بازدید 9139
۳

وزیر ورزش: هر ۴بازی تیم‌ملی در بحرین آسان است

کد خبر: ۱۰۵۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷ 30 May 2021

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تصمیم AFC مبنی بر دادن میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال به بحرین ناعادلانه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال در جزیره کیش اظهار کرد: ما امروز توفیق پیدا کردیم که از نزدیک تمرین تیم‌ملی را ببینیم و خسته نباشید به ملی پوشان و مسئولان تیم‌ملی بگوییم. همچنین ممنونم از منطقه آزاد کیش که امکانات لازم را برای اردوی تیم‌ملی فراهم کرد. به هر حال کیش از نظر آب و هوایی مطابق شرایط بحرین است. ما در مرحله دوم مقدماتی قرار بود در سه بازی میزبان باشیم ولی به خاطر شیوع کرونا AFC تصمیم گرفت مسابقات را به صورت متمرکز برگزار کند. متاسفانه تصمیم ناعادلانه‌ای گرفته شد و به بهانه تحریم‌ها میزبانی را به بحرین دادند.

وزیر ورزش: هر ۴بازی تیم‌ملی در بحرین آسان است

او افزود: آن‌ها یکسری محدودیت‌های پولی و بانکی و حمل‌ونقل را بهانه کردند. متاسفانه پیگیری‌های فدراسیون و دستگاه‌های دیگر امکان تغییر میزبان را به وجود نیاورد و مسابقات از روز سیزدهم در بحرین برگزار می‌شود. بازیکنان ما شرایطی دارند که هر زمان در دو، سه دهه گذشته که من یادم می‌آید تحت فشار بودند، نتایج خوبی کسب کردند. این بار هم یقین دارم که در چهار بازی که همه‌شان آسان است موفق می‌شویم. ان‌شاالله از این مرحله با موفقیت عبور خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره پاداش صعود ملی‌پوشان به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی گفت: از حدود دو ماه قبل نشست‌های مستمری داشتیم که وزارت ورزش و فدراسیون شرایط خوبی را فراهم کند. ما همه شرایط را برای عبور از این گردنه در نظر گرفتیم و قرار شد نیازهای مختلف را فراهم کنیم. از همه کسانی که در این راستا کمک کردند تشکر می‌کنم. ریاست جدید فدراسیون در این سه ماه با انبود مشکلات مواجه شده است. به مرور منابع مالی لازم برای تیم‌ملی تامین شد و محدودیتی از این بابت نداریم که رقم کمک وزارت ورزش یا سازمان برنامه و بودجه چقدر است. با آقای عزیزی خادم در رابطه با این موضوع صحبت کردیم و هر مقداری که نیاز بوده تامین شده و هر مقداری نیاز باشد، تامین می‌شود. ما هیچ محدودیتی در زمینه تامین منابع مالی نداریم. ما تاکنون ۳۰ میلیارد تومان پرداخت کرده‌ایم و ظرف چند روز آینده مبلغ دیگری را پرداخت خواهیم کرد. هر چقدر برای نتیجه‌گیری تیم‌ملی نیاز باشد تامین می‌کنیم.

سلطانی‌فر در پایان گفت: با مشورتی که با جناب آقای عزیزی خادم داشتیم پاداشی را برای ملی‌پوشان در نظر گرفتیم. این پاداش بلافاصله پرداخت خواهد شد. اگر بازیکنان پاداشی طلب کار باشند هم پرداخت می‌کنیم و هیچ محدودیتی نداریم. با اعضای تیم صحبت کردیم که بدون دغدغه به کارشان ادامه دهند. نکته دوم اینکه امروز صبح توافقی بین فدراسیون فوتبال و منطقه آزاد کیش برای احداث کمپی برای تیم‌ملی امضا شد که در ادامه قراردادش امضا می‌شود. من به آقای عزیزی خادم گفتم که برای این امر ۲۰ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش در سال ۱۴۰۰ کمک خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین پیش‌تر در خصوص استعفای دست جمعی هیات مدیره استقلال گفته بود: اختلاف سلیقه های مدیریتی باعث شد ۳ نفر از اعضای هیات مدیره اقدام به استعفا کنند، البته با این موضوع مخالفت کردیم و قرار شد ظرف یک تا ۲ روز آینده جلسه هماهنگی برای رفع مشکلات پیش آمده، برگزار کنیم. باشگاه‌های ما شرایط خوبی دارند، هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند تا موقعیت‌های خوبی را کسب کنند. در حال حاضر نیاز به آرامش، هماهنگی و ثبات داریم، تلاش بر این است با برگزاری جلسات، هماهنگی و همدلی لازم را در کادر مدیریتی ایجاد کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همینکه میگه آسونه، سرلجبازی ۳تاشو میبازن
هر وقت وعده ی داده اند خلافش درآمده است خدا بخیر کند
برای شما آره ولی باید دید بعدش میشه شما رو پیدا کرد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر