بازدید 8887

معروف بعداز شکست کانادا : ۲ماه وقت داریم با آلکنو تیم بهتری شویم

کد خبر: ۱۰۵۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ 03 June 2021

سعید معروف پس از پیروزی 3 بر یک مقابل کانادا در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: این اولین بازی من بود که از ابتدا در ترکیب تیم بودم و خوشحالم که پیروز شدیم. مسابقات لیگ ملت‌ها طولانی است و هر روز بازی داریم. کانادا در المپیک هم حریف ما است و به همین دلیل امروز بازی مهمی برای ما بود. بازیکنان‌مان خوب بودند. 

معروف گفت: بازی خوبی بود، همانطور که پیش بینی می‌کردیم شرایط پیش رفت. با کانادا در المپیک هم گروه هستیم و خوشحالم که با کمک همه بازیکنان توانستیم مقابل کانادای کم اشتباه برنده شویم و با اعتماد و روحیه بالاتر به بازی‌های بعد برویم، هرچند می توانستیم بهتر باشیم.

وی ادامه داد: ما هر روز بهتر و بهتر می‌شویم. بازیکنان‌مان جدید و جوان هستند. بازیکنان جدیدمان مستعد هستند و در شرایط خوبی قرار داریم. اگر ما بخواهیم مثل امروز بازی کنیم بقیه بازیکنان جوان‌مان هم فرصت بازی خواهند داشت و حمایت بیشتری از آنها می‌شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم امروز بهتر باشیم و سرویس‌های بهتری بزنیم، اما در دریافت سرویس‌ها مشکل داشتیم. ما خوش شانس بودیم که در اسپک قوی بودیم. ما در روزهای آینده روی این موضوع کار خواهیم کرد تا بهتر شویم. ما نمی‌توانیم با بازیکنان یکسانی در هر بازی به میدان برویم. به همین دلیل مانند سایر تیم‌ها تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد می‌شود.

معروف گفت: بعد از 2 سال که والیبال در سطح ملی برگزار می‌شود تلاش می‌کنیم که برای المپیک آماده شویم. این دومین المپیک ما است و ما با سرمربی جدید آمدیم و فقط  2 ماه وقت داریم. ما صبر می‌کنیم تا یکدیگر را بشناسیم و می‌دانیم کار سختی داریم. 3 هفته وقت داریم تا برای المپیک آماده شویم. ما بسیار خوشحالیم که آلکنو با ما است. راهی که او انتخاب کرده، بازی دادن به جوانان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر