بازدید 8130

انتخابات در شهرکرد و لردگان الکترونیکی برگزار می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرکرد و لردگان به‌صورت کاملا الکترونیکی خبر داد و گفت: این مسئله باعث کاهش جرایم و تخلفات انتخاباتی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ 19 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اقبال عباسی ۲۹ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه معمولا در مباحث انتخاباتی چند دسته از افراد مورد خطاب قرار می‌گیرند، اظهار کرد: عموما ستاد‌های انتخاباتی کاندیداها، رسانه‌ها و دست‌اندرکاران مورد خطاب هستند، اما نباید از نقش آحاد مردم در انتخابات غفلت کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دسته‌ای از افراد جامعه از ابتدای انقلاب اسلامی تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت می‌کنند و تبلیغات دشمن، شرایط کشور و ... تاثیری بر مشارکت آن‌ها ندارد، مشارکت بخشی از مردم نیز منوط به شرایط موجود کشور و تامین نظراتشان در انتخابات است، عده قلیلی نیز تحت هیچ شرایطی در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان جمهوری اسلامی در قبال تمامی افراد جامعه مسئولیت دارند و نباید خدمات‌رسانی، تامین امنیت، رفاه و آرامش را منوط به شرکت افراد در انتخابات کنند، ایجاد فضای رضایتمندی در جامعه تاثیر بالایی در میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد، باید شرایط برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت بالا توسط متولیان در کشور مهیا شود.

عباسی در خصوص رد صلاحیت برخی از کاندیدا‌ها در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، یادآور شد: در چهارمحال و بختیاری صلاحیت بالای ۹۰ درصد داوطلبان شرکت در انتخابات شورا‌های اسلامی تائید شد، در برخی مواقع امکان بیان دلایل رد صلاحیت‌ها وجود ندارد، اما مردم بدانند که قطعا قانون در خصوص این افراد اجرا شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرکرد و لردگان به‌صورت کاملا الکترونیکی خبر داد و گفت: این مسئله باعث کاهش جرایم و تخلفات انتخاباتی خواهد شد، برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی محاسن زیادی دارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و فضای مجازی می‌توانند در افزایش مشارکت مردم تاثیرگذار باشند، خاطرنشان کرد: برخی از مدیران صفحات مجازی اطلاع کافی از قوانین و جرایم انتخاباتی ندارند و به همین علت برخی از مطالب را در خصوص انتخابات در صفحات خود منتشر می‌کنند، بنابراین نیاز است این مسائل در جلسه‌ای برای فعالان این حوزه تشریح شود تا افراد ناخواسته اقدام به تخریب در فضای انتخاباتی نکنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل