بازدید 12453
نشست خبری سرمربیان قبل از مصاف حساس فرداشب

اسکوچیچ: تهران و منامه ندارد، برای شکست بحرین آماده‌ایم

بحرین را مانند تیم خودم، مثل کف دستم می شناسم. برخلاف بقیه تیم ها، 4 بازی در شرایط سخت آب و هوایی انجام می‌دهیم. بله باید بگویم که شرایط متفاوت است
کد خبر: ۱۰۵۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ 06 June 2021

نشست مطبوعاتی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد که اسکوچیچ در این کنفرانس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش تابناک ورزشی و طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال از آمادگی تیمش برای دیدار فردا مقابل بحرین خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: درباره حقانیت این بازی جای صحبت بیشتری نیست. رقابت فردا بسیار هیجانی و حیاتی بوده و از اهمیت بالا برخوردار است. بحرین تیم خوبی است و برای این تیم ارزش قائل هستیم. این تیم سازماندهی خوبی دارد، اما ما همه تلاش خود را به کار می گیریم تا نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

اسکوچیچ: تهران و منامه ندارد، برای شکست بحرین آماده‌ایم

وی در ادامه در خصوص روند آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازسازی، ریکاوری و تمرینات تاکتیکی صورت گرفته و تیم ایران کاملا آماده است. در خصوص بازی قبل باید بگویم همه چیز را درباره آن بازی کنار گذاشته ایم. پرونده دیدار برابر هنگ کنگ بسته شده و این دیدار هیچ ارتباطی با بازی فردا نخواهد داشت. تمامی کارهایی که لازم بوده را انجام داده‌ایم. خوشبختانه تیم از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی است و همانطور که اشاره کردم آماده بازی برابر بحرین هستیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا بازی قبلی ایران و بحرین را دیده اید و به نظر شما آیا مسابقه فردا متفاوت خواهد بود یا خیر؟ گفت: هیچ فرفی نمی‌کند بازی در کجا باشد. چه در تهران و چه در بحرین، برای ما شرایط مشابه است و برای برد می آییم. شرایط عادی این بود که میزبانی در ایران باشد و بازی را آنجا برگزار می کردیم. بر خلاف همه اتفاقاتی که افتاده، مطمئنم نتیجه خوبی در مسابقه فردا کسب خواهیم کردیم. اگر منظورتان از تفاوت بازی با قبل باشد، می بایست در سه مسابقه مقدماتی ما میزبان می بودیم. اما برخلاف بقیه تیم ها، 4 بازی در شرایط سخت آب و هوایی انجام می‌دهیم. بله باید بگویم که شرایط متفاوت است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم که احترام زیادی برای تیم بحرین قائل هستیم، اما در عین حال تیم ایران بسیار آماده است تا با این تیم مواجه شود.
وی در خصوص اینکه آیا در مورد بحرین اطلاعات کافی دارید و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده‌اید یا خیر؟ بیان کرد: من تیم شما (بحرین) را مانند تیم خودم، مثل کف دستم می شناسم.
اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که تیم عراق صدرنشین گروه است و شما رقیب جدی خود را بحرین می دانید یا عراق، گفت: ما الان تمرکزمان روی بازی بحرین است. کاری به صدرنشین و تیم دوم گروه نداریم. تمام تمرکز خود را بر روی بازی فردا گذاشته ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا بازی ایران و بحرین را در دور رفت دیده اید و آیا اشتباهاتی که توسط تیم ایران در دیدار گذشته انجام‌ شد را دوباره انجام می دهید، گفت: شرایط تیم ایران کاملا فرق کرده است. سبک بازی جدید، مربیان جدید و بازیکنان جدید به این تیم اضافه شده اند. بازی فردا در حالی برگزار می شود که این دیدار ربطی به مسابقه قبلی ایران و بحرین ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر