بازدید 41022
دو هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نامه ربیعی به رئیس صدا و سیما درباره مناظره اول / پشت صحنه مناظرات ۸۸ از زبان پورحسین / انتقاد‌های سید رضا اکرمی به شورای نگهبان / الله‌کرم: هیچ یک از نامزد‌های پوششی تا شب انتخابات کنار نمی‌روند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اظهارات مطهری درباره بیانیه مهم شورای نگهبان / کنعانی‌مقدم خطاب به نامزدها: دنبال گول زدن مردم برای کسب رای نباشید/آذری جهرمی: اگر در انتخابات شرکت نکنیم وضع معیشت‌مان خوب می‌شود؟ / سردار نقدی: آن کسی که می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید به دنبال نابودی کشور است و … رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵ 05 June 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

الله‌کرم: هیچ یک از نامزد‌های پوششی تا شب انتخابات کنار نمی‌روند

حسین الله کرم، فعال سیاسی اصولگرا: اساسا در یک نظام ریاستی هیچ یک از نامزدهای پوششی و همسو تا شب انتخابات به نفع دیگری کنار نمی روند تا فرصت بهره گیری از مناظره را از دست ندهند.در این وضعیت از آنجا که حجت‌الاسلام رئیسی در نظرسنجی ها ۷۰ درصد از کل درصد مشارکت را داراست، منطقی است که در نهایت جلیلی به نفع رئیسی کنار برود./باشگاه خبرنگاران

سردار نقدی: آن کسی که می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید به دنبال نابودی کشور است

معاون هماهنگ کننده سپاه:آن کسی که می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید به دنبال نابودی کشور است و اگر مردم پای صندوق نیایند، باید تابع تصمیمی باشند که دیگران برای آنها گرفته اند. بعضی از نزدیکان امام می گویند هدف امام تشکیل جمهوری اسلامی است نه حکوکت اسلامی، در صورتی که هدف امام و شعار مردم در قیام ١۵ خرداد تشکیل حکومت اسلامی بود./فارس

انتقادهای سید رضا اکرمی به شورای نگهبان

عضو جامعه روحانیت مبارز: ما در کشور نقشه سوئیسی می‌ریزیم، اما کار آفریقایی انجام می‌دهیم. بیکاری در خانه‌های ما رسوخ کرده است.چرا شورای نگهبان آقای پزشکیان را با آن سابقه رد صلاحیت کردند، اما آقای قاضی‌زاده هاشمی که اصلاً سابقه‌اش با آقای پزشکیان قابل مقایسه نیست، تایید صلاحیت شده است؟ همه ما نسبت به این رویه اعتراض و انتقاد داریم و هیچ اتفاقی هم با گفتن اعتراض‌مان نمی‌افتد. مملکت را رها کرده‌ایم و این اعتراضات نسبت به وضع موجود طبیعی است.

سرنوشت سریال ۲۰۰ قسمتی «برف بی‌صدا می‌بارد»، پس از درگذشت ناگهانی مسعود بهبهانی‌نیا

شبکه سه سیما با انتشار پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا، فیلمنامه‌نویس تلویزیون و سینما اعلام کرد، مسعود بهبهانی‌نیا، تا پیش از درگذشت ناگهانی‌اش، توانسته بود ۱۵۰ قسمت از سریال ۲۰۰ قسمتی «برف بی‌صدا می‌بارد» را نوشته و تحویل گروه سازنده بدهد. به موازات، فاز نخست آن برای ۷۰ قسمت به کارگردانی پوریا آذربایجانی در حال تصویربرداری بود که تقدیر مهلتش نداد تا محصول آخرین دست نوشته‌های ارزشمندش را امسال روی آنتن شبکه سه ببیند.»مسعود بهبهانی‌نیا، پنجشنبه ۱۳ خرداد، به علت سکته قلبی در ۶۵ سالگی درگذشت.

پشت صحنه مناظرات ۸۸ از زبان پورحسین

رضا پورحسین مجری مناظرات انتخابات سال ۸۸ درباره مناظرات انتخابات آن سال گفت: مناظره‌های سال ۸۸ به دو دلیل اهمیت پیدا کرد؛ یکی اینکه اولین مناظره در سطح نامزد‌های ریاست جمهوری بود، دیگر آنکه شرایط اجتماعی سیاسی جامعه ایران به گونه‌ای بود که رویارویی فکری کاندیدا‌ها با هم دیدنی بود. وی افزود: البته قبلاً مناظره‌ها در سطح نمایندگان کاندیدا‌ها برگزار شده بود، اما مناظره بین کاندیدا‌ها برای اولین بار در سال ۸۸ برگزار شد. مجری مناظرات انتخابات سال ۸۸ با اشاره به پشت صحنه این مناظرات اظهار کرد: پس از مناظره‌ها کاندیدا‌ها سریع استودیو را ترک می‌کردند، تنها پس از مناظره میرحسین موسوی و محمود احمدی نژاد یک درگیری لفظی کوتاه بین این دو نفر اتفاق افتاد که البته زود تمام شد، قصد دارم محتوای این بگو مگو‌ها را در کتابم بنویسم، مورد دیگری در کل مناظرات سراغ ندارم. پورحسین ادامه داد: قبل از مناظره بین کاندیدا‌ها قرعه کشی با حضور نمایندگان آن ها صورت می‌گرفت؛ این قرعه کشی جای نشستن افراد و شروع کننده بحث را مشخص می‌کرد، کسی که نفر اول صحبت می‌کرد سمت راست مجری می‌نشست و نفر بعدی تمام کننده بود؛ در نظر نامزدها نتیجه قرعه کشی خیلی مهم بود، البته من به آن‌ها حق می‌دهم، زیرا شروع کننده بحث می‌تواند زمین بازی را تعریف کند و دیگری را وادار کند در زمین نفر اول بازی کند در چند مورد این موضوع اتفاق افتاد؛ یعنی نوع بحث شروع کننده تاثیر اساسی در روند مناظره گذاشت و نفر دوم به انفعال کشیده می شد.

آذری جهرمی: اگر در انتخابات شرکت نکنیم، وضع معیشت‌مان خوب می‌شود؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: انصافا به دلیل تحریم‌ها وضعیت اقتصادی، کشور با مشکل مواجه است، اما اگر در انتخابات شرکت نکنیم، وضعیت معیشتی‌مان خوب می‌شود؟«محمدجواد آذری جهرمی» امروز صبح از اعضای کانال تلگرامی‌اش خواست درباره شرکت در انتخابات با یکدیگر گفت و گو کنند.وزیر ارتباطات پس از صحبت‌های افراد حاضر در کانال خود نوشت: برخی دوستان گفتند چون مرغ و تخم مرغ گران شده یا به طور کلی معیشت‌شان دچار مشکل شده، در انتخابات شرکت نمی‌کنند.وی افزود: حق دارند که از شرایط اقتصادی گلایه‌مند باشند و ناراضی؛ انصافا تحریم‌ها اقتصاد کشور رو دچار چالش‌های عظیمی کرد. اما سوالم این است، اگر در انتخابات شرکت نکنیم، مرغ و تخم مرغ ارزان می‌شود؟ یا وضع معیشت‌مان خوب می‌شود؟به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ماه برگزار می شود.

کنعانی‌مقدم خطاب به نامزدها: دنبال گول زدن مردم برای کسب رای نباشید

حسین کنعانی مقدم گفت: نامزد‌ها در این مناظرات وعده‌های عملیاتی بدهند نه وعده‌های تخیلاتی و این وعده‌ها مطالبات کاذب را بالا نبرد و به دنبال گول زدن مردم برای کسب رای نباشند. اگر این اتفاق بیفتد فضای سیاسی کشور یک فضای پاک، سالم، شفاف و رقابتی و مناسب برای مشارکت حداکثری است.

اظهارات مطهری درباره بیانیه مهم شورای نگهبان

علی مطهری، کاندیدای ردصلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی بیانیه‌ی دیروز شورای نگهبان، نوشت:شورای نگهبان در بیانیه خود مطالبه رهبری در خصوص جبران جفا و ظلم به برخی از نامزدها را اولا متوجه فضای مجازی کرد و ثانیاً گفت اصلاً گزارش دروغ تأثیری در رد صلاحیت‌ها نداشته است.پاسخ این استدلال این است که اولاً رهبری این جبران را از "دستگاه‌های مسئول" مطالبه کردند نه کاربران فضای مجازی. ثانیاً دو تن از فقهای این شورا قبلا اعلام کرده بودند گزارش دروغ درباره فرزند یکی از نامزدها عامل رد صلاحیت او بوده است. پس جبرانی صورت نگرفت و معلوم شد شورای نگهبان التزام عملی به نظام ندارد؛ همان چیزی که این شورا تاکنون افراد زیادی را به این بهانه رد صلاحیت کرده است.

پاسخ روابط عمومی قوه قضائیه به مهرعلیزاده

علی نادری، مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه در توئیتی نوشت: کل مصوباتی که در هر سفر استانی برای پیشرفت امور قضائی آن استان در نظر گرفته می شد، به زور به ۱۰ تا ۱۲ میلیارد می رسید. دقت کنید، بودجه برای راه افتادن کار قضایی آن استان! آن وقت هزینه سفر بشود ۴۰ میلیارد؟ اتفاقا همه جا با هزینه سفرهای دولت مقایسه می کردند و متعجب از هزینه اندک!

نامه ربیعی به رئیس صدا و سیما درباره مناظره‌ اول

سخنگوی دولت در نامه‌ای از صداوسیما فرصت خواست تا به ادعاهای مطرح در مناظره‌ی اول کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان در صداوسیما پاسخ داده شود.

نامه ربیعی به شرح زیر است؛

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر علی‌عسگری، رئیس محترم سازمان صداوسیما
با سلام

احتراما پیرو مکاتبه پیشین و پیشنهاد ۳ راهکار قانونی ایجاد امکان پاسخگویی به دولت در مقابل اتهامات فاحش، بی اساس و عاری از صحت و نیز پیگیری حضوری، تاکنون پاسخی نیز حاصل نشده است.
خواهشمند است مطابق قانون فرصتی برای پاسخ به اتهام زنی ها و نشر اکاذیب و طرح مطالب ناروا علیه دولت که در برنامه های تبلیغاتی انتخاباتی تاکنون پخش شده اند جهت زمینه اجرای قانون فراهم شود.
در همین راستا متاسفانه در اولین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری، شاهد اتهام‌زنی‌های متعدد ناشی از کم اطلاعاتی و نیز طرح افترائات ناروا علیه دولت از سوی برخی نامزدها بوده ایم، مجددا تاکید می نماییم در این زمینه لازم است براساس مراعات انصاف و نیز ایجاد شفافیت، در اسرع وقت فرصت مقتضی در برنامه زنده تلویزیونی برای پاسخ به اتهامات یاد شده، به نماینده دولت اختصاص یابد.
منتظر پاسخ مناسب از سوی آن سازمان محترم می باشیم.

با تشکر
علی ربیعی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴۷
روحیه اخلاق‌مدارانه آیت‌الله رئیسی رو در هیچ فرد دیگری ندیدم
همتی که باخت
مهرعلیزاده رو هم که از اول کسی حساب نمیکرد
با این وضع مسئله تغییری نمیکنه و آیت‌الله رئیسی با رای بالا رئیس‌جمهور خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
از آقای زاکانی بخاطر اشاره به فساد مدیریتی در مجموعه دانشگاه آزاد تشکر میکنیم
به داد اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد برسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
من چون تتلو را قبول دارم،تتلو هم جزء دوستداران حاج آقا رئیسی هستند،به توصیه ی تتلو شاید به ایشان رأی دادم.
پیشنهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
در مورد اف ای تی اف و چگونگی بر طرف کردن تحریم ها هم از آقایون نظر خواهی بشه،
مناظره یعنی یک سوال راازهمه نامزدها بپرسه تا بابیان برنامه ودیدگاه مردم تصمیم بگیرند مثلا درمورد اقتصاد غیرنفتی ازهمه پرسیده بشه تا مردم باشنیدن دیدگاه نظرشان وانتخابشون را صورت بدهند نه اینکه از اقای رئیسی درمورد زمینخواری پرسیده بشه از جناب قاضی زاده اقتصاد غیرنفتی ویابرعکس بهترش این هست یک سوال ازهمه پرسیده شود تامردم بتوانند باشنیدن برنامه ودیدگاه تصمیم بگیرند کدام نامزد برنامه بهتری داردوهرچند صحبت تا مرحله اجرا خیلی فرق میکند شایدمن بتوانم بابیان وسخن خوب وارائه برنامه خوب نظرمردم را جلب کنم ولی درعمل نتوانم انرا اجراکنم همه این شعارهای نامزدها قابلیت اجرایی ندارد نه اینکه نشود نه موانع هست سیاست خارجی داخلی مخالفان وموافقان و.... پس بامناظره صددرصد نمیشود رئیس جمهور ایده ال را پیداکردبهرحال ازاین 7نفر یکی باید انتخاب شود چه بهتر کسی که توانایی انرا داشته باشد ومن جام اخلاق را به جناب قاضی زاده میدهم احسن براو بااین صبرومتانعتش
درضمن مشکل کشورما شخص نیست مشکل رئیس جمهور نیست مشکل کشورما ریل گذاری برنامه اشتباه هست یعنی رفسنجانی رئیس جمهور شد همه برنامه رئیس جمهور قبلی راکه 8سال کارکردند گذاشت کنار دوباره ازنقطه سرخط وهمچنین خاتمی برنامه رفسنجانی واحمدی نژاد برنامه خاتمی والان رئیس جمهور 1400برنامه جدید بااین تفاسیر ریل خدمتگزاری 8ساله هست یعنی قطار خدمت 8سال بسمت جلو حرکت میکند بعد 8سال رئیس جمهور جدید دوباره قطار به ایستگاه اول میاوردتا این روش درکشور اصلاح نشود قطعا رئیسی ویاهرشخص دیگری پیروز انتخابات خردادماه جاری شود 8سال دیگر همین مشکل امروز راداریم بنده بازنشسته ارتش هستم جایگاه مدیریتی داشتم وقتی درزمان اشتغال سمتی بمن محول شد کارهای خوب ان فرمانده را ادامه دادم نقاط ضعف ودرجازدن برنامه ان مسئول سابق را بررسی کردم وبا همکاری همکارانم نقاط مثبت فرمانده سابق را قوت بیشتری بخشیدیم ونقاطمنفی را سعی کردیم برطرف کنیم بطوری که مدت چند سال مسئولیت داشتم رضایت همکاران دریگانها مشهود بود انشالله فردی سکان ریاست جمهوری را بدست بگیرد که انچه حق وشان ملت ایران هست بنحوشایسته وبایسته ادا کند تا بیش ازمردمان کشورم نزد فرزندان وخانواده شرمنده معیشت ومسکن واشتغال نباشند به امید سرافرازی ایران عزیز وموفقیت مردمان کشورم
آقای خداکرم! این درصدها رو از کجا آوردین حتما خود شما شخصا آمارگیری کردین؟ بابا ول کنین این آمار من درآوردی رو.نامزد اصلی شما حتی نتوانست به یک سئوال ساده پاسخ بده اونوقت میخواد در کنفرانس های کشوری حرف بزنه. جمع کنید این بساط را.
آقای ربیعی
خدا می داند که هر موقع اسم شما و روحانی را می شنویم حالمان بد می شود. چرا این قدر روی اعصاب مردم راه می روید.
نمی خواد حضوری پاسخ بدین ، عملی دیدیم . یا حق
جناب ربیعی اسیاب به نوبت.
واقعا متانت جناب رییسی ستودنی هست
به نظرم انتخابات را ول کنند و شورای نگهبان بجای رئیس جمهور عمل کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
فک کن کشور رو بدن دست شما!!!
ان شاالله که با این مناظره ها آبروی نداشته همشون بر باد برود
ماشالا رو‌ را برم! قرار به وقت دادن بود احمدی نژاد از الان تا انتخابات باید بیاد در مورد شما صحبت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
احمدی نژاد که فقط حرف زده و میزنه و .... بس نیس؟ شایدم میخواد بره شاه عبدالعظیم بست بشینه
واقعا تاسف خوردم که پنج نامزد ناجوانمردانه به یک نامزد حمله کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
خودش خواست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
کی شروع کرد که بقیه جواب دادن باهوش؟
بنام خدا
خجالت بکش آقای ربیعی ریس عزیزت (روحانی)نتها در مناظرات انتخاباتی که در کل ۸سال ریاست جمهوری اش بی وقفه بر احمدی نژاد بدروغ تاخت بعدش هم در جواب درخواست احمدی نژاد برای مناظره گفت من بیکار نیستم من رییس جمهور م اون موقع کجا بودی که الان
فرصت پاسخگویی می خواهید.
انگار خیال ورتون داشته !! رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
و شیطان گفت: خدا به شما وعده ی حق داد و من نیز وعده دادم و تخلف کردم. مرا سرزنش نکنید و خود را سرزنش کنید [که به وعده ی من دل خوش کردید]...
آقای ربیعی خجالت بکشید از چی میخواهید دفاع کنید شما که هر روز در صدا و سیما خرف میزنید . یکم هم کاری کنید که پاهاتون نرم بشه
خدا وکیلی به روابط عمومی قوه قضاییه بگید همان رقم ۱۲ میلیارد برای سفر استانی عدد کمی هست؟ مغزم سوت کشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
میگه ۱۰ میلیارد هزینه برای کار اندازی کل کار های ،
قضاییی استان نه فقط سفر به اونجا که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
طرف خودش ولخرجه نمی تونه کم خرج بودن بقیه رو درک کنه!
12 میلیارد می بره برای کار نه برای هزینه های جاری سفر
به جناب ربیعی بفرمائید منتظر باش تا زیر پات علف سبز بشه.
محسن رضایی تاکتیک اشتباهی رو انتخاب کرده.همتی رقیب اصلی او نیست و نهایتا دو میلیون رای بیشتر نخواهد داشت باید روی رئیسی تمرکز کند.وگرنه از همین الان بازنده هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
نه اتفاقاً!
با درگیر شدن با رئیسی خودش رو خراب می کنه
فعلاً باد این وری داره میاد...
جای احمدی نژاد خیلی خالی بود، اگر بود کسی از پس او‌بر نمی آمد
و همه در مقابل استدلال های او غلاف می‌کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
استدلال؟!!!! احمدی نژاد و استدلال ؟؟؟؟ تنها کاری که بلد نبود حرف زدن با استدلال بود .... فقط شلوغ بازی در می آورد
جناب ربیعی بهتراست برای پاسخگویی به مردم برای 8سال وبرجام وگلابیهایش در مقابل دوربین. وباحضور کارشناسان مردمی حاضر شوید نه طلبکار. چنانچه حرفی زده شده فقط یک هزارم اشتباهات دولت شماست
اقای ربیعی نیاز نیست کاندیدهای محترم نظرشون رو بگیرند
ایا فکر می کنید مردم در کف جامعه بدبختی های حاصل از سوء تدبیر وبی تدبیری های دولت شما رو نمی بینند یا نمی فهمند سخت دراشتباهید
واقعا بی انصافی است که دور دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی رو اینجوری سیاه نمایی کنیم و به خاطر چهارتا رای هرچقدر میتوانیم این دولت را بکوبیم! انگار بعضی ها فراموش کرده اند که ایران در 3-4 سال اخیر تحت شدیدترین تحریم های تاریخ جهان بوده است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
خب مگه برای رفع تحریم ها نیومد؟
مگه نگفت: هم چرخ سانتریفیوژ بچرخه هم چرخ اقتصاد!!!
هیچ کدوم نچرخید که!!!

جالب هیچ کدوم از کاندیداها حرف از مذاکره نزد!
دولت حق دارد که جواب این کاندیداهای پوششی را بدهد
اقای روحانی هنوز بعد از هشت سال مشکلات کشور را به گردن دولت قبل می اندازد و هنوز علیه ان خرف میزند . اصلا این باب را ایشان باز کرده است . واقعا اعضای این دولت با چه رویی از عملکرد خود دفاع می کنند .قیمت بیش از 90 درصد کالاهای اساسی در این دولت هفت تا ده برابر افزایش یافته است و سفره مردم خالی شده است . صدها هزار میلیارد تومان بدهی هم به برای دولت بعد مانده است و صدها هزار میلیارد تومان پول مردم در بورس را دولت به جیب زده است و در این هشت سال فقط و فط عده ای ثروتمند پولدار شده اند و قشر متوسط جامعه زیر فقر رفته و قشر فقیر برای زنده ماندن تلاش می کند. در عرصه بین المللی هم از همیشه منزوی تر شده ایم. اقای ربیعی بس است هشت سال خون به دل مردم کرده اید دو ماه ساکت باشید و کنار بروید و بیش از این بر زخم مردم نمک نپاشید.
من از آقای جهرمی سوال می کنم اگر در انتخابات شرک کنیم وضعمان خوب می شود؟ آنقدر افق تفکر نداری که درست استدلال کنی، گذاشتنت وزیر . مشکل ما این این است که وزیر نابغه حتی نمی تواند برای یک بچه کودکستانی استدلال کند حالا یکی هم شبیه تو بشود رییس جمهور بعدش؟
چهارتا کاندید پوششی اومدن که آقای رییسی مجبور نشه حرف بزنه و الآن به زعم شما آدم خوبه مناظرات باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
ولی حرف زد...
تحت تأثیر متانت آقای قاضی زاده قرار گرفتم
و برنامه های آقای جلیلی

مهم نیست. هرکس به جای روحانی بیاید می تواند بهتر عمل کند. چون این دوره دیگر هیچ کس حرف از مذاکره نزد :)
با سلام
من به عنوان یک فرد عادی ، نظرم اینه که متاسفانه مشکل بزرگ کشور ما نداشتن یک سیاست کلیه ، و یا اگر هست عدم عمل به اون ، چرا سیاستمدارهای ما در این زمینه کاری نمی کنن ، چرا یک روش و روند بلند مدت برای کشور تدوین نمیشه و همه رو ملزم به انجام اون نمی کنن. اگر هست چرا در عدم انجام اون بازخواستی صورت نمیگیره، اگه این سیاست کلان هست ، کاندیداهای ریاست جمهوری باید در این خصوص حرف بزنن و بگن که ما تابع ادامه و انجام درست این سیاست هستیم و اگر ایراد یا انتقادی مطرح میشه باید در این خصوص باشه، بپرسن چرا دولت قبلی به این راهکارها عمل نکرده. مطلب دیگه اینکه همونطور که دوست عزیزی اشاره کرده متاسفانه روسای جمهور ما دولت های قبلیشونو قبول ندارن و فقط تخریب و توهین میکنن . هر کسی با هر سیستم فکری همین که جرات کرده و اومده و هشت سال نظام حکومتیو دستش گرفته اولا جرات داشته ، دوم اینکه بالاخره کم یا زیاد زحماتی کشیده ، آقایون سیاستمدار، نخبگان سیاسی ، لطفا بیایید و کار روسای جمهور قبلیتونو تکمیل کنید ، اگر راه درستی رفته شما درست تر و اگر اشتباه رفته شما درس بگیرید و اون راه غلطو حذفش کنید . بجای اینهمه منم منم ها و تخریب همدیگه ، بیایید وضعیت کشورو بررسی کنید و دوره قبل از خودتونو ترمیم و پیش ببرید. دیگه الان 40 سال گذشته و واقعا خجالت داره که مایی که توانشو داریم یک کشور قدرتمند داشته باشیم در کار های ابتدایی در مونده باشیم. دست از تخریب همدیگه بردارید و به درد مردم برسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
از کجا فهمیدی اینو؟!
خب دیشب آقایون هم همینو می گفتن دیگه
اصلا همتی و مهرعلیزاده به سوالات پاسخ ندادند و فقط بیانیه جناح خود را جهت تخریب رقیب خواندند. تا سیه رو شود هر که در او غش باشد.
نامه ربیعی به رئیس صدا و سیما درباره مناظره‌ اول:
بابا عوام فریبی بس است کدام تهمت کدام نشر اکاذیب مگر چشم ندارید تا وضع که بوجود آئردید را ببینید از چه چیزی میخواهید دفاع کنید. حداقل در روزهای که باقی ماند سر پایین بگیرد و اعمالتان خجل باشید. بمانید تا اگر نظام کشور صلاح دید باید محکم شوید تا شاید مسکنی بر دردها و زخمهای عمیقی باشد که بوجود آورده اید. سوکت کنید و شرمسار باشید. سوکت کنید و شرمسار باشید. سوکت کنید و شرمسار باشید. سوکت کنید و شرمسار باشید.
بگذار رای ندهیم تا یک کاندید به قول بعضی ها انقلابی رای بیاورد شاید کشور درست شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
باید رأی بدیم تا قدرت داشته باشه.
وگرنه تا بخواد روی یک مفسد دست بذاره صدا از این ور و از اون ور در بیاد که کار پیش نمی ره
مشکل کشور رئیس جمهور نیست مشکل مقامات مادام العمر هستند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل