بازدید 11730
۳
استوری محمد نصرتی از وضعیت اسفبار تیم پارس جنوبی جم

سرگردانی بازیکنان تیم لیگی در گرمای ۴۰درجه جاده

کد خبر: ۱۰۵۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 05 June 2021

محمد نصرتی، سرمربی تیم بحران‌زده فوتبال پارس جنوبی جم در استوری اینستاگرامی خود خبر از سرگردانی بازیکنان و اعضای تیمش در جاده عسلویه به جم داد. ابتدا در رسانه ها و نشریات محلی اعلام شد اتوبوس باشگاه در راه خراب شده اما پیگیری خبرنگاران ورزشی نشان  داده که اصلا اتوبوسی در کار نبوده است.

سرگردانی بازیکنان تیم لیگی در گرمای ۴۰درجه جاده

به گزارش تابناک ورزشی، اعضای تیم پارس جنوبی جم، ساعت 6 صبح امروز (15 خرداد) با پرواز تهران-عسلویه به عسلویه رسیدند. لایو اینستاگرامی ساعت 9 صبح محمد نصرتی، سرمربی باشگاه تعجب فوتبال دوستان را در پی داشت. اعضای تیم در گرمای حدود 40 درجه و در سینه کش کوه جاده عسلویه-جم، سرگردان بودند. لایو اینستاگرامی نصرتی نشان می داد که بازیکنان با ساک و چمدان های خود کنار جاده منتظر ایستاده اند. ابتدا در رسانه ها عنوان شد اتوبوس حامل اعضای تیم در جاده خراب شده اما پیگیری های طرفداری نشان می دهد باشگاه اتوبوسی برای انتقال اعضای تیم تدارک ندیده است.

البته این اتفاق برای اولین بار رخ نداده و طبق شنیده ها باشگاه مدت ها است که برای انتقال بازیکنان و کادر فنی اتوبوسی هماهنگ نمی کند اما چرا امروز این مساله رسانه ای شد؟

با رسیدن به عسلویه، اعضای تیم خودشان خود را به جم می رساندند. حال با اتوبوس یا دیگر وسایل نقلیه عمومی یا شخصی، مسیر یک ساعت و بیست دقیقه ای عسلویه به جم را طی می کردند. با توجه به سه روز تعطیلی رسمی در ایران، امروز اعضای تیم موفق نشدند اتوبوس یا وسیله نقلیه دیگری در فرودگاه پیدا کنند. نتیجه اینکه راننده یک ون که با جمی ها آشنایی داشته وظیفه رساندن بازیکنان به جم را بر عهده می گیرد. در گرمای هوا و رسیدن به گردنه جاده عسلویه-جم، این ون هم نمی تواند مسیر را طی کند. ون به عسلویه باز می گردد و طبق عکس منتشرشده بازیکنان و اعضای تیم کنار جاده منتظر خودروهای گذری می مانند. بازیکنان چند دسته می شوند و با خودروهای گذری خود را به جم می رسانند.

البته این تنها مشکل اعضای کادر فنی و بازیکنان پارس جنوبی جم نیست. بازیکنان تیم مطالبات خود را دریافت نکرده اند و در هفته های اخیر دست به اعتصاب زده اند. محمد نصرتی نیز پیش از بازی با شهرداری آستارا استعفا کرد اما استعفای او مورد پذیرش قرار نگرفت تا او کماکان سرمربی تیم بماند.

ماه گذشته بود که بهرام رضاییان از سمت مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم کنار گذاشته شد و حمید افشاری به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شد. گویا مدیرعامل جدید هم تنها یک هفته کنار تیم بوده و به نوشته طرفداری، بعد از آن به آلمان رفته و کماکان هم در آلمان است.

در غیاب مدیرعامل، دیگر مدیران و مسئولان یا سرپرست باشگاه باید وظیفه هماهنگی ها را بر عهده بگیرد اما عبدالعظیم حسینی، سرپرست باشگاه که پیش از این مدیر رسانه ای پارس جنوبی جم بود نیز کماکان واکنشی به این مشکلات نشان نداده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نصرتی برکنار شد
پول نفت و گاز عسلویه نوش جون سرخابی های پایتخت!! همین بی پولی پارسال این تیم و شاهین بوشهر رو فرستاد دسته یک...
اون موقع که تیم توی لیگ برتر بود همه دنبال بخور بخور بودن و خودشون رو به تیم میچسبوندن اما حالا هیچ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار