بازدید 5381

بنا: حاضرم پاداش نگیرم اما بچه‌هایم در المپیک طلا بگیرند

باید بدانند گرفتن طلا صد‌ها میلیارد ارزش دارد. در کنار آن هم دولت این جایزه را می‌دهد و کمیته ۱۰ هزار دلار و شهر‌ها و استان‌ها هم به مدال آوران جایزه و پاداش می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 24 May 2021

محمد بنا در حاشیه بازدید نوبخت از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اظهارداشت: اینکه مسئولین وقت گذاشتند و به اردو آمدند باعث انگیزه شد و نشان می‌دهند به معقوله ورزش و کشتی اهمیت می‌دهند و کمک می‌کنند با تلاش بیشتر کارمان را ادامه دهیم.

به گزارش تابناک ورزشی، وی در خصوص اینکه آیا درخواستی از نوبخت داشتید، گفت: صحبت‌های لازم در این باره توسط دبیر انجام می‌شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد پاداش مدال‌های المپیک تصریح کرد: مسئله پاداش است که مشخص است البته ۲۰۰ سکه سال قبل تکرار شده و جایزه معقولی است امیدوارم بچه‌ها تلاش کنند و بهترین نتیجه را بگیرند.

او در خصوص اینکه آیا قول مدال می‌دهید یا خیر، گفت: نمی‌توان قول صددرصد داد، ولی بچه‌های ما بهترین‌های دنیا هستند و همه تلاش خود را در این دو سال و نیم کردیم. یک سهمیه کمتر گرفتیم، ولی ۵ سهمیه هم خوب است.

بنا درباره اینکه قبلا گفته بود پاداش فوتبال با سایر رشته‌ها قابل مقایسه نیست، افزود: طبیعتا فوتبال مقوله دیگری است و نمی‌توان در مسائل مالی و قرارداد آن نه در ایران و نه در دنیا ورود کرد. پاداش المپیکی‌ها نسبت به سال‌های قبل برابر است.

وی در مورد اینکه پاداش دوره قبل ۳۰۰ سکه طلا بوده است، یادآوری کرد: از نظر اقتصادی مشکلات داریم. باید بدانند گرفتن طلا صد‌ها میلیارد ارزش دارد. در کنار آن هم دولت این جایزه را می‌دهد و کمیته ۱۰ هزار دلار و شهر‌ها و استان‌ها هم به مدال آوران جایزه و پاداش می‌دهند.

بنا در مورد اینکه پاداش سرمربیان نصف ورزشکاران است، گفت: من حاضرم بچه‌ها طلا بگیرند و به من هیچ پاداشی ندهند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص شرایط تمرینات گفت: هیچ دوره‌ای مثل امسال نبوده که رضایت کامل داشته باشم. بچه‌ها با آرامش تمرین می‌کنند و امیدوارم در المپیک آبروداری کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل