بازدید 233027

احتمال کناره‌گیری دو کاندیدا به نفع رئیسی

رئیس شورای هماهنگی ستادهای رئیسی در خوزستان گفت: احتمال‌هایی وجود دارد که آقایان قاضی‌زاده و زاکانی به نفع آیت‌الله رئیسی انصراف دهند البته سیاست وی مبنی بر انصراف کاندیداها نیست.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 06 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام کمال رحمانی در نشست خبری که دیروز (۱۵ خردادماه) برگزار شد، با اشاره به اهمیت و اثرگذاری پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: با وقایع اخیر که در فلسطین رخ داد، اسرائیل بیشتر به انتخابات در کشور ایران فکر می‌کند.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی دیرهنگام ورود به انتخابات را اعلام کرد و به شکل هوشمندانه، هر خانه یک ستاد را عنوان کرد. وی خود را مستقل از جناح‌ها می‌داند نه مستقل از انقلاب و هویتش را برگرفته از انقلاب می‌داند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای رئیسی در خوزستان تصریح کرد: وی بر استفاده از ظرفیت‌های فراگیر تاکید کرده است بنابراین باید همه برای انقلاب گام بردارند و برای رفع تلخی ذائقه مردم تلاش کنند.

رحمانی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری از جمله جهادی، انقلابی و مومن بودن، تلاشگر بودن و بدون چشمداشت بودن فعالیت خواهد کرد و پیشگام حرکت مردم خواهد بود.

وی بیان کرد: در خصوص جریان‌های فاصله‌دار آنچه که از آیت‌الله رئیسی شنیدم و از مشی وی سراغ دارم، دنبال انتقام و حذف نیست اما مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب و سیاست‌گذار به شکل واقعی می‌داند. بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب نیز علم باید بر دوش نیروهای خدوم، مخلص، جهادی و انقلابی باشد. هر کسی توانست خود را اثبات کند، می‌تواند پای کار بیاید.

رحمانی در خصوص دیدگاه رئیسی در مورد ارتباطات خارجه و رفع تحریم‌ها، گفت: سیاست خارجه بر اساس منویات مقام معظم رهبری بر سه ضلع یک مثلث حکمت، عزت و مصلحت و بر محوریت عقلانیت بنا شده است؛ اعتقاد آیت‌الله رئیسی این است که با قوی‌سازی درون باید به دنبال بی‌اثر کردن یا کم اثر کردن تحریم‌ها بود. قطعا اعمال تحریم‌ها اثرگذار بوده است اما اعتقاد آیت‌الله رئیسی و برنامه وی بر این است که اگر ایران قوی محقق شود، حوزه اثرگذاری تحریم توسط دیگران بسیار کاهش پیدا می‌کند که مستقیم روی سفره مردم اثر مثبت می‌گذارد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای رئیسی در خوزستان بیان کرد: گاهی اوقات افراد در حوزه مربوط به امور سیاسی، قرار است کلاه و سر را با هم بیاوند بنابراین عدم احراز صلاحیت، این است و بیشتر از این و رد صلاحیت نیست. قرار نیست بر اساس تحلیل‌ها و رایزنی‌های درونی و شنیده‌ها، انتصابات انجام شود.

وی گفت: به منظور بهبود وضعیت معیشتی مردم، برنامه اقتصادی شاخصی تدوین شده است و افراد متخصص، در حوزه اقتصادی و فعالان حوزه جهادی که وسط میدان برای مردم کار کردند، در گروه اقتصادی حضور دارند. آیت‌الله رئیسی با توجه به خانواده‌های زندانیان و همچنین برگرداندن بنگاه‌های اقتصاد به فعالیت، نشان داد اگر میدان در دستش باشد می‌تواند موفق باشد.

رحمانی بیان کرد: از کارهای کارشناسی و پیشنهادات استقبال می‌کنیم و هر انتقاد و پیشنهادی برای انتقال به آیت‌الله رئیسی دریافت و منتقل می‌شود تا حتی اگر آقای رئیسی پیروز انتخابات نباشد، در قوه قضائیه برای رفع مشکلات گام بردارد. محبت، خونگرمی و رنج‌هایی که مردم خوزستان دیده‌اند نباید بی‌جواب بماند.

وی با اشاره به تعدد ستادهای تشکیل شده برای رئیسی، گفت: به طور مثال سردار افشار کاندیدا شده و خودجوش با کناره‌گیری به نفع آیت‌الله رئیسی یک ستاد حمایتی تشکیل داده است. دیگر افراد علاقه‌مند نیز به همین شکل عمل کردند. نمی‌توان از تشکیل این ستادها جلوگیری کرد و شاید بر مشارکت نیز اثر منفی داشته باشد بنابراین باید تجمیع و مدیریت واحد ستادها انجام شود که در حال پیگیری این موضوع هستیم. ضمانتی نیست که تا فردا ستاد دیگری تشکیل شود یا خیر اما ستادهای در حال تاسیس باید بر اساس الگو و ملاک‌های آیت‌الله رئیسی حرکت کنند در غیر این صورت به دلیل هزینه‌سازی برای نظام و همچنین آیت‌الله رئیسی، قطعا موضوع پیگیری می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای رئیسی در خوزستان بیان کرد: احتمال‌هایی وجود دارد که آقایان قاضی‌زاده و زاکانی به نفع آیت‌الله رئیسی انصراف دهند البته سیاست وی مبنی بر انصارف کاندیداها نیست؛ وی اعتقاد دارد که همه باید در صحنه بمانند و حتی برای تائید صلاحیت برخی کاندیدای رد صلاحیت شده نیز صحبت‌هایی داشته تا فضای مشارکت بیشتر شود.

رحمانی در خصوص دیدگاه ابراهیم رئیسی درمورد فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی بیان کرد: فیلترینگ، صورت مساله اصلی نیست. آیت‌الله رئیسی مسئول قوه قضائیه بوده و اگر می‌خواست به این سمت بیاید راحت احکام را صادر می‌کرد زیرا بازگشت مساله فیلترینگ به قوه قضائیه است بنابراین اگر وی دنبال این مقوله‌ها بود تاکنون این کار را انجام می‌داد.

وی با تاکید بر لزوم مشخص شدن ریشه بیکاری جوانان در خوزستان تصریح کرد: مشکلات اجتماعی خوزستان از جمله سیل، هفت تپه، غیزانیه و دیگر مسائل با وجود این همه سرمایه باید مطالبه شود. زندگی با رفاه و معیشت خوب، حق مردم خوزستان است بنابراین باید برای اولویت‌های مطالبه‌گری حل مشکلات و معضلات این استان برنامه‌ریزی کنیم.

رحمانی در خصوص برخوردهای نامناسب با بانوان خبرنگار در برخی برنامه‌های خبری گفت: آیت‌الله رئیسی نگاه بسته‌ای به بانوان ندارد و همسر وی نیز استاد دانشگاه است؛ امام(ره) نیز فرمودند که بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و در مسیر خود باید در جامعه نقش‌آفرین باشند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای رئیسی در خوزستان اظهار کرد: شاید در این هفته آیت‌الله رئیسی به خوزستان سفر کند و جزئیات سفر نیز متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود. انتخاب خوزستان به عنوان اولین استان برای سفرهای استانی از بین سه سفر استانی، نشان از دغدغه وی برای خوزستان است.

رحمانی در خصوص رفع مشکل مسکن نیز گفت: آقای نیکزاد به عنوان فردی که در حوزه مسکن مهر تخصص بالایی دارد، در کنار آیت‌الله رئیسی قرار دارد و برنامه خوبی برای بهبود اوضاع مسکن تدوین شده است و قرار نیست که مردم تا ایام سالمندی برای داشتن یک مسکن در انتظار بمانند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۹۹
قاضی زاده که برای خودش دارد روپایی می زند ولی زاکانی کاملا مشخص است که پوششی است
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
مسئولین و کاندیداهای محترم، خسته نشدید از فریب دادن مردم؟ من که جوگیر نمیشم، رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
پس در گفتار همتی صداقت وجود دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
فقط رئیسی و همتی اصلی هستند. بقیه همه سوء تفاهم هستند و فقط وقت مردم رو می گیرند. هر چند همین دو تا هم دسته کمی از بقیه ندارند.
مهری علیزاد هم پوشش همتی است دوما هیچ کدوم پوشیشی نیستندمنتظر هستند ببیند کی رای می اورد هرکی اقبال بیشتر بود می ماند
اگر اینجوری باشه که حرف اقای همتی در مورد اقای ذاکانی درست میشه و این اقای ذاکانی هست که دروغ می گفت من پوششی نیستم و پوششی بودن تهمت است و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
اما به نظر من حرف اقای زاکانی در مورد همتی درست بود که اون پوششی اقای رو حانی هست
کاندیداهای پوششی، بنوعی سواستفاده از ضعف سیستم است. این عارضه در هیچ انتخابات سالمی وجود ندارد چون باعث خود تخریب سواستفاده کنندگان می شود.
عجب خبری
هیچکس حدث نمی زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
پس همتی درست گفت
اونوقت ایت اله رییسی بین این دو کدومشو وزیر بهداشت میکنه
این نیرنگ وخدعه آقای همتی ومشاورین ایشان هست که شما پوششی هستین که رای آقای رئیسی شکسته بشه باید وحتما برای پیروزی آقای رئیسی که مملکت از این ناجی نیاز مبرم داره دویا سه نفر به نفع ایشان کنار بروند ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
!!!!!!!!!ناجی چه قدر ساده لوح
چهار سال دیگه می بینمت
ناشناس
| - |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
رئیسی اگر بخواهد کار کند همین الان هم که رئیس قوه قضائیه هست می تواند کار کند
منتها یا بلد نیست یا نمی خواهد
چه جایگاهی بهتر از رئیس قوه قضائئیه بودن برا ی مبارزه با فساد و اختلاس و ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا اینجاهمتی درست گفت
پاسخ ها
سعیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
اونوقت چیو درست گفت
انسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
همتی وافتضاح طلبان خودشون رو نشون دادن با دروغ گویی دوست تو جیب مردم کردن حالا خجالت نمی کشید میگید همتی راست میگه.....خدا به راه راست هدایتون کنه و
من از‌ آقای رئیسی حمایت میکنم برنامه های ایشان و‌ ادب ایشان قابل تقدیر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
کدام برنامه رو شما دیدید یا شنیدید که بقیه نشنیدن یا ندیدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
همتی اگه راستگو هست ازروابط پشت پرده با روحانیشو بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
ادب بله ولی برنامه ای ندیدیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
اصلا هدف از حضور آقای زاکانی اینه که حمله ها رو ایشون انجام بده که توی چشم شما بی خبرها ادب و قداست رئیسی حفظ بشه. در ضمن ما که برنامه ای جز مظلوم نمایی و ادعای سابقه از ایشون ندیدیم
همه شان پوششی هستند. فقط ممکن است رضایی تا اخر بماند. نبرد اصلی بین همتی است و رئیسی
عاقبت آقای رییسی میشه مثل احمدی نژاد. انقدر افراد مختلف دورش چمع میشن و مجبور میشه به اونا سهم انتخاباتی بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
اتفاقا برا منم همچین مسیله ای بود و بهش فکر میکردم
ولی به جوابی رسیدم تقریبا منطقی
اقای رییسی از نوجوانی در کارهای کشوری بوده و مهمترینش بحث ریاست قوه قصاییه و الحق تو قوه قضاییه نشون داد حتی با همکارهای حودش تعارف نداره یا تو استان قدس رفتاری مشابه داشت و قایم مقام وقت را سریعا ممنوع الخروج کردتا به اتهامات رسیدگی بشه
این نشون میده ایشون تعارفی با کسی نداره و این چیزیه که تو کشور ما گم شده متاسفانه
کاندیداهای پوششی ضعف شخصیت دارند وخودشان راقبول ندارندبهتربودکه ثبت نام نیکردند واینهمه خودرابی اعتبارنمیکردند
خداییش اگه نمیگفتی از بی اطلاعی شب خوابم نمیبرد.......تا کناره نگییریییم.....آروم نمیگیگیریم
سوپر پوششی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
سوپر پوششی
اصلح رئیسی و بعدش جلیلی ولی رئیسی قاطع تره
همتی خودش مسبب این وضعیته
مهرعلیزاده از عهده یه استان برنیومده و هدفشم از اومدن پوششی همتی و تخریب رئیسی اینو میتونیم براحتی بفهمیم
پاسخ ها
آیناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
بله. همتی ومهرعلیزاده انگار هیچ برنامه ای ندارن و هدفشون تخریب رییسیِ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
اصلح
خواب دیدی
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
سلام. ما رای می دهیم ولی درست انتخاب می کنیم نه مثل دفعه قبل که گفتیم و متاسفانه این شد
آقای همتی که به سیدبزرگوارمیگویدمدرک ششم داری خداوکیلی خودت مدرک چندروز چندسال درهشتسال دفاع مقدس داری توهین کردن به برادرخودگناهه دستی ازخودبگیرقیاسی ازمردم راه شهدا راادامه دهیدنه جنگ داخلی دانا فهیم باشدنه عربده کشی
پاسخ ها
اعظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
مهر علیزاده حرف از مدرک زد کمی مناظره رو درست دنبال کن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
مهرعلیزاده گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
موندم تو مناظره و ندیدی و الکی اظهار نظر میکنی ، اون کسایی که تایید کردن چی ؟! اونا هم بی دیدن مناظره اومدن و نظر میدن و ...
به نظر من قاضی زاده باسوادتروتوانمندترازریسی بودچرااگربرنامه ای برای ریاست جمهوری نداشت آمد پس خیلی پست بوده که بعنوان کاندیدای پوششی امده
درود بر رئیسی
رای ما مرد میدان وعمل اقای رئیسی
حیف از ایران حیف ازایرانی.. خداوند ریشه دروغ قحطی زلزله خشکسالی فساد دزدی را درایران وسراسر جهان بسوزاندتا جهانی تا مردم شریف ایران به رهایی وآزادی برسند به امید این روزبزرگ بزودی ان شاءالله
مهرعلیزاده که قطعا به نفع همتی کنار میره هیچ شک نکنید
بهتره همه به نفع ملت كنار برن!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
مر د ورجل سیاسی واقعی سعید محمدوبس
اگه این جور پیش بره ، طبق نظرسنجی خود تابناک رقابت سختی در پیش داره
فقط ریسی
این سخن ها که تو م گفتی از زبان خودت هست ما از زبان ایشان تا کنون چنین چیزهایی نشنیده ایم و شاید هم نخواهیم شنید. روحیه ای که در این اشخاص وجود دارد چتر کوچکی از نیروهای به درد خور را شامل می شود
چرا وقتی افراد خبره وتحصل کرده دردانشگاهای برتر ایران وباسود بیکارن وعده ای باتحصیلات اموزشگاهی ونمره هایی که باپارتی بازی گرفتن وبباپارتی دربهترین ادادات دولتی مشغول بکارشدن وباهزینه ی نظام وایران وبیت المال تجربه کسب کردن
وحالا خودشون رو محق وهمه کاره ومیدانند وپارتی بازی کردن را باافتخار زرنگی میدونن ودل اونهایی که بازحمت شبانه روزی تلاش کردن وفارق التحصیل شدن رومیسوزنن
وزخم زبون میزنن وحق خودشون میدونن
چرا تاکی چرا شایسته سالاری نمیکنن
چراجلوی فساد رانمیگیرن
وقتی این جور ادما با کمترین سوادشون در کشورمون مملکت داری میکنن چهجوری پیشرفت کنیم
چه کسی باید جلوی ایناروبگیره
چرا سابقه ی تحصیلی ملاک نیست
چرا سواد ملاک نیست چرا مدرک مهم هست که باپارتی بازی میگیرن
تاکی
مردم از درس زده میشن عدالت کجاست
همه فقط شعار میدن
دورووری هایشان همه باپارتی مَشغول شدن
والان وارد انتخابات شدن
ادم وقتی این ادمارومیبینه ازخدامرگ میخادمگه ما کم افراد باسواد خبره ی تحصیل کرده داریم که این افراد ناشی وعقده ای بیان توادارات وبااعصاب وجان ومال مردم بازی کنن تاکی
گفتند اینا پوششی هستند از اول هم داستان همین بود.
من خودم اقای رئیسی روقبول دارم ولی اونایی که براش تبلیغ میکنن سابقه ی کاریشون افتضاحه واسه همین مردم فکر میکنن پس اقای رئیسیحتما بااین ادما هم عقیده هیتن منصرف میشن
باید بدونین چه کسانی رو برای تبلیغات درنظر بگیرنین ادمهای خبره وباسواد واونهایی که مردم قبولشون دارن نه ادمهایی که عقدهی مقام ومنصب وپست وجایگاه رودارن ومثل خرچنگ خودشون وفامیلاشون بامدرک زوری وپولی وپارتی بازی توادارات مشغول شدن
واقعا من که زورم میاد
دشمنان اقای رییسی بدانند که نماینده های اقای روحانی در مناظره مقابل ملت اعلام کردند که ما دشمن اقای رییسی هستیم انشاالله باخواست مردم ایشان به این مهم میرسند ولی اقای روحانی وعواملش باید جوابگوی اوضاع فعلی مملکت که وجود اورده ذند باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
عجب.این رئیسی ونهادهای قدرت بودند جلوی عقلای مملکت را گرفتند.
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
امثال شما نصف کشور رو هم گردن بزنید باز نمی فهمید مشکل از کجاس دنبال مقصر جدید می
گردین.
خیلی جالب آدم هایی که نزدیکترین به حاکمیت هستن و از هزارتا فیلتر رد شدن رو دشمن خطاب می کنید اگه این ها دشمنتون باشن که میلیون ها آدمی که به نظرشون این ها اصلاح طلب هم نیستن به نظر شما باید از فضا اومده باشن
اقای نیکزاد یعنی میشه وزیر راه وشهر سازی تو دوره خودش که مسکن مهربامشکلات عدیده همراه بود همان ساختمان ساخته شده را بببینید چه وضعی دارند
پاسخ ها
روح اله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
من یکی از اهالی شهرک مهرگان قزوینم خدا را هزار مرتبه شکرگزارم که انسانی بالغ و باتفکری همچون نیکزاد بود که به فکر مردم باشه روحانی چی کرد واست تو این هشت سال ... فقط مردم رو معتل کرد
حضور زاکانی به ضرر ریسی است و هر چه زود تر باید کنار برود
هر کس به نیت نجات ملت و مملکت ایران قدم بردارد اجرش با خدا و هرکس نیتش سلب آسایش و آرامش از این مرز و بوم و ملت باشد خدا جزایش دهد در همین دنیا
یعنی پوششی بودن
رئیسی اگه به فکر مردم بود و کار را بنداز بود توی قوه قضاییه کاری میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
به نظرت کم کار کرده واقعا، اندکی انصاف وتفکر
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
واقعا انصاف..... انصاف......انصاف.......
...بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
خیلی متاسفم که حتی نرفتی فعالیت های کثیر ایشان را جست
جو بکنی و ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
انسان عاقل برو ببین چه کارها که نکرده... با تفکر و فکر باز نگاه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
احتمالا منطور این بوده که تو خود قوه قصاییه بمونه و با فساد مثل فبل مقابله کنه چون اگر انصافا بخایم بگیم واقعا برخورد اقای رییسی با مفاسد مثال زدنی است
ولی چرا اومدن قوه مجریه و تو قصاییه با فساد برخورد نکردن
خب اینم جواب منطقی داره
همیشه عقل میگه مشکلات را ریشه ای حل گنید اول پیشگیری بعد درمان
برخورد با فساد در قصاییه درمانه
ولی در قوه مجریه پیشگیری
که خب منطق میگه تو اول از حیف و میل بیت المال پیشگیری کن
به احترام خون شهدا باید احترام همدیگر را داشته باشیم .وبجای توهین به این مردم باشیم مشکلات را حل کنیم .مردم از شما توقع دارند الگو باشید
نظرمن آقای رئیسی چون مردعمل آقای روحانی تودودوره ۴ساله مملکت رابه دوره قاجارکشاند ولی آقای رئیسی ببینیدچه کارهایی برای ملت شریف ایران انجام دادنداجرشون باخداوندمتعال ماهمه ملت شریف ایران به آقای رئیسی رای مثبت میدهیم وخداوندبزرگ راشاهدخودمیدانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
از ۱۶ سالگی تو سیستم قضایی بوده و سالهای متمادی در کسوت مدیران ارشد قضایی حالا با برنامه ریزی انتخاباتی چند تا مهره را فدا کرده و نقش نجات دهنده گرفته.کجا بودی تا ۳ چند سال پیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
اقای رییسی کجا بوده؟
تمام کارهاشون مشخصه
پیشنهاد میکنم تعییر تحولاتی که با منصوب شدن ایشون در جاهای مختلف ایجاد شده را پیگیری کنید
البته هر کدوم خب در حد محدوده اختیارات خود بوده
انشالله آقای ابراهیم رئیسی خار جشم دشمنان دین وقرآن ومملکت اسلامیان بارای بالارئیس جمهور کشور عزیزمان شود
پاسخ ها
بابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
رئیسی از قبل از رای گیری انتصاب شده است.دیگه انشالله ماشالله نمی خواد .
اگر آقای رئیسی به جای آقای قاضی زاده انصراف بدهند بهتره چون لااقل آقای قاضی زاده می تونند صحبت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
مملکت باید در دست خودشون باشه تا مشکلاتمون حل بشه والا میشه همین 8 سال سه قوا از اول هماهنگ نبودن برا همین مردم ضربه خوردن خواهشا انتخابات رو بردارن قوا رو از قبل انتخاب کنن تا مردم به آرامش برسن والا در ایران همیشه جنگ بین گروهها داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
فازت چیه؟
قوه قصاییه و محریه دست یار و رفیق جناب روحانی بود که
فازتون چیه واقعا
روحانی عزبز است
با چه امیدی از رئیسی امید نجات کشور و ملت را داشته باشیم. یادتان باشد که پدر زن این آقا ، علم الهدی امام جمعه مشهد است و درباره او هم میتوانید از مردم عادی مشهد بپرسید. خط مشی داماد و پدر زن تا به امروز که یکی بوده. دولت قبلی لااقل به ناموس مردم و پوشش اونها که کاری نداشته اند. حالا تصور کنید رئیسی با تفکر علم الهدی رئیس جمهور بشه.خدا به داد ملت برسه
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
متاسفم براتون
اولا خیلی حرفها راجع به آقای علم الهذی شایعات دشمن هست
ثانیا اگه ایشون از ناموس شما دفاع می‌کنه شما ناراحتی؟
ثالثا برای تخریب آقای رئیسی حتی یه نقطه خاکستری پیدا نکردید مجبور شدید آسمون و ریسمون ببافید؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
آقای احمد علم الهدی نیازی به شایعات نداره عملکرد و حرف هاش اظهرمن الشمس هست که چه عقایدی داره ...
همشون دنبال قدرت طلبی هستند و بفکر مردم نیستند ، آقای رئیسی میخواهد فساد را در قوه مجریه از بین ببرد در حالی که بیشتر قضات دادگاه ها مشکل فساد دارند و وابسته و امتیاز بگیر از شوراهای و قدرتهای بالاتر هستند تا امتیاز بگیرند و با مفسدان و زمین خوران در دستگاه ها شریک هستند و پشت یکدیگر هستند و هیچکس نمی تواند در دادگاه ها به حق خود برسد زیرا قضات دنبال بهانه به نفع ظالم هستند و از مدارک و ادله مظلوم چشم پوشی میکنند و یا از نوع شکایت ایراد می گیرند. پس اول قوه قضاییه باید از فساد نجات پیدا کند، آقای همتی هم که پول ملی را همانند برگه سفید بی ارزش کرده و تورم را آورده . ماندم چگونه روش میشه حرف بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
این نظراتت مشخص میکنه چند سالیه به قوه قضاییه مسیرت نیفتاده
وگرنه شاهد تغیرات گسترده در این امر میشدی
آقای زاکانی بابرنامه های خوبی برای مملکت کاندیدشده پس ماهم بایدازروی تدبررای بدهیم تاکسی که لیاقت داره رای بیاره.
اقای رییس غارتگران اصلی را فراموش کردن یا خط قرمزشان هست انها هم باید محاکمه بشوندو جواب رانت بدهند ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
پر نفوذ تر از نعاون قوه نداریم که دیدید تعارف نداره
پوششی رو کی رواج داد تو این مملکت؟
منکه به رئیسی رای نمیدم :(
رای ما رئیسی
یه موقعی هست صلاح بر اینه که کاندیدا برن کنار تا رای ها پخش نشه، وقتی هدف خدا و خدمت به مردم باشه فرقی نمیکنه که کی رییس جمهور بشه مهم اینه که آدم درست و حسابی بیاد حالا میخواد اقای رییسی باشه یا اقای قاضی زاده یا اقای جلیلی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
کسانی که هدفشون خدمت واقعی به "خواست" مردم هست در این انتخابات وجود ندارند
ای بابا مردم ما چقدر ساده وچقدر بیچاره هستند..
اصلحی نمیبینم
آقای رییسی صلاحیت ریاست جمهوری دارند هم دلسوز مردم هستند هم با پشتکار و با همت
زنده باد آقای رییسی مرد میدان راستگو وصادق موفق باشی به امید خدا
نه به انتخابات پوششی
فقط رییسی
درود بر اقای رئیسی.مرد میدان و کارامد برای قشر ضعیف و پایبند به نظام جمهوری اسلامی و در خط رهبر عزیزم.
به نفع همه است که هر 6 کاندیدا به نفع رییسی کنار بکشند تا خرج کمتر شود.
زنده باد آقای رئیسی
شیر دل و با وجدانن.
میتونه با فکر درست و قلب دلسوز وخدمتگذار ،کسایی رو درو بر خودش جمع کنه که خود فروخته و غرب زده نباشن و
نیتشون خدمت به ایران و ایرانی باشه
خدایی کسایی که میخوان به مهر علیزاده و همتی رای بدن دلشون و به چیه این دوتا خوش کردن،مهر علیزاده که از اول بسم الله دروغگو دراومد اونم دروغ به این بزرگی درباره مدرک آقای رئیسی گفت،جناب آقای همتی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
تنها دلیل کسایی که به اینا رای می دن رای سلبی هست، همون دلیلی که انتخاب های قبلی هم مردم رای دادن. اگه فکر می کنین مردم دوست دارن اینا رئیس جمهورشون باشن سخت در اشتباهین. حتی خاتمی هم انتخاب اول مردم نیست.
چهار سال جلوتر جهانگیری علنی اعلام کرد که پوششی روحانی هستم اشکال نداشت چه مردم ساده ای داریم
به نظر من این رییسیه که باید به نفع اون دو نفر بره کنار. حیفه این سید مظلوم و معصوم که این وسط داره ضایع میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
دهه 60 سید مظلوم و معصوم رو هم دیدیم
باید تو مناظرات آقای روحانی هم حضور پیدا می‌کرد تا کمی خجالت بکشند از تهمت زدنها من در عجبم که این چه عدالتی است که بدون دفاع فقط حمله میکنند اونم دروغ باعث شرمساریه آقایان فقه خوندن رزمنده بودن مسلمانند چرا اینطوری
مردمیدان واقعی فقط سعید محمد
فقط رئیسی
از روز اول انتخاب هفت نفر تمام ایران و دنیا میدونستم که رئیس جمهور کیه
رئیسی کاملا کاربلدهو اومده فساد را از مبدا ریشه کن کنه
آقای همتی باید پاسخگوی بوری،ارز،سکه و ...باشه آقای همتی ادامه دهنده راه روحانی هست دیشب یادتون نرفته که گفت اقای روحانی از همتون مدیرتر و کاربلد تر و دنیادیده تره؟ خلایق هرچه لایق
رآی من آقای رئیسی هست،چون مرد عمل هست وباخداست و این رو ثابت کرد،تاحالا ۲۰۰۰ کارخانه وکارگاه تعطیل رو بازگشایی کرد،خدا حفظش کنه ،لعنت بر توهین کنندگان
اقای ریسی اطلاعات کافی درمـوردکشورداری ندارد زیادبه خودش فشارمیارد تاجواب بده فقط مبارزه بافساد را مطرح میکنه
رای من سیدناصرحسینی ازگچساران وآقای رییسی مردانقلابی هست درودبرشماا
رای نمیدم بعدم هی خودم رو لعنت نمیکنم
چرا اینقدر بی مخ تشریف دارین شورای نگهبان که یک ماه پیش رئیس حکومت را انتخاب کرد شما امروز خبر دار شده اید
نمایش جالبی است!!!
پوششی بودن نوعی حقه بازی و زدو بنده با قرار و مدار قبلیه در اصل سرو کار گذاشتن و شیره مالیدن به سرمردمه که دور از شرافته ......
رییسی طی یک ماه دلار را برمی‌گرداند به ۴۲۰۰
حالا همه می‌بینید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
منظورت با حذف 4 صفر از ریال ، 4200 خواهد کرد؟
اگر ریسی بیاید ما نابودیم
با سلام ، به نظرم اقای همتی اصلح تره ، چون هم آقای خاتمی ازش حمایت میکنه و هم دکتر روحانی و هم میر حسین موسوی ، آقای دکتر حسن روحانی یکی از بهترین رئیس جمهوران ایران بوده ، ما باید قدر برجام رو بدونیم و قدر فرزندان نظام رو بدونیم
آقایان زاکانی وهاشمی اصول گرا افراطی هستند ورای نمی آورند فرقی نمیکنه انصراف بدهند
واله رئیسی انصراف بده به نفع همتی منافع مردم و کشور را تامین کرده اند
ریاست جمهوری در ایران تدارکاتچی است. پس خیلی فرقی نمیکنه کی بیاد. پس رای بی رای.
دلسوز مردم و کشور فقط رییسی
از آقای رئیسی بپرسید برای مالباخته گان شرکت دیار خودرو به نمایندگی مجاهد در استان خراسان رضوی ، از سال ۹۲ چه عمل مثبتی انجام شده و ایشان چکار کرده اند
اصلا ب نظرم همه کناره گیری کنن نتیجه انتخابات ک مشخصه
فقط خدا از باطن انسان ها با خبره انشاالله که هر کدوم بر حقه پیروز بشه و واقعا برای مردم دلسوزانه کار کنه وفقط به فکر اون کلید بی خاصیت نباشه انشاالله
کاش همیشع انتخابات کنترل بشع تا اصلاح طلبان نتوانند سرکار بیایند.همون بهتر که مقامات و قوه های سه گانه متحد عمل کنن تا این وسط کسی خرابکاری نکنه
فقط زاکانی و قاضی زاده هاشمی و رئیسی بقیه خوب نیستن
مرداین میدان فقط رئیسی است.
بيكار ملتي كه مي نشينن پاي تلويزيون و اين سخنراني ها و مناظره ها رو نگاه مي كنن . بيكار تر اين بزرگواراني هستن كه نشستن اين مناظره خنده دار رو تفسير و بررسي كردن!!!!! يعني يكي از اين حضرات بايد رئيس جمهور مملكت ما بشه ؟!!!!!!! واي بر ما و آينده ما .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
بیکار تر تو که قبول نداری و دنبال میکنی
فقط آقای رییسی
فقط رئیسی مرد خدا
عجب نمایشی راه انداختند!!! معلومه که آخرش رییسی را به هرترتیبی شده، وباهر عیب وایرادی که داره، انتخابش می کنند!!! انتخاب هم نشه، یه پست خوب بهش میدن!!؟
آقای رئیس سی واقعا ریاست شایسته شماست حداقل قدرت کلام و مخصوصاً چهره که خیلی مهم شما دارید من رای میدم و خانوادگی به عشق مولا سید علی
همتی برای رای به نفع خودش دست به هر تخریبی میزنه چرا حرف درست میکنه خدا قبول نمیکنه آقای رئیسی برای مردم خوب کار کردن اما آقای همتی چی فقط بلده مثل روحانی حرف بزنه آقای رئیسی اهل پشت میز نشستن نیستن اینو هرکی میتونه تشخیص بده آقای رئیسی واقعا مرد عملن هرکی میگه نه مشکل عقلی داره
آقای رئیسی ازقبل انتخاب شده ست اینو همه ی مردم میدونن .اون چندنفرم الکی آوردن بالا که اسمش رو بزارن انتخابات .
این بازیها به آب و آتش زدنها بخاطر چیست اگر خدمت است هر جا میشود خدمت کرد کدام کاندید به مهمترین دغدغه مردم که از نان شب هم واجب تر است برنامه درست درمان دارند بدون غذا میشد با نان خشک زندگی کرد ولی بدون مسکن و سر پناه هرگز ما کلی که مستاجر را جواب میکند یک خانواده با چند فرزند مگر میشود در کوچه و خیابان زندگی کرد بزرگترین مشکل ۸۰ درصد مردم مملکت مملکت مسلمان که زن با اجازه شوهر بناچارتنفروشی میکند برای تهیه اجاره مسکن چه کند در خیابان زندگی کنند اگر کسی گفت اولین برنامه من تهیه مسکن ب ای مردم است آن برای خدمت آمده کمتر این مردم را باری دهید تمتم‌گناهان از تنگدستی مردم به گرون کیست خدایا فقط به خودت پناه میآوریم و بس چون آسایش و روز خوش مردم ندارند فقر تمام باور ها را ویران میکند آقایان مسوولان از خون فرزندان و پدران همین مردمی که هر روز شرمنده خودی دیگران میشوند به این سفره رنگین رسیده اید
واقعا مردم ایران احساسی هستند نه عقلانی پس براحتی میشه سرشون کلاه گذاشت مثال روحانی و گروهش رییسی خوب است درست اما محسن رضایی اقتصادی و همه کاره هست
ایت الله؟؟!! کی ایت الله شد؟چرا برخی یک شبه ایت الله می شوند و هیچ کس واکنشی ندارد.
لطفا به خاطر بعضی از کاندیداها برای پوششی بودن آقای رئیسی برای این حرفا منحرف نشین ازحرف اعتماد نکنین آقای رئیسی هیچوقت اینکاره نیستن انصاف نیست حرف درست کنین که ایشون پوششی آن واز این قبایل حرفا
به نام خدا هر نمایندی که به فکر معیشت مردم هست تا زمانی که تحریمها هست و آف ای تی آف امضاء نکنیم و ماهم مثل تمام کشورهای دیگر که فقط به فکر مردم و کشور خودمان نباشیم هر کس که بخواهد ریس جمهور شود هیچ کاری نمی تواند بکند وهرکی هم که میگه من همه کارا رو درست میکنم دروغی بیش ما نیست چون پولی نیست و فقطی که همه کشورها از تو رو برگردان همه ای وعدهای داده شده دورغه دورغه دروغ
آقایانی که کاندید ریاست جمهوری شده اند همه شان متشخص و انقلابی هستند خواهشا کسی رو تخریب نکنید که روز قیامت و وعده خداوند به تهمت گویان نزدیک است .شک نکنید خداوند نظاره گر اعمالمان هست.
به نام خدا آقایون نماینده اینو بدونید تا زمانی که با تمام دنیا خوب نباشیم و تمام برنامه های جهان رو قبول نداشته باشیم هر کاندیدای که بیاد وعده بده تماماً دروغ میگه و بدون روابت با دنیا هیچ کاری درست بشو نیست و با جیب خالی هم نمیشه کاری رو درست کرد فقط از شما می خوام به فکر مردم بدبخت باشید مردم دارن میمیرن
یعنی انتخابات یک بازی است ، آیا ؟
سلام عزیزان
فقط من موندم نامزدی که الان در یک مناظره که لازمه ی یک انتخاب است حاظر نیست برای 4 دقیقه به احترام هشتاد میلیون نفر ایرانی به سوالات پاسخ بده و برنامه هاشو حتی تیتر وار عنوان کنه ... چطوری می خواد جوابگوی اشتباهات آینده ی خودش باشه!!!!!!
قرار نیست مملکت رو فرد ریس جمهور اداره کنه با هر مدرک و دانشی باید یکشون رو معرفی کنند.
یه بچه دبستانی هم میدونه که وقتی فردی ظرفیت جایگاهی رو نداره ... هنوز هیچکاره.است داره دادگاهی میکنه و محاکمه میکنه.... واویلا داره....
فقط به حرمت خون شهدا باید ایرانی بودن خودشون رو ثابت کنند چشم جهانیان به این مناظره دوخته شده
که بهانه دستشون بدن تا اونا بهره برداری کنند.
از سوریه یاد بگیرن ...
خدا عاقبت کشورمون رو بخیر کنه.ان شاء الله
همتی ادامه راه حسن بی عرضه است مهرعلیزاده هم پت و پت میکرد و مال این حرفها نیست
واقعا جای شگفته این آقایون مسئول چجوری ،یکدفعه آیت ال...یشن ....
مردم خداوکیلی به متانت ه نفر افراد پوششی !!!!!که آقای همتی به کذب اعلام کرده غبطه می خورم . رای من یکنفر از این ۵ نفر است که صداقت بیشتری داشتند است.
هر آدمی زاده ای حب قدرت و ریاست دارد هر کاندیدایی اگر اقبالی از طرف مردم ببینند پوششی عمل نمیکنند
به حرف زدن نیست به کار کردنه خدایییش کی کارکرده رئیسی یا همتی اینا بشن رییس جمهور دوباره ۴سال میرن دنبال مذاکره ۸سال مردمو سرکار گذاشتید بس نیست.
چرا وقت و پول مردم رو هدر میدهید
رئیسی روانتصاب کنید
بازی موش و گربه هم در نیاورید
همه باهم هستند
مرد عمل محمود
عجب بلبشویی شده، قطعا حق به حق دار میرسه
نظرات همه شما مورد احترام است. ولی من به نفع هیچ کس کنار نمیروم . در آخر در کارزار انتخابات خواهم ماند
اینا همش یه بازی سیاسی حالایکم سر مردم اینجوری گرم میشه ریس جمهور انتخاب شده فقط مردم را بازی میدن
اینها نمایش برای رای دادن مردم است. ولی اکثر مردم حتی به اینها نگاه هم نمی کنند.موقع انتخابات امریکا شور انتخاباتی بیشتر بود
چه کاری برای ملت انجام دادن اقای ریسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
شما اگه ایران باشی و کمی دنبال کنی متوجه میشی
سری به کارخانه هایی که تعطیل شده بودند بزنید
سلام
تا اینجا که آقایان جلیلی و زاکانی به ضرر اصولگراها بودند .
اگر بمانند ضررند ،
اگر به نفع رییسی کنار بروند هم ضررند
آقای قاضی زاده هاشمی بهتر صحبت میکنه
بامن موافقید؟
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰
ففط رئیسی . قاضی زاده یک عوام فریبه در زمانیکه نماینده مردم سرخس بود فاتحه خواند . حالا مبخواهد رئیس جمهور بشه . چه گندی خواهد زد .
با سلام خدمت دوستان
ضمنا عرض ارادت به همه دوستان و احتران به نظرات
خدمت شما عارضم تنها کسی که بعد از سالها یک جمله متطقی از زبانش جاری شد آقای همتی بود در کجای دنیا رسم برای یک فردی یک نظام هزینه مادی و معنوی بکند تا بشود ریئس قوه قضاییه و بعد به ابن خوبی عمل کند ساتختار قوه را به روز کند به ابن خوبی عمل کند
حالا این بزرگوار که سرماییه عدالت و امید مردم است رئیس قوه مجریه شود
کی باید بپزیریم اقتصاد کشور باید دست اقتصاد دان ها بیافتد در دنیا اقتصاد سردمدار سباست است اصلا اقتصادیون هستند که سیاست را بنا می کنند فرق اقتصاد با سیاست این است که سباست واقعیت ندارد و لی اقتصاد واقعی است
اگر اقتصاد مملکتی درست باشد پشتوانه سیاسی خوبی دارد وگر نه سیاست حبابی بیش نیست بنظرم اقتصاد را به اقتصادیون و سباست را سیاست مداران ووقوه قضاییه را به آقای ریئسی بسپارید بگذرارید کشور به سمت پویایی و موفقیت حرکت کند . وگر نه با این وضعیت کاندیداها و این بیان و نگرش واقعا مشخص نیست چه اتفاقی می افتد
حد اقل کاری که کاندبداهای محترم می توانند انجام دهند با جملات نسنجبده بزک دست دشمنان و بدخواهان نظام و ایران ندهند
موفق و پیروز باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
اقای زاکانی از اقای همتی سوال کرد اگر با استقلال بانک مرکزی واقعا موافقید بگید تا نطری که در دلتون هست و قبلا گفته اید را بیان کنم
جواب اقای همتی این بود که شما فوق پوششی هستی من جوابی ندارم
حالا فوق پوششی نه خیلی فوق پوششی حداقل یک انسانه و جواب میدادی اگر مشکلی نداشتی


چندین مدت اقتصاد دست این اقا بوده به عنوان مشاور و اجرا کننده
اگر واقعا ذره ای اعتبار نداشت همون موقع میرفت تا مشخص بشه
بنده به برنامه های آقای رضایی رای میدهم ، ایران حقوق دان نمی خواست، کی روش و ویلموس بیشتر حقوق دان بودن ایران امروز سرهنگ میخواهد تا در اقصی نقاط کشور کسی جرات نکنه به مردم خیانت کنه ،
به نظر من هر سال یه کدوم ریس جمهور بشن ببینیم چکار میکنن.. ⁉️
بیخود خودتونو خسته نکنید. رئیسی اول میشه. اما مملکت جوری بفنا رفته که امام زمان هم بیاد نمیتونه کاری کنه. بنظر من بعضیها الکی امیدوارن
شما که می خواهی از اواسط کار بنفع بقیه کنار بکشی بقول امام ره بیجا میکنی ثبت نام میکنی
اینکه آقای رئیسی رئیس جمهور میشه شکی نیست و این 6کاندیدای دیگر هیچ برنامه‌ای ندارند وبه جز رضایی همه یک جور پوششی هستن واین کاملا مشهود هستش آقای رئیسی تو کسوت رئیس قوه قضائیه خیلی بهتر میتونه با فساد مقابله کنه
این سناریو راهمین طور که پیش میره نوشته اند!!!
حیف یک رأی برا ی همتی
شخصی از روی پل در رودخانه سقوط کرد و فریاد کمک‌خواهی سر داد.
مردی که شناگر ماهری بود به آب پرید و او را نجات داد.
هنوز شرشر آب از لباسهای مرد شناگر به زمین می‌ریخت که فریاد کسی دیگر را شنید که در آب افتاده بود.
آن مرد به آب پرید و با زحمت فراوان شخص دوم را نیز نجات داد. خسته و کوفته کنار آب دراز کشید و نای راه رفتن نداشت.
انکی آرام گرفت و سرپا ایستاد. تازه نفسش جا آمده بود که صدای فریاد شخص دیگری را شنید که داخل آب افتاده بود. غیرتش اجازه نداد و به قصد کمک به او برخاست. اما حقیقتا خسته بود و به زحمت حرکت می‌کرد.
شخصی که از کنار، تمام جریان را می‌دید نزد شناگر ناجی آمد و گفت:
اگر تا شب هم اینجا بایستی باید به دل آب بزنی و غریقها را نجات دهی.
به جای اینکه اینجا غریقها را نجات دهی بالای پل برو و جلوی آن دیوانه‌ای که رهگذران را داخل آب می‌اندازد بگیر.

بندرهای غیرمجاز دست چه کسانی هستش. اونا باید مجازات بشند تا کشور روی خوشی ببینه
نمیشه همشون بخاطر ایران کنار بکشن و کار به کاردان بسپارن، اینا هیچکدوم در حد و اندازه ریاست جمهوری نیستن خدایی
کلاباخودشون مشکل دارن چجوری وقت میکنن به دردمردم برسن کجای این مناظره بودفقط ازبیت المال هزینه میکنند۵ساعت وقت مردم رومیگیرنددمثل اینکه سرارث پدریشون دعوامیکنندکه بایدبه من بیشتربرسدخدا به دادمردم فقیروبیچاره برسد
انشالله اقای نیکزادمعاون اول اقای رییسی بشه
تا زمانی که سیاست کشور سیاست مشخصی نیست وضعیت همین هست که هست. هزار تا رئیسی و همتی پشت هم باشند آب از آب تکان نمی خورد. زمانی که بستر مناسب و صحیحی بر پایه اصول علمی برای کشورداری تعریف نشده آش همان آش و کاسه همان کاسه است. همه این کاندیدها از نوجوانی مدیر بوده اند و مسئول. اگر میتوانستند میکردند. خیالتان راحت. مطلب دیگر: رئیسی اگر راست میگوید همان پست قوه قضائیه بهتر از ریاست جمهوری برای ایشان و کشور میتواند باشد. کسی که زیاد حرف میزند تو خالی است.
پس حرف آقای همتی درست بود که می گفت آقایان زاکانی و قاضی زاده سوپر پوششی هستند
رای بی رای به چه دل خوشی رای بدیم ۴۳ سال است امروز از دیروز بدتر
فقط رییسی
مرد حق وعدالت طلب
ریاست جمهوری فقط برازنده ایشان است.
اگر آقارییسی واقعا عدالت طلب هستش چرا ابر کلاهبردارهارو رسوا نکرد و دستگیر نمیکنه که مردم ببینند چرا یکی مثل همتی رو مجازات نکرد چرا وقتی همشون میدونن که کدومشون چه دزدی هایی کردن ونقطه ضعف همه رو بلدن ادعای مومنی میکنن و دولت مردهامون که دم از عدالت علی و جانشینی امام زمان میزنن ساکت موندن و فقر بیداد کرده
ب عشق سردارم حاج قاسم رأی میدهم به اقای رئیسی ان شاءالله ک ازابروی شهدا وحاج قاسم عزیز رئیس جمهوراینده کشورمان است وما هارا ازاین مملکت وگرانی نجات میدهد ان شاءالله
اینها هیچ کدام برنامه ندارن فقط فقط آمدن رئیس جمهور شون
زنده باد رئیسی، آقای همتی و مهرعلیزاده با این لحن بی ادبانه و اتهاماتی که وارد کردند شخصیت خودشون و نشون دادن.
اگه آقای روحانی پول آز بازار سرمایه هم برداشته تو جیب خودش نرفته حقوق کارکنان کشوری و لشکری رو باهش پرداخت کرده
توجه کردین آقای همتی دارند راه آقای روحانی راطی می کنند و به جای اینکه جواب سوالاتشان را به دهند تخریب می کنند
اگر می خواهید مشکلاتتان حل شود باید فردی که دلسوز مردم باشد و پشت میز نشین نباشد را انتخاب کنید خداوکیلی آقای رئیسی باید رئیس جمهور بشن تا وضع مملکت بهتر بشود و اگر هم می خواهید بدتر از این که هست بشود به آقای همتی رای بدهید
اقای جلیلی و قاضی زاده هر کدام دارای برنامه های نسبتا پخته ای هستند اما تجربه و نفوذ اجرایی که لازمه یک رییس جمهور است در اقای قاضی زاده خبلی پایین تر از آقای جلیلی است و در مجموع به نظرم باید اقای رییسی به نفع اقای جلیلی کنار بروند بدین ترتیب علاوه بر افزایش محبوبیت عمومی برای اقای رییسی نهایتا ترکیب خوبی از قوه مجریه و قضائیه برای مقابله با فساد و ایجاد یک جهش برای طلیعه گام دوم انقلاب بوجود خواهد آمد.
چرا به نفع دیگری کنار رفتن این قدر عیب حساب میشه در کشور های دیگه هم همینه و معمولا کسانی که می بینن رای نمیارن به نفع کسان دیگه که بهشون نزدیکترن کنار میرن این چه اشکالی داره . اصلا منطقی ترین راه اینه چرا بعضی الکی جو سازی میکنن؟!
#رای_بی_رای
رای ما آقای دکتر رضایی. خیلی از بختیاری ها و لرها همراه ایشان هستند چون بختیاری ها همیشه تاریخ ساز بوده اند و ثابت کرده اند فدایی ملت و مردم هستند. مملکت به یک اقتصاددان نیاز دارد که از بین پیشنهادهای مشاورینش بتواند خودش بهترین را انتخاب کند نه اینکه منتظر بماند تا بقیه بهش بگویند کدام پیشنهاد بهتر است.
متاسفانه آقای رئیسی 8سال دولت در سایه تشکیل داد دولت روحانی تخریب نمود با گرونگان گیری AFITEF تعطیلی کارخانه سه سال آمد وشد در کارخانه دارد ایشان می گوید مردم از من خواستند که کاندید بشوم 70در مردم که تمایلی به شرکت در انتخابات ندارندبر اساس کدام منطق آمار ی 70درصد مردم نیستند 15درصد خواستشان مهمتر ا85درصد است ایشون از پس کارچاقکن قوه قضائیه بر نیومند همهش میگه مبارزه با فساد کدام فسادی ریشه کن شده .....
با این کامنتهایی که من خوندم به این نتیجه رسیدم مردم حقشونه که اوضاعشون همین باشه وقتی رییسی رو ترجیح می دن قراره روزگار احمدی نژاد تکرار بشه هرچند احمدی نژاد حداقل حرف زدن بلد بود رییسی حرف زدن هم بلد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
اتفاقا همین که حرف زدن بلد نیست یعنی مرد کاره.روحانی که مثلا لفظ قلم حرف میزنه واستاد حرافی وپرگویی چه گلی به سر شما زده؟
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
رئیسی حرف زدن بلد نیست برای اینکه اهل عمل هستش . سید هم هست وقتی عصبانی میشه می خواد تند تند نظرش را بگه به نظر میاد که نمی تونه حرف بزنه ولی به نظر من مرد صادقی هستش .
این همه کامنت
بالاخره مردم دارند پیگیری میکنند یا نه ؟
مردم منتظر یک روزنه امید هستند که ان را تبدیل به دریای رای کنند
ولی هنوز کاندیداها خوب در زمین بازی نکردند .
اینجا مقصر نامزدها هستند نه مردم
اگر هرکسی رای خودشو با غیر رییسی حرام کنه تاوانش را هم پس خواهد داد.
این انتخابات خیلی شبیه انتخابات سوریه شده رقیبی وجود نداره
اقای خاوری رو در اطاقش نوشته بود " بدون وضو وارد نشوید """ این ادم پول سی فروند هواپیمای مسافربری شیک اخرین مدل اتوماتیک را برد کانادا . اقای احمدی نژاد کاپشن کهنه و پاره می پوشید و برای امام زمان بشقاب و قران و جای خالی تو سفره می گذاشت !!!! شانه و دست اقا را می بوسید الان حرفهایی میگه که فقط بوی نفاق و دورویی و اختلاف افکنی ازشون میاد . بنا بر این نباید به حرف اعتماد کرد کسانی که برای دزدی و فساد و اختلاس و جاسوسی وارد سیستم حاکمیتی می شوند کاملا خبره و انتخاب شده هستند و در دلشون نه تنها با مملکت که حتی با مردم ایران هم عناد و کینه دارند . این همه سال کسی بر علیه خصوصی سازیها و به یغما رفتن سرمایه ها و پولهایی که اختلاس می شد کاری نمی کرد . اقای رئیسی این کار را انجام داد من فقط به خاطر همین کارش بهش رای می دهم . چون این همه مدت حتی یک نفر اقدامی نکرد همه از اصولگرا و اصلاح طلب فقط به فکر پر کردن جیبهاشون و فرستادن بچه هاشون اون ور اب هستند .....
تیم ستاد مجازی رئیسی توی کامنت ها فعاله ظاهرا. یکم منفی برام بزنین ببینم :))
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی