بازدید 14522
۳
آیا مدافعان راست اسکوچیچ در کیش آماده نیستند؟

دعوت عجیب سیامک نعمتی آخر اردوی تیم‌ملی

احتمالا صادق محرمی بازیکن محبوب اسکو که به تازگی مصدومیت طولانی رباط صلیبی را پشت سر گذاشته، کیفیت و فرم بدنی ایده آل را ارائه نداده است
کد خبر: ۱۰۵۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲ 30 May 2021

بازیکن جناح راست تیم فوتبال پرسپولیس، سه روز بعد از اردوی جدید اسکوچیچ، امروز یکشنبه(۹ خرداد) به اردوی تیم ملی فوتبال ملحق می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی طبق اعلام رسانه رسمی تیم ملی و فدراسیون فوتبال، با تصمیم کادر فنی تیم ملی، سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد و قرار است، یکشنبه، ۹ خرداد به اردوی تیم ملی در کیش ملحق شود.

این در حالی است که با دعوت صادق محرمی ، دانیال اسماعیلی فر و جعفر سلمانی برای جناح راست تیم ملی، تصور می‌شد یکی از این سه بازیکن در بحرین فیکس باشد.

دعوت عجیب سیامک نعمتی به تیم ملی در کیش!

حالا قطعا قبل از پرواز فردا، برخلاف اخبار قبلی یکی از این سه بازیکن سمت راست خط دفاع از اردو خط خواهد خورد تا جا برای سیامک نعمتی که در ماه‌های اخیر  در پرسپولیس به مدافع راست بدل شده، باز شود.

پیش از این انتقاداتی از دعوت نشدن رامین رضاییان و وریا غفوری به تیم ملی علیه اسکوچیچ مطرح شده بود که این سرمربی کروات صراحتا در پاسخ، دلایل فنی شفافی را به عنوان دلیل نخواستن این دو مدافع راست برجسته فوتبال ایران اعلام کرد.

حالا در تیم ملی این پست نگرانی‌هایی ایجاد کرده است و احتمالا صادق محرمی بازیکن محبوب اسکو که به تازگی مصدومیت طولانی رباط صلیبی را پشت سر گذاشته، کیفیت و فرم بدنی ایده آل را ارائه نداده است تا مرد کروات به استفاده از نعمتی که در لیگ قهرمانان و لیگ برتر همراه پرسپولیس آماده نشان داده، به تیم دعوت شود.

تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در اردوی کیش به سر می‌برد و دوشنبه، ۱۰ خرداد عازم منامه بحرین می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هر کسی بود کل تیم قهرمان پرسپولیس رو دعوت میکرد.
این تیم بیشتر تیم لنگ است تا تیم ملی
مجوز ورود به تیم ملی لنگی بودن است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر