بازدید 17397

رئیسی که به اتهام تجاوز نقره‌داغ شد!

بالاترین مقام اجرایی فوتبال در کشور برزیل در آستانه میزبانی کشورش از جام ملت‌های آمریکای جنوبی به تعرض جنسی متهم و مجازات شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 07 June 2021

به گزارش تابناک به نقل از AFP، روژریو کابوکلو رئیس فدراسیون فوتبال برزیل به اتهام تعرض جنسی به یک ماه انفصال از خدمت محکوم شد. این اتفاق در حالی رخ داده که تنها یک هفته دیگر برزیلی‌ها باید میزبان رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا باشند.

طبق گزارش کمیته مستقل انصباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال برزیل؛ کابوکلوی 48 ساله از سوی یکی از کارمندان فدراسیون به چند فقره تعرض جنسی و آزار روانی طی ماه‌های اخیر متهم شده است. کابوکلو این موضوع را تکذیب کرده اما با این حال کمیته اخلاق او را به طور موقت برای یک بازه زمانی 30 روزه از نشستن بر مستند ریاست فدراسیون منع کرده است.

این ماجرا در شرایطی رخ داده که مسئولان فوتبال برزیل پیش از این به خاطر پذیرفتن میزبانی از کوپا آمه‌ریکا در اوج بحران کرونا در این کشور - پس از انصراف آرژانتین و کلمبیا - به اندازه کافی تحت فشار و مورد انتقاد واقع شده‌اند.

روز جمعه شهردار ریودوژانیرو تأکید کرد که اگر شرایط ابتلا به کرونا در این شهر بدتر از قبل شود، لحظه‌ای برای لغو بازی‌های کوپا آمه‌ریکا که قرار است در آنجا برگزار شود تردید نخواهد کرد.

ریودوژانیرو میزبان 8 بازی نخست کوپا آمه‌ریکا از جمله مصاف تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی در روز 14 ژوئن (دوشنبه هفته آینده) خواهد بود. این رقابت‌ها قرار بود سال گذشته با میزبانی مشترک آرژانتین و کلمبیا برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا به امسال موکول شد و در نهایت آرژانتینی‌ها به دلیل روند صعودی ابتلا به کرونا در این کشور از برگزاری آن سر باز زدند.

 

منبع: تسنیم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان