بازدید 16038
۴

مذاکره اولیه تاتنهام برای خرید طارمی تایید شد

کد خبر: ۱۰۵۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 07 June 2021

سیمون فلشتاین، رئیس بخش ارتباطات و جذب سرمایه تاتنهام درباره شایعه مذاکره با مهدی طارمی می‌گوید: «باشگاه ما در سه هفته گذشته دست‌کم با ۲۰ مورد که به تایید کادرفنی تازه باشگاه هم رسیده، مذاکره داشته است. ستاره ایرانی پورتو هم یکی از این موارد بوده و البته این مذاکرات رسانه‌ای نشده و شما به احتمال زیاد از منابع داخلی کشور خود در جریان این مذاکره قرار گرفته‌اید. حالا هم منتظر می‌مانیم تا طارمی یا باشگاهش واکنش نشان دهد.»

مذاکره اولیه تاتنهام برای خرید طارمی تایید شد

تونی استیونس، مدیر بخش روابط‌عمومی تاتنهام هم می‌گوید: «طارمی را می‌شناسم و از درخشش وی در پورتو با خبر هستم. تصمیم نهایی با کادر فنی و مربی است و هنوز حتی نمی‌توانم و نباید درباره صحت این خبر یا شایعه بودن آن به شما چیزی بگویم. این را می‌دانم که چند باشگاه انگلیسی به این بازیکن ایرانی علاقه دارند. اگر مذاکره‌ای هم صورت گرفته باشد، رسانه‌ای نشده. اگر قرار بر استخدام طارمی باشد، درنگ نخواهیم کرد. برای جذب این بازیکن مشکل مالی نخواهیم داشت.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
طارمی و سردار ازمون برای تیم ملی انچنان که در تیم های خارجی بازی میکنند انرژی نمیزارند
نمیدونم چرا؟
فوتبالیست های ایرانی در آلمان و سایر لیگ های اروپایی کارنامه موفقی داشتند. ولیکن تا اونجایی که یادم میاد در لیگ انگلیس نه تنها موفق نبودند بلکه افت شدید داشتند و نیمکت نشین بودند.مثالش هم آقایان جهانبخش ، اندو تیموریان ، و تا حدود هم اشکان دژاگه درگیر این مسائل بودند . ابدا منظورم مسائل سیاسی نیست ولی تجربه اینجور نشون داده..
باشگاه های انگلیسی مناسب بازیکنان ایرانی نیستند.
از نظر فنی به نظر من بهتر است بازیکنان ایرانی در ایتالیا یا اسپانیا بازی کنند.
باشگاه بهتری هم میتونه بره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر