بازدید 7693

درخواست تعطیلی سه روزه اداره‌های هرمزگان

جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: باتوجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق استان، درخواست تعطیلی سه روزه تمامی اداره‌ها و دستگاه های اجرایی به ستاد ملی مقابله با کرونا داده شده که در صورت موافقت اطلاع رسانی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 07 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علی رئوفی یکشنبه شب در نشست فوق العاده ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بندرعباس افزود: متاسفانه درپی سیر صعودی آمار مبتلایان و بستری ها ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان به حد اشباع رسیده است که امکان خدمات رسانی مطلوب به بیماران را با مشکل روبرو می‌کند.

وی بیان داشت: در شرایط کنونی برای عبور از شرایط بحرانی و حاد کرونایی در هرمزگان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مهم‌ترین راه مبارزه با این ویروس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت در خانه ماندن در شرایط فعلی بهترین راه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و کمک به کارکنان ایثارگر بخش بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری است.

رئوفی همچنین از دورکاری دو سوم کارکنان اداره‌ها و دستگاه های اجرایی در سراسر استان هرمزگان با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در هرمزگان، تنها یک سوم کارکنان اداره‌ها و دستگاه های اجرایی استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و دوسوم کارکنان باید دورکار باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان