بازدید 5699

بازداشت حدود ۱۵۰۰ فلسطینی توسط اسرائیل

باشگاه اسیران فلسطینی روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد، از آغاز اعتراضات در قدس اشغالی ۱۵۰۰ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 17 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، در گزارش باشگاه اسیران فلسطینی آمده است: بیش ترین بازداشتی ها در اراضی اشغالی فلسطین انجام شده که ۷۰۰ نفر است.

بر اساس این گزارش، ۴۰۰ فلسطینی هم توسط نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد الاقصی دستگیر شدند.

در این گزارش آمده است، ۴۰۰ فلسطینی نیز در سایر استان‌های کرانه باختری طی این مدت بازداشت شدند.

باشگاه اسیران فلسطینی در گزارش خود آورده است، بسیاری از فلسطینیانی که در کرانه باختری دستگیر شدند همچنان در بازداشت به سر می برند.

بنابراین گزارش موج دستگیری های روزهای اخیر در فلسطین اشغالی به مراتب خطرناک تر از بازداشت های سال های اخیر بوده است.

اراضی اشغالی فلسطینی طی روزهای اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی ها و درگیری های بسیاری روی داده است.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

در حالی حملات علیه غزه وارد هفتمین روز پیاپی شده که رژیم صهیونیستی از شب گذشته حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تا این لحظه را ۱۸۴ شهید اعلام کردند که در میان آنها ۴۷ کودک و ۲۹ زن به چشم می خورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل