بازدید 5597

تحولی نو در مبارزه با ويروس ها

یک شرکت تحقیقاتی ایرانی موفق به ساخت دستگاه هوشمند تصفیه و ضدعفونی کننده هوایِ هایژنیک جهت از بین بردن باکتری ،ویروس ، قارچ و ریزگردها در هوای محیط های سر بسته شد .
کد خبر: ۱۰۵۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 18 May 2021

تحولي نو در مبارزه با ويروس ها

به گفته مهندس کامبیز طاهری مدیرعامل شرکت در شرایطی که افراد مشغول فعالیت روزمره می باشند این دستگاه قادر است هوای محیط را از عوامل میکروبی و ویروسی پاکسازی نماید و ابتلا به بیماری های تنفسی را در محیط های سرپوشیده به شدت کاهش دهد وی همچنین اضافه کرد که نکته بارز و خاص این دستگاه این می باشد که هیچگونه گاز اُزُنی به هوا اضافه نکرده و باعث ایجاد حساسیت های تنفسی نمیگردد .

به گفته وی در این دستگاه از یک فرآیند فیلتراسیون ترکیبی استفاده شده است که مشتمل بر فیلترینگ از طریق صافی، محلول ضدعفونی کننده، نانوتکنولوژی و فن آوری پرتوی می باشد.

این دستگاه قادر است عوامل میکروبی و ویروسی را از هوای محیط حذف و هوای سالم و مطبوع را در فضای محیط منتشر نماید.

تحولي نو در مبارزه با ويروس ها

توانایی این دستگاه در حذف عوامل میکروبی از جمله باکتری ها ، مخمرها ، قارچ ها و ویروس های موجود در هوا با توجه به آزمایشات متعدد به عمل آمده و برای هر یک، از آنها به اثبات رسیده است.

این دستگاه در ۳ مدل تولید گردیده است ودارای قابلیت استفاده در اماکن عمومی، کلینیک ها و بیمارستان ها، فضاهای اداری و صنعتی، سالن های اجتماعات، اماکن مذهبی، اماکن ورزشی، بانک ها، فضاهای آموزشی و کلیه اماکن سرپوشیده و ... می باشد .

از ویژگی های خوب این دستگاه ها می توان به نکات زیر اشاره نمود :

* عدم ایجاد حساسیت تنفسی و فاقد سَمیّت سلولی و پوستی
* باعث کاهش آلودگی ناشی از میکرو اُرگانیسم های پاتوژنیک
* جلوگیری از تغییرات PH با خاصیت تامپونی
* تهویه مطبوع هوا
* مصرف برق دستگاه کاملاً بهینه و مقرون به صرفه است و حداکثر توان مصرفی آن حتی کمتر از یک لامپ شمعی
می باشد.
* صدای دستگاه در حد استانداردهای بین المللی و کمتر از30 دسی بل است.
* این دستگاه دارای نمایشگر هوشمند دیجیتالی بوده و دارای پنل کنترل از راه دور می باشد.
* امکان تغییر سرعت پرتاب هوا در چهار دور مختلف ( کند، متوسط، تند، توربو ) تا حداکثر 3000 دور در دقیقه را دارد که می تواند توان نهایی و کارایی این دستگاه را فراهم نماید.

تحولي نو در مبارزه با ويروس ها

به گفته مهندس سمیه مرتضوی رییس هیات مدیره این شرکت در حال حاضر سازمان های دولتی و بانک ها  و شرکت های خصوصی و کارخانجات و هیات های مذهبی استقبال فوق العاده ای از این دستگاه و تکنولوژی کرده اند و در حال حاضر شرکت با حداکثر توان در حال تولید محصول و ارایه آن به بازار می باشد و شرکت تمام تلاش خود را برای بالابردن سطح سلامت بهداشت محیط کار و زندگی مردم کشورمان در شرایط حساس کنونی بکار گرفته است .

وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ، بيمارستان شهيد چمران تهران ، بيمارستان خاتم الانبيا ، سازمان صنايع دفاع ، فرودگاه بين الملليي مهراباد ،بيمارستان بوعلي تهران، دانشگاه علوم پزشكي دانشگاه ازاد ، پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فن اوري اطلاعات بخشي از مشتريان حال حاضر شركت مي باشند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خريد محصول می توانند با شماره های 09129315314 و 09126481838 ارتباط برقرار نمايند.

برای دیدن تصاویر و اطلاعات بیشتر کلیک کنید 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر