بازدید 5182

جزئیات «دورکاری» کارمندان در«استان تهران» اعلام شد

کد خبر: ۱۰۵۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 22 May 2021

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید از عادی انگاری کرونا در دستگاه‌های دولتی خودداری شود، از دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان در تهران از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، غلامرضا عباس پاشا،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در مورد اعمال دورکاری ادارات از امروز یکم خرداد ۱۴۰۰ در استان تهران، اظهار داشت: بی‌تردید باید از عادی انگاری کرونا در تمامی دستگاه ها خودداری کنیم؛ البته این موضوعی است که همه شهروندان به آن باید توجه داشته باشند تا بار دیگر گرفتار خیز جدیدی از این بیماری نشویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر همکاری دستگاه های دولتی در رعایت پروتکل های بهداشتی مناسب است به شکلی که شاهد رعایت بالای ۷۰ درصد فاصله‌گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح ادارات هستیم که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: درحال حاضر تهران در شرایط نارنجی کرونا قرار دارد و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی از امروز یکم خردادماه مشاغل ضروری و مهم می‌توانند تا ۷۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند؛ یعنی در این بخش نیز تا ۵۰ درصد می‌توانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند.

عباس پاشا با تاکید بر اینکه در شرایط کرونا تا دستورالعمل جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا ساعت کار کارمندان همانند قبل خواهد بود، گفت: ساعت کار کارمندان از ۳۰: ۷ دقیقه صبح تا ۳۰ :۱۴ دقیقه عصر خواهد بود؛ مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و اجرای شرایط شهرهای نارنجی به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار