بازدید 12758
۱
اختیار انتخاب مدیران باشگاه، دست مددی است؟

فریادشیران از آکادمی رفت، بهانه بعدی هیات‌مدیره استقلال چیست؟

کد خبر: ۱۰۵۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 03 June 2021

مدیر آکادمی باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد تا مانع ادامه اختلاف هیات مدیره با مدیرعامل و ادامه فشار بر او شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از نشست دیشب اعضای هیات مدیره باشگاه در حضور وزیر ورزش، مشخص شد که یکی از اصلی ترین اختلافات موجود که بیشتر شبیه بهانه برای اعمال فشار بر مددی بود، فعالیت ناصر فریاد شیران در رده های پایه استقلال است!

نکته عجیب اینکه تنها بخشی که از مجموعه استقلال طی چند ماه اخیر درست عمل کرده ، همین آکادمی باشگاه بوده است که در رده های پایه آبی‌ها را به مقام قهرمانی رسانده یا یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی بوده که به عنوان دومی بسنده کرده است.

به نظر می‌رسد کوتاه شدن دست تعداد زیادی از پیشکسوتان استقلال از اداره امور آکادمی که منافع مالی زیادی را برای آنها به همراه داشت، باعث شد تا آنها علیه فریادشیران بسیج شوند و به هر قیمتی که بود، ماجرا را از طریق دو سه عضو از هیات مدیره استقلال به جنجالی برای مدیریت باشگاه تبدیل نمایند.

فریادشیران از آکادمی رفت، بهانه بعدی هیات‌مدیره استقلال چیست؟

در نهایت با علنی شدن اختلافات و فشار شدید بر مدیرعامل،  در حالی که اختیار انتخاب همکاران و مدیران داخلی باشگاه با شخص مدیرعامل است، سرانجام با تاکید وزیر این تغییر انجام شد تا بار دیگر تیمداری استقلال در رده های پایه وارد فاز سابق شود.

استقلال طی سال‌های اخیر بارها شاهد اتفاقات تلخ از جمله دلالی در تیم‌های پایه خود بود و چندین بار جهره های سرشناس استقلال، با درگیری و افشاگری علیه فساد یکدیگر، حواشی شدیدی برای باشگاه ایجاد کردند.

استقلال که طی سال‌های اخیر زمین های متعددی را در اختیار داشته و از نظر سخت افزار به امکانات اختصاصی دسترسی دارد، تا پیش از حضور فریادشیران هیچ برنامه منسجمی برای پیشرفت در آکادمی نداشت و در واقع این بخش از باشگاه، به پاتوقی برای قدیمی‌های تیم تبدیل شده بود که به نوبت بساط خود را آنجا پهن کنند و با دورهمی های خاص، اجازه تولید بازیکن برای تیم اصلی را از استقلال بگیرند و این باشگاه بزرگ را محتاج خرید همیشگی از سایر تیم‌ها و صرف بودجه نجومی برای این منظور کنند.

حالا فریادشیران استعفای خود را از سمت مدیریت آکادمی باشگاه استقلال به احمد مددی مدیرعامل استقلال ارائه کرد و این استعفا از سوی مددی پذیرفته شد تا بلوای اعضایی که در هیات مدیره کاری مهمتر از دخالت در امور عادی باشگاه به جایی درآمدزایی نداشته اند، فرو نشانده شود.

هیات مدیره باشگاه استقلال در این مدت فشار زیادی روی احمد مددی جهت تغییرات آکادمی باشگاه آورد و این فشارها در نهایت باعث کناره‌گیری فریاد شیران از سمتش شد اما معلوم نیست آیا آنها گزینه خاصی هم به مددی تحمیل می‌کنند یا در این زمینه اختیار با مدیرعامل است و خواهد توانست مهره مورد اعتماد دیگری در آن سمت به کار بگیرد.

آکادمی باشگاه استقلال فصل گذشته، در رده امید و نوجوانان به عنوان قهرمانی، در رده جوانان نایب قهرمانی و در نونهالان به جایگاه سومی دست یافت و ناصر فریادشیران با این کارنامه مدیریت آکادمی باشگاه استقلال را تحویل جانشین خود می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای سطلطانی فر داری میری ولی بازم دست از کینه ورزی با باشگاه و طرفدارای استقلال برنمیداری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر