بازدید 7838

مس کرمان، نوار ناکامی را به سختی پاره کرد

کد خبر: ۱۰۵۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴ 03 June 2021

هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال با انجام سه بازی به پایان رسید و در مهم‌ترین بازی‌ها مس کرمان توانست با شکست استقلال ملاثانی دوباره در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال، چهارشنبه (۱۲ خرداد) با انجام سه بازی به پایان رسید که نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

مس کرمان ۳ - ۲ استقلال ملاثانی

دیدار تیم‌های مس کرمان و استقلال ملاثانی که از ساعت ۱۹:۰۵ در ورزشگاه شهید با هنر کرمان آغاز شده بود در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود مس به پایان رسید. مس کرمان که در هفته‌های گذشته نتوانسته بود نتایج مطلوبی کسب کند با این برد توانست دوباره به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر برگردد. گل‌های مس در این دیدار را عبدالعظیم گوگ، بابا محمدی و ابوالفضل اعلایی در دقایق ۲۰، ۳۶ و ۷۲ به ثمر رساندند. گل های استقلال ملاثانی را هم رضا جباری و سجاد عبدویی در دقایق ۴۲ و ۴۷ به ثمر رساندند.

با این نتیجه مس با ۴۶ و استقلال ملاثانی با ۳۳ امتیاز در رده دوم و سیزدهم قرار گرفتند.

نود ارومیه ۲ - ۰ قشقایی شیراز

نود ارومیه از ساعت ۲۰:۱۰ در ورزشگاه شهید باکری ارومیه میزبان قشقایی شیراز بود که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. گل‌های نود در این بازی را امید رضایی و تورج آقایاری وارد دروازه قشقایی کردند.

با این نتیجه نود با ۲۶ و قشقایی با ۳۰ امتیاز در جایگاه شانزدهم و پانزدهم قرار گرفتند.

استقلال خوزستان ۱ - ۱ خیبر خرم‌آباد

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خیبر خرم‌آباد که از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند، در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک‌گل استقلال خوزستان را امید لطیفی در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند. گل خیبر را هم عارف رستمی در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این نتیجه استقلال خوزستان و خیبر با ۴۱ امتیاز در رده هشتم و هفتم قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان