بازدید 4744

رایزنی محمود عباس با فرستاده ویژه آمریکا به خاورمیانه

رئیس تشکیلات خودگردان در دیدار با فرستاده ویژه آمریکا به خاورمیانه تاکید کرد که امنیت و ثبات در منطقه جز با پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی به دست نمی‌آید.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸ 17 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «هادی عمر» فرستاده ویژه آمریکا به خاورمیانه امروز با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در مقر ریاست تشکیلات در شهر رام الله در کرانه باختری دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، عباس در این دیدار، فرستاده آمریکا را در جریان اوضاع خطیر شهر قدس و حملات بی وقفه شهرک‌نشینان تندرویی قرار دارد که دست از تروریسم و فراخوان برای کشتار عرب‌های فلسطینی برنمی‌دارند؛ علاوه بر حملاتی که نظامیان اشغالگر علیه فرزندان ملت فلسطین و نمازگزاران بی دفاع در مسجد الاقصی و کلیسای القیامه مرتکب می‌شوند.

وی افزود: حمله وحشیانه و تروریستی اسرائیل علیه نوار غزه که با شهادت صد‌ها و زخمی و آواره شدن هزاران نفر از فرزندان ملت فلسطین همراه شده است، این رژیم اشغالگر را در برابر فاجعه به بار آمده مسئول کرده است.

رئیس تشکیلات خودگردان بر ضرورت مداخله دولت آمریکا برای توقف حملات اسرائیل به ملت فلسطین در هر نقطه از این سرزمین تاکید کرد و گفت: امنیت و ثبات زمانی به دست می‌آید که اسرائیل به اشغال خاک کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی پایان دهد.

عباس افزود: طرف فلسطینی آماده است با کمیته چهارجانبه صلح برای تحقق صلح عادلانه و دائمی که ضامن حقوق ملت فلسطین در دستیابی به آزادی و استقلال باشد همکاری کند.

هادی عمرو هم در این دیدار بر ضرورت آتش‌بس و توقف فوری درگیری‌ها تاکید کرده است.

فرستاده آمریکا گفت: دولت جو بایدن با طرف‌های ذیربط برای تحقق این هدف تلاش می‌کند و دولت آمریکا متعهد به تحقق صلح و فراهم کردن فرصت برابر برای فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها دربرخورداری از زندگی شرافتمندانه همراه با امنیت و شکوفایی است و از همین رو باید برای اجرای راه حل دو دولتی تلاش کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر