک «نرخ مرگ» در کشورمان

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۵ میلیون دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۵۴۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 10 June 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۳۹۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۷۴۲ هزار و ۸۱۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۳۲ هزار و ۲۱۲ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۳۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۴۹۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۳ هزار و ۱۱۲ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۵۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۱ هزار و ۶۷۲ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۱ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۵۴۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۱ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۳۷۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» با کمی کاهش به ۳.۰ درصد رسید و به همین تناسب، «نرخ بهبود» به ۹۷.۰ درصد افزایش یافت، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
واکسن که ندارید
کمک به بیکاران که نمی کنید
بیمار هم که بشوید
اگر بیمارستان دولتی جابدهد
اول یک نسخه دارو دوستت میدهند
که بفرمائید ناصر خسرو و حداقل ۲۰۰ میلیون تومن باید دارو بخرید اگر هم ندارید ، هم رو به قبله دراز بکشید
جالب است با این سبک که پیش می روید فکر کنم نیمی از جمعیت را واکسن بزنید دوباره اثر واکسنهای اولی از بین رفته تا نوبت دومی بار شود حالا حالا باید صبر کنند تورمال باید این واکسن را هر سال زد ولی نه توی ایران خدا به داد این مردم برسد از دست بی فکری شماها مسئولین این امر.
نگران نباشين رييس جمهور جديد مياد از كرونا نجاتتون ميده
چرا دولت کمک مالی نمیکنه بخدا بیکار شدیم زندگیمون داره به طلاق میکشه چرا هیچ کس یاری نمیکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل