بازدید 5557
۱

دستگیری سارقان یک میلیارد تومانی

کد خبر: ۱۰۵۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ 18 May 2021

2 سارق حرفه‌ای که با 20 فقره سرقت از خانه، مغازه و جیب‌بری توانسته بودند بیش از یک میلیارد تومان پول به جیب بزنند، توسط کارآگاهان اداره ششم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش ایران، 26 فروردین امسال پرونده‌ای از سوی کلانتری 121 سلیمانیه با موضوع دستگیری 2 مظنون به سرقت اماکن خصوصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد. محتویات پرونده حاکی از آن بود، ساعت 5 بامداد 25 فروردین مأموران گشت کلانتری در محدوده بلوار ابوذر به یک دستگاه خودرو پژو 206 خاکستری رنگ با 3 سرنشین مظنون شده‌اند که در عملیات پلیسی 2 نفر از سرنشینان خودرو دستگیر و یکی از آنها متواری شد و مأموران در بازرسی از داخل خودرو متهمان، ابزارآلات سرقت منزل کشف کردند که آنها مدعی شدند این ابزار را از ضایعاتی خریداری کرده‌اند و دوست فراری‌شان هم به خاطر اعتیاد از دست مأموران متواری شده است.

سرهنگ علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: در ادامه مأموران متوجه شدند که گوشی‌های متهمان سرقتی است و هر 2 متهم سابقه‌دار هستند که احتمال ارتکاب جرایم مختلف توسط آنان قوت گرفت و آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و به 20 فقره جیب‌بری، سرقت منزل و مغازه به ارزش یک میلیارد تومان اعتراف کردند.

دستگیری متهم سوم پرونده و شناسایی مالباختگان نیز در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سارقین اصلا به جنس درب، حفاظ و کرکره منزل و محل کار نگاه هم نمیکنند وقتی با سادگی میتونن فقط قفلهاشو باز یا تخریب کنند، پس قفل ضد دیلم نصب کنید که باز کردن و تخریب قفل از طریق شاه کلید، توپی زنی و دیلم زنی غیر ممکن بشه و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، نورگیر و پنجره ها نصب کنید که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه ورود سارقین غیر ممکن خواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار